•17•

266 30 31
                                    

Son zamanlardaki tarzlarının biraz dışına çıkmasını sağlayarak hip-hop, rock vs vs şarkılar söylettirirdim. En başta olduğu gibi yani. Twins'te olduğu gibi.

En başı esas alırsak şuanla o zaman ki tarzlarının arasında resmen bir uçurum var gençler. Twins resmen, umm nasıl anlatsam, "Wuhu!" "Yeah!"...... Anlatabildim mi? Şuan ki tarzlarıyla sağdan, soldan, arka çarprazdan, ön çarprazdan ilgisi yok. Ama dediklerimden lütfen şu anlaşılmasın. Altını çizerek söylüyorum. "Şuan ki tarzlarını beğenmiyorum." Lütfen böyle bir şey anlamayın. Aksine şarkılarının hastasıyım. Ciddi manada. Farkında değilmişim ama jazz seviyormuşum. Cidden cidden cidden.. ahh kelimeye dökemiyorum gerçekten şarkılarına bayılıyorum. Benim dediğim sadece, daha hiperaktif daha zıplattırmalı şarkılar yapsalar da ağızlarında çilek reçeli gibi durur. Çilek reçelini çok severim de. Yani bence sesleri de uyuyor. Şuan ki tarzlarını baştan aşağı değiştirsinler demiyorum. Ama mesela 10 şarkılık bir albümde 3 4 şarkıyı bu tarz yapsalar güzel olur değil mi? Yani bence muhteşem ötesi olur. Ahh umarım anlatabilmişimdir bu aralar kendimi anlatmakta baya bir zorluk çekiyorum da.

O yüzdennn yorum yapın da üzerine konuşalım sjsjsj ben konuşurum uzun uzun problem yok, yukarıdaki destandan da anlaşılacağı üzere. Vote vermeyi de unutmayın hııı ssjsjsj


(Multide Twins'in klibi var)

Ben SM OlsaydımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin