Hep Seni Bekledim Aşkın Rengi 4.Bölüm

247 12 8
                                    

Evet 1 haftalık bir iş gezisine hazırdım.Holdingteki bütün işlerimi halletmiştim.Ben olmayınca yerime Taylor bakacağından emindim.Aslında pekte emin sayılmazdım.Umarım.İş gezisine gidileceği gün geç kalkmıştım.Galiba tembellik bana göre değildi.Evet gerçektende değildi uçağın kalkmasına 1 satten az bir süre vardı.Neyseki bavulumu dün geceden hazılamıştım.Bir duş yapıp heemen en sevdiğim siyah farklı yerlerinde dekolte ve vucut hatlarımı belirten elbisemi giydim.Arabayı söferime hazılamasını söyleyip koşa koşa yetişmeye çalıştım.

Hava limanına vardığımda bavulumla birlikte koşuyordum.Evet herkes bana bakıyordu ama umrumda bile değillerdi uçak seferlerinin olduğu yere gitttim ve bir görevliyle:

-Pardon Alaska uçağı kalktımı acaba ?

-Hanımefendi üzgün 5dk ile uçağı kaçırdınız bir sonraki sefere yönlendirememi istermisiniz?

Ahh..Evet çok iiyi uçağı kaçırmıştım.Amerikanın hırçın disiplinli kadını uçağı kaçırmıştı.O anda görevliye bir sonraki sefer için başımla onay veriyordum ve kendime kızıyordum ve arkadan bir ses işittim

-Beyefendi galiba benide bir sonraki sefer için yönllendirmenzi gerekecek zira bende uçağı 6dk ile kaçırdım.

Bu ses evet bu ses kalbimin içindeki kuşun kıpır kıpır etmesine neden olan kişi yani William Andersson dı !

-Bay..

-İyiki uçağı kaçırmışım bayan Moore ne tesadüf.

-Evet gercektende çok tesadüf bir dakika ile..Bu arada bana Anglelena derseniz çok memnun kalırım.

-Tıpkı sizin bana William demenizi istemem gibi galiba.

-Sözlerinize şaşıp kalıyorum doğrusu

-Bende sizin güzelliğinize.Benimle bir kahve içmenizi isteyebilirmiyim acaba ?

-Ah..Tabi zevkle

Aman tanrım tesadüfün bu kadarı ! Kahve teklifine çok sevindim belki onun hakkında birşeyler öğrenebilirim.Ne diyorum ya ben tembellik bana hiç yaramadı.

-Kahvenizi nasıl istersiniz bayan..

-Anglelena.

-Ah evet kahveni nasıl istersin Anglelena.

-Kremalı.

-Bize iki kremalı filtre kahve.

-Sizdemi kremayı seversiniz ?

-Evet yumuşak ağıza alındığında hazzı yaşatan bir tat dedi.O anda ter bastı kalbim küt küt atmaya başladı.

-Bana kendini anlat Anglelena.

-Anlamadım ?

-Senin gibi zeki bir kadının anlaymıyacağı bir soru değil bu.Seni tanımak istiyorum.

-Ben kendimi anlatamam.Normal bir insanım işte.

-Seni anlatmamı istermisin ?

-Sizin fikirlerinizi duymak hoşuma gidecek.

-Peki.Bugüne kadar birçok kadın tanıdım.Ama hiçbiri sen değildin.Onları cezibemle etkileyebildim ama bunu sana yapamadım.Buda beni etkiledi.

-Sizi etkilemek mi ? Bence bunu her kadın başarabilir.

-Açık konuşun.

-Peki açık konuşmak gerekirse buradan bakıldığında çok çapkın ve her kadının tadını almış bir bay görüyorum ve yavaş yavaşta benim tadımı merek eden bir adam.

-Evet böyle konuşmanıza hayranım.Evet çapkın biriyim evet seni çok merak ediyorum ama o anlamda değil hem sen oradan bakıyorsun neden daha yakına gelmeyip gerçekleri görmüyorsun ?

Bunu demesi beni çok şaşırttı.Ne diyeceğimi bilemedim.Aklım kalbim mantığım bir anda durdu.Neyseki tam onda kahveler geldi.Gözlerine anlamı bir bakış fırlattım.Oda bu bakışımı o beni benden alan gülüşüyle ezdi.

Kahveleri içerken sessizdik.Galiba ikimizde biraz önceki yaptığımız konuşmayı düşünüyorduk.Sonunda kalkmamızı söyleyen o oldu birlikte uçağa doğru yürüdük valizlerimizi yerleştiriken tıpkı bir centilmen gibi yardım etti uçağa gittiğimizde hostes

-Bay ve bayım sizi şuraya alabilirmiyim ?

-Biz yan yana mı biletleri aldık diye sordum çünkü çok şaşrımıştım.

-Şey..Galiiba çalışanızımıız sizi evli zannetti daha yeni fark ettim.Birbirinize çok yakışıyorsunuzda. 

Lanet olası hostes! Dediği şeye bak ben o anda şaşkın şaşkın bakarken William da kıs kıs sırıtıyordu galiba durumdan çok memnun kalmıştı ve lafı kendi devraldı.

-Ah evet evliyiz sadece eşimin isminiz yalnış almışlar üzgünüz. dedi sinilerimi yerinden oynamıştı ne ona NE DİYORSUN SEN ? bakışı yolladım oda bana göz kırptı.

-Hadi sevgilim yerimize gidelim.

-Bende bu güzel çifte uçağımızın özel ikramlarından getireyim.

Hostes gittiğinde hemen William a soran gözlerle baktım.

-Neydi şimdi bu ?

-Imm sadece servis için firmanın böyle yaptığını biliyorum.

-Tabi siz kaç kadınla böyle evli gibi gözüktünüzde uçağın servis edeceğini biliyorsunuz acaba ?

-Çapkın olduğumu sen söylemiştin Anglelena.

Siktir.Bu adam beni sürekli susutyordu ve ben ne diyeceğimi bilmeyterek sinirli bir şekide koltuğa oturdum uçak kalmak üzereydi tabi yerimiz özel oldğu için ve geç kaldığımız için 1 numaralı yerde sadece ikimiz vardık.Uçak kalkmaya hazırlanıyordu.Lanet olsun ki ben uçak kalkarken çok endişe duyarım.Uçak kalkarken ben direk koltuğun kenarlarına tutundum ve o anda Williamında dokunması tesadüf değildi ! Pisilk yakışıklı şey ! El ele tutuştuğumuzu anladığızda gözlerimin içine baktı elini bıraktı ve gözümün önüne gelen şaçı tuttu.O kadar yakınddı ki dudaklarındaki sıcaklığı hissedebiliyordum ve dediki

-Senin dudakların bir kor ateş parçası ve ben kavrulmak isitiyorum

Hep Seni BekledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin