-Iıı tamam şey ben bir banyoya gireyim.
-Tamam bende oda servisini arayıp kahvalatımızı isteyeyim.
Kendimi hemen soğuk suyun altına attım.Bütün gece sarılıp uyumuştuk.Ve daha ilginci ben bundan çok mutlu olmuştum.Bir an kalbimde bir şey hissettim.Sanki kalbimi biri sıkıyor,heyecanlanıyorum,ona bakarken ve o bana gülerken heyecanlanıyorum.Bu his.... Çok güzel.Banyoda biraz daha zaman geçirdim ve altıma kısa beyaz şort üstümede askılı bir bluz geçirdim şaçlarımıda dağınık bir topuz yaptım ve kahvaltının balkonda olduğunu tahmin ederek oraya doğru yöneldim.
-Ne secdiğini bilmediğim için herşeyden söyledim ve benim favorilerimdende tatmanı istedim...Seni daha önce hiç böyle görmemiştim.
-Neden ne var ki bende ?
-Bilmiyorum saçların kıyafetin..Sürekli iş kadını modunda olduğunu düşündüm ama görmediğim başka yanlarında varmış.
-Böyle olmayı seviyorum.O iş hayatı beni bunlatıyor.
-Haklısın gel hadi birşeyler yiyelim.
Kahvaltı çok eğlenceli geçmişti.Bana ailesiyle olan komik anılarını anlattı.Birden onun yanındayken kendimi çok mutlu hissettim.Keşke hep böyle olsam...Ama malesef toplantıya gitmemiz gerekti.İkimizde hazılanmaya koyulduk.Herşey hazırdı tam çıkacakken.
-Ah hayır yine o iş kadını geldi ben biraz önceki Anglelena yı isitiyorum.
-Malesef bende o halimi çok seviyorum ama işte..Neyse hadi gidelimde biran önce bitsin şu işkence.
-Mesleğini sevmiyorsun.
-Evet malesef ama başka seçeneğim yok.
Toplantı salonuna beraber geldik tabi herkesin gözü bizim üzerimizdeydi.Gene o bay geveze konuştu.
-Yoksa şirketler arası aşk mı doğuyor.Hemde sektörün en iyileri. William kendinden emin bir şekilde:
-Bayım aşk doğması sizi ilgilendirmez fakat ilk defa ağzınızdan doğru bir kelime çıktı.SEKTÖÜRÜN EN İYİLERİ.Bence bunu kabullendiğinize göre burda olmanız çok saçma.
Wİlliama çok şaşırdım.Ona şaşkın bir ifadeyle baktım oda bana kulağıma eğilerek 'Bu adamdan hiç haz etmiyorum.Varmısın söylediği ilk cümleyi yapmaya ? ' Bende ona 'DELİSİN SEN ' bakışı firlattım.Sonuda toplantı başladı ilk önce şirketler proje üstünde planladıkları şeyleri anlatacaklardı.Sıra bana geldiğinde herkezin gözü benim üzerimdeydi.Bunun için aylarımı vermiştim ve ilgi hoşuma gitmişti ama William projeye değil bana bakıyordu ve bende heyecanlanıyordum.Neyseki herşeyi mafetmeden anlatmımı bitirdim.Sıra Williamdaydı.İlk başlarda projesinin ne kadar mantıklı olduğunu düşündüm.Aklıma bunları not ettim fakat aklım ona doğru kayıyordu.Oturup hayran hayran seyretmeye başladım neyseki içeri karanlıktı.Adam tek kelimeyle muhteşemdi.Sanki sabah kahvaltı ettiğim adam gitmiş yerine başak biri gelmişti.Anlatımı bittiğinde bende dahil herkes alkışladı.Evet benle tek rekabet etmesi gereken oydu.
-Nasıl begendinmi ?
-Evet.Galiba daha çok çalışmam gerekecek.
-Bende bu kanıya sizi izlereken vardım.
Sadece en iyi iki proje seçilecekti.Grup üyelerinin aralrında 2 saat tartışma yapmalarını bekledik ve sonunda içlerinden biri konuşma yapmak üzere kürsüye yöneldi.
-Evet.Projeleri değerlendirirken zorlandığımızı belirtmek isterim.Fakat aranızdan 2 tane seçmemiz gerekiyordu.Sözü daha fazla uzatmak istemiyorum bu iş için iki projemiz Moore Holding Birliği vede Andersson Holding Birliği secilmiştir.
Duyunca kulaklarıma inanamadım William bana gülümseyerek bakıyordu ve bana herkesin ortasında sarıldı.İkimizin projesi seçilmişti! Williama daha çok sarıldım.Tabi herkesin şaşkın gözleri etrafında.İkimizinde konuşma yapması için kürsüye çıkmamız gerekeçekti.William ilk benim yapmamı istedi.
-Bu projeye önem verdiğim kadar hakkım olanıda aldığımı düşünüyorum.Bügüne kadar bir çok projede yer aldım ve herkes bunu nasıl başardığımı bilmek istediğini biliyorum.Aslında bunu söylemezdim,kendime ayit olduğunu zannederdim ama başarımı tanıyarak yapıyorum.Evet şu anda hepiniz şaşırmış olabilirsiniz hatta hak etmediğimi fakat ben şuan bütün şirketlerin geçmişlerini öğrenerek çalışma planınızı bilerek yaptığımı söylemek zorundayım.
Herkes den bir alkış koptu William bana bakarak alkış tutuyordu.Bende ona gözlerine bakarak gülümsedim ve yerimi ona devretti.
-Benim bayan Moore gibi sırrıımı söyliceği zannediyorsanız yanılıyorsunuz.Baylar şunu kabul edinki bu güzel bayanla ben çalışacağım şansınızı kaybettiniz.
Herkesden bir alkış ve gülüşme sesleri duyuldu.Tam kapıdana çıkarken oradan bir ses geldi.
-Hey William iş diyip fazla ileri gitme.Belki bizimde bu bayanla çalışma şansımız olabilir.
-Dostum o zamana kadar şansın diye birşey olmıyacak.
William bana küçük bir çoçuk gibi gülümsedi.
-Sizce bu gece çalışmaya başlasak ?
-Ah William..
-Peki benle kutlama için bir kadeh şarap ?
-Sadece 1 kadeh ama..Bu arada daha ikimiz içinde bir şeçim yapılacak.
-Biliyorum ve senin taktiğini uyguluyorum.Seni sarhoş edip ne yapcağın hakkında bilgi koparacağım..