Stále som ešte bola s tým blonďákom Niallom v limuzíne. To auto nás viezlo nevedno kam... Hľadela som von oknom a sledovala kvapky dažďa, ktoré stekali po tmavom okne. Napriek tomu som cítila, ako sa tie jeho oči na mňa uprene pozerali.
"Kam ideme?" Spýtala som sa ho, no stále som pozorovala dážď.
"Niekam istotne." Pousmial sa. Milujem takéto odpovede... vážne.
"Super." Zamumlala som si popod nos a radšej bola ticho.
"Máš mobil?" Po chvílke sa ma spýtal. Nechápem, čo je to za otázku. Ten chalan ma vážne prekvapuje svojimi priblblými pripomienkami, či otázkami.
"Kto v tejto dobe nemá mobil?" Položila som mu otázku ja, na čo som začula smiech.
"Hej." Prikývol. "Máš pravdu, ja len... daj mi tvoje číslo Darcy, prosím." Požiadal ma, na čo som sa tentoraz zasmiala ja. Stále ma prekvapuje.
"A na čo by bolo niekomu ako ty moje číslo?" Spýtakla som sa ho s pobavením.
"Páčiš sa mi." Prosto odvetil s úsmevom na tvári. Vtedy som sa na neho pozrela a takmer ho spálila svojím pohľadom.
"Nikomu sa nepáčim. Nikto ma nechce a ja nechcem nikoho." Odvetila som a opäť som sa zahľadela na kvapky dažďa.
"Prečo? Predsa si krásna, teda tá modrina na líci ti nepristane, no na kráse ti neubúda, Darcy. Povedz, kto ti to urobil?" Spýtal sa ma a ja som sa len zasmiala.
"A na čo ti to bude?"
"Vrátim im to."
"Ty?" Začala som sa rehotať, keď som sa na toho denglavého chalana pozrela. On na to sklopil zrak. Že by sa chlapček urazil? Pff... mňa to netrápi.
"Vezmem ťa domov?" Spýtal sa ma a zrak mal stále sklopený.
"To skôr urobí ten šofér, než ty... no nebolo by to odveci." Odvetila som a sama pre seba sa uškrnula. Niall len prikývol a otvoril okienko, ktoré oddelovalo nás a šoféra. Potom som vodičovi povedala svoju adresu a okienko sa opäť zatvorilo.
"Uvidím ťa ešte niekedy?" Spýtal sa ma s nádejou v hlase Niall, na čo som sa pousmiala. Čo je tomu chalanovi?
"Adios." Len som ho pozdravila s ľahkým úškrnom, na čo vyzeral skleslo no mňa to absolútne netrápilo. Vyšla som z auta a šla k dverám, ktoré som otvorila. Pozrela som sa za seba, no auto tam nebolo.
Šla som dnu a zhodila zo seba tie mokré handry. Vošla som do vane a nechala na seba stekať prúd horúcej vody. Osušila som sa a obliekla si tielko a voľné tepláky. Vo svojej izbe som si lahla na postel a pustila si Lithium od Nirvany.
Rozmýšlala som o dnešku. Zachránil ma Niall? Alebo mi práve urobil napriek. Mala som skončiť v tej vode, či radšej zostať tu.
• • •
Moji drahý čitatelia. Chcem Vám poďakovať, že čítate tento príbeh a veľmi vám ďakujem za vaše hviezdičky a milé komenty, ktoré mi vyčarujú úsmev na tvári. Som za to veľmi rada. Dúfam, že Vás tento príbeh nesklamal a že sa Vám páči. Je to môj prvý príbeh, tak neviem... ak sa Vám niečo nepáči alebo máte nejaké pripomienky, či by ste chceli niečo zmeniť, napíšte mi do správy alebo mi nechajte komentár... Love ya
(To video ↑ je Nirvana a pieseň 'Lithium')
YOU ARE READING
Happiness » n.h.
FanfictionOna do všetkého šla hlavou. On si všetko dvakrát premyslel. Ona bola tá rebelka. On poslušný chlapec. Ona ho ignorovala. On sa do nej bezhlavo zamiloval.