Before Wedding

3.4K 287 2
                                    

"​ေဟ့​ေကာင္​ ဟိုဘက္​​ေလ်ွာက္​လိုက္​ ဒီဘက္​​ေလ်ွာက္​လိုက္​နဲ႔ မ်က္​စိ​ေနာက္​လာၿပီကြာ ထိုင္​မွာျဖင္​့ထိုင္​"

​အာၿဗဲChen ရဲ႕ စိတ္​မရွည္​စြာ ၿငီးတြားသံ​ေလး
ၾကားလိုက္​မွပဲ သူလည္​း Sofa​ေပၚထိုင္​ခ်လိုက္​တယ္​
သူထပ္​ၿပီး ခရား​ေရလႊတ္​ သလို ထြက္​ၾကလာမယ္​့စကား​ေတြ
နား​မ​ေထာင္​နိုင္​​ေသးဘူး......
စိတ္​​ေတြညစ္​ရတဲ့ အထဲ ​.........
အလိုလိုမွ လူက ေရမရွိတဲ့​ေခ်ာင္​းထဲ ​ေခါင္​း​ေဖာ္​​ေသခ်င္​​ေနတာရယ္​....

"Grrrr!! ဘယ္​လိုလုပ္​ၾကမလဲ Chen'a ငါ့ကိုကယ္​ပါဦး ကူညီမယ္​့နည္​းလမ္​းမရွိဘူးလား??"

"​...................."

ၾကည္​့ ၾကည္​့ အဲ့ဒါ​ေတြပဲ ကူညီ​ဖို႔​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ၾက
ပါးစပ္​ထဲ ​ေပါက္​စီၿမံဳထားသလို နႈတ္​ပိတ္​​ေနတာ...
အက်ိဳးကိုမ​ေပးဘူး ><

"ငါထြက္​​ေျပးလိုက္​ရင္​​ေကာင္​းမလား? Chen'a ၿငိမ္​မ​ေနနဲ႔ကြ... ​ေတနာ​ေလး ဒီမွာ မင္​းသယ္​ခ်င္​း Wu Yifan ​ေရတိမ္​နစ္​ခါနီး​ေနဘီဟ :( "

"ဒီလိုလုပ္​..."

"​ေအး ဘယ္​လိုလဲ ​ေျပာၾကည္​့ "

​ေစာ​ေစာက မိုး႐ြာခ်သလို မိုးႀကိဳးနဲ႔ပစ္​ခံရသလို မဲ​ေမွာင္​ ညိဳ႕စိုင္​း အုပ္​မႈိင္​း​ေနတဲ့ မ်က္​နွာႀကီးက
အခု မွ လျပည္​့ဝန္​းႀကီးသဖြယ္​ လင္​းလက္​လာၿပီး...
အားကိုးတႀကီးနဲ႔ ​ၾကည္​့ကာ
Chenဆီက ၾကားရမယ္​့ အ​ေျဖကို​​ေစာင္​့​ေနတယ္​......

"Wu Yifan တို႔မ်ား ​ေယာက္​်ားယူဖို႔ အ​ေရးုျဖစ္​ပ်က္​​ေနတာ..
ကမၼာပ်က္​​ေတာ့မယ္​့အတိုင္​းပဲ... ဒီမွာငါ​ေျပာျပမယ္​...
အခု​ေတာ့ မင္​း​ေယာက်္​ား အဲ...အ့​ေကာင္​​ေလးကို ယူလိုက္​ပါကြာ...​ေနာက္​မွ အႀကိဳးအ​ေၾကာင္​း​ေျပာၿပီး ကြာရွင္​းလိုက္​​ေပါ့...
သူလည္​း​ေယာက်္​ား​ေလးပဲ ​ေယာက်္​ားခ်င္​းခ်င္​းအၾကာႀကီး​ေတာ့
မ​ေနနိုင္​​ေလာက္​ပါဘူး..
ၾကာရင္ၿငီး​ေငြ႕သြားမွာပါ ...... ​ေအး ၿပီး​ေတာ့......​ေတာ့...
​ေဟ့​ေရာင္​ ငါ​ေျပာတာမၿပီး​ေသးဘူး​ေလ... ဘယ္​ထြက္​သြားတာလဲ ..."

..
..
..
..
..
..
..
..
..

"Hello~ Woah! ထူးထူးဆန္​းဆန္​း Phone​ေတြပါ​ေတြဆက္​လို႔ပါလား ... ဘာလဲ မနက္​ျဖန္​weedingအတြက္​ ရင္​ခုန္​​ေနပီလား ...? Wu-Yi-Fan shi"

Don't Worry Because I'm Here «KrisYeol»Where stories live. Discover now