Sabah uyandığımda William gözlerimin içine bakıyordu
-Günaydın prenses.
Yüzündeki o gülümsemesini hiçbirşeye değişemezdim heralde.Dün geceki o sözlerini de hatırlayarak ona kocaman bir tebessüm gönderdim.
-Sanada günaydın.
-Biliyormusun bu en huzurlu ikinci uyuyuşum.Güne senle başlamakta cabası.
-Beni şımartıyosunuz bay Andersonn.
-Bunu hak ediyorsunuz bayan Moore .Evet bugün gitme zamanı fakat biz kalacağız.
-Ne William hadi yapma bizi bekleyen onlarca iş varken...
-İtiraz yok bütün günümü senle beraber geçirmek isitiyorum.Hadi hazılan seni bir yere götüreceğim.
-Bu tam teri olmıyacakmıydı ? Benim seni bir yere götürmem gerekiyor.
-Bu sefer roller değişti.
-Peki nasıl bir yere gideceğiz ona göre giyinmem gerek.
Bana annesinden gizli şeker yemiş çoçular gibi baktı.Kollarını iki yana koydu ve bende ortada kaldım daha fazla yaklaşarak.
-İstersen üstüne bir şeyler giyme planı iptal edip odamızda kalabilir ne dersin?
Heyecana kapılmıştım kalbim o kadar hızlı çarpıyorduki.Dudakları aklımı başımdan almıştı.Evet öpmesine hazılrdım bekliyordum.Evet oda yapacakmış gibi göürünüyordu evet yaklaş yaklaşş..
-Hadi bebek seni aşağıda bekliyorum.
Ona resmen 'Bunu bana yapamazsın !' bakışı fırlattım.Tabi oda bunu anladı.Neyse altıma belimden başalyıp bacagımda biten kısa bir şort üsütmede sarı belinden kuşaklı bir gömlek giydim saçlarımı açmaya karar verdim.Siyak kemik gözlüğümüde başıma taktım.Duadağıma renk vermesi için biraz ruj evet tamamdır.Ah hayır tam kapıdan çıkarken bir şey unutuum.Williamın en sevdiği kokuyu.İyiki yanıma getirmişim.Onuda sıktıktan sonra aynada kendime baktım ve bir ıslık çalıp odadan çıktım.William bir kadınla konuşuyordu.Kadını gördüğüm anda soğudum.William beni gördü ve el salladı ve yanlarına gittim.
- Anglelena hayatım seni biriyle tanıştıracağım.Bu benim sevgili dostum Mary.Mary buda benim sevgilim Anglelena.
William beni sevgilisi olarak tanıştırdığı anda kadıın yüzü düştü.Evet bu kadın Williama asılıyordu.Sinir pis sarışın.Kadına ve Williama belli etmemeye çalıştım ama kadın benden hoşlanmadığı her halinden belliydi.
-Merhaba Anglelena.Demek Williamın Rusyadan Amerika'ya gelmesinin sebesi sensin.Tanıştığımıza çok memnun oldum.
-Teşekkürler bende.
-William benim bir yere yetişmem gerekiyor.Belki buluşuruz bir ara.Bu arada tekrardan tanıştığımıza çok sevindim.
Kadın yürüken bir şeyler mırıldandı.Bende Anglelena isem seni Williamla zor buluşturrum pis sarışın.Zaten oldum olası sarışınlardan nefret etmişimdir.Tabi Taylor bunların dışında ben burda kendi kendime konuşurken William beni uyandırdı.
- Anglelena ? Sevdin dimi Mary çok iyidir.
-Yaa ne demezsin.William bu kadınla hiç şeyy..
-Ne Anglelena ?
-Ya şey işte bu kadınla hiç münasebetiniz oldumu ?
-Tamam şu an bunu söyleme gereği hissediyorum.Evet Mary ile 1 yıla yakın ilişkimiz oldu.Fakat şu an arkadaşız.