Hep Seni Bekledim

2.9K 24 5
                                    

                                                                                                    TANITIM

Anglelena Moore : Merhabalar ben Anglelena Moore.Dünyaca bilinmiş sayılı zenginlerden Moore Holdingin sahibi tek varisi.Ailemi kaybedince şirketi yönetmek zorunda kaldım.28 yaşındayım.İnsanlarla aram çok iyi değildir.Dışarıdan normal bir işkadını gibi gözükebilirim ama bu sektör benden çok çekti ve çekecek ! Şu an tek hedefim dünyayı altüst edecek bir projeyi William Holdingten almak.

William Andersson:Merhabalar ben William  Andersson.Tahmin ettiğiniz gibi  Andersson Birliğinin sahibiyim.Çevremde çok çapkın olarak bilinirim.30 yaşındayım bu düzenli bir ilişkim yok.Ailem şirketi bana devredince yükler hayliyle benim omzumda vede eskisi gibi değilim.Fransada yaşıyorum.Duyduğum kadarıyla bizimle rakip olan bir şirket ve onun asabi bir sahibi varmış.Emin olun benim daha kim olduğumu bilmiyor.

Taylor Moore:Merhaba ben Anglelena Moore un kız kardeşiyim.Ailemizi kaybedince tek dayanagım ablam oldu 18 yaşındayım ablamla birlikte yaşıyorum.Size bir sır vereyim mi? Bu aşk hikayesi mithiş!

Steven Andersson:Merhabalar bende William Andersson un erkek kardeşiyim.İş dünyası umrumda değil tek dayanagım kadınlar.Ağabeyimle birlikte yaşıyorum.İçki içmek hayatımda vazgeçilemez fakat bir kadın bunu değiştirebilir...

                                                                                      HEP SENİ BEKLEDİM 1. BÖLÜM 

O gün odamda Grey Şirketin verdiği anlaşmayı okurken yardımcım kapıyı çalarak girdi.

-Anglelena Hanım geçen ay ki proje için tek isstekli biz değiliz malesef. Fransa'da dünyaca bilinen  Andersson Şirketide talipmiş!

-Ah ! Çok iyi ben bu projeye 2 yılımı vereyim biri gelsin buna talip olsun! Diğerlerini piyasadan nasıl sildiysek bu şirketide sileriz ! Şirket hakkında ne varsa isitiyorum! NE VARSA !

Bu iş dünyası beni gerçekten yormuştu.Bu neden yüzünden ne kandime vakit ayırabiliyordum nede kardeşime.Bu proje benim olursa kendime güzel bir jeşt çekmeyi düşünüyorum.

Sabah kalktığımda yanımda bir kadınla karşılaştım.Imm dün geceden... Yüzüne bile bakmadan duşa girdim.Tam şirkete A3 ümle yol almak üzereyken benim baş yardımcım telefon açtı

-William Bey istediğimiz projenin tek taliplisi biz değilmişiz efendim.Amerika'nın en gelişmiş ve dünya markası olmuş Moore Holding te talip.Kısacası bu iş zor efendim.

-Ah ! Benim sadık yardımcım ! Sen ne zaman istediğim bir şeyi almadığımı gördün ? Şirkete geliyorum rakibimizi bir araştır bakalım ve en önemlisi bu kadar iyi ve dünya markasının sahibin bul bana eminim koca göbekli beyaz şaçlı 55 yaşındaki herifin tekidir.

-Efendin şey.. Siz demeden ben zaten araştırma yaptım şirketin sahibi bir kadın.

-Ah.O zaman işim daha kolay bu iyi işte

Şirketteki bütün çalışanları tanıyorum.Şirkete girerken ağzımın içine düşecek gbiler.Odama geçip bir toplantı yapmaya karar verdim.İşte şirketin gelir-gider hesabını yapan sarışın..Begendim aklımdasın bebek ! Uf neyse kendimi işe vermem gerekiyor.Toplantı sonunda başladı

-İsteğimiz proje çok iyi çalışma bekliyor faka t bu Fransada olacak şey değil bu proje için Amerika çok iyi bir yer

Evet aslında dediği doğru Fransa uğraştığım sekterde iyi değildi tam bunları düşünürken şirketin üst yönetiminden bir kişi

-Fakat Amerika dünyaca şirketleri barındıyor hemde en iyileri 

-Peki bayanlar baylar toplantı bitmiştir.Bu dedikleriniz hakkında düşüneceğim.Teşekkürler.

Sonunda akşam olmuştu ve ben tüm yorgunluğumla toparlanırken sekreterim geldi.

-Anglelena Hanım Amerika Şirketler Topluluğu bu projenin ne kadar tutuldugunu ve ne kadar istek oldugunu görünce bir parti düzenlemeye karar vermiş.Partiye proje hakkında ilgilenenler ve talipleri arasında olacakmış.Şirketimizede davet geldi.

-Bak işte bu iyi rakiplerimiz yakından görmek ve tanışmak için büyün bir fırsat!

 Eve geldim Taylorun sesi yorgunluğu almıştı zaten.Ah onun yerinde olmayı çok isterdim...

-Hoşgeldin ablacım günün nasıldı ?

-Yorgunum hayatım biliyorsun yine o proje..

-Abartmıyormusun bu projeyi ?

-Hayır. Bu benim olmalı.Davet var ve sende geliyorsun.

-Neden ?

-Hayatım bu şirket sadece benim değil.Senin yaşın küçük olduğu için ben bunların üstesinden geliyorum.Piyasayı seninde öğrenmen istiyorum.

-Imm.. Peki.

-Ben yatıyorum.İyi  geceler hayatım.

-Sanada.

Bu iş gerçekten canımı sıkmıştı bu projeyi almalıydım ve hiç keyfim yoktu.Kendime bir kadeh içki koyup gelen mesajları okudum ve daveti gördüm.Bu iyiydi işte.Tam bu sırada erkek kardeşim sızmış bir şekilde kapıda belirdi.

-Vayy.Siz buralra gelirmiydiniz?

-Ah ağabeycim yapma 

-Asıl sen yapma! 

-Steven iş dünyası hakkında bir davet var ve seninde katılmanı isityorum.

-Ne daveti? Hayır sen git.

-Sende geliyorsun.Bu şirket yanlızca benim değil! Seninde öğrenmeni bu iş dünyasının ne bok oldugunu görmeni istiyorum.

-Tamam. Geliyorum.

Macera asıl simdi başlıyor iyi okumalar ! 

Hep Seni BekledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin