Uçurtmam Yoktu Önceden

62 2 0
                                    

 -Bölüm 1- 
Uçurtmam Yoktu Önceden

En aziz dostunu bastı kül tabağına Semih,bastı basmasına fakat yüreğinin derinlerindekini bastıramadı bir türlü unutulmuşluğa...
Neşe ısrar ediyordu anlat diye,Semih'in anlatmamaya yeminli,bir o kadar da anlatmak isteyen gözlerine bakarak...15 yıldır anlatmamıştı,kah sahte gülüp kah gerçek ağlamıştı karısının yüzüne, şimdi anlatmalı mıydı veya anlatacak mıydı herşeye rağmen...İçindeki ses sus dedi,sustu paslansın diye dili...
Kül tabakları boşaltıldı,yanaklar öpülüp iyi geceler denildi ve başladı herkesin hayatta en yalnız olduğu yastık macerası..Gözyaşları ıslattı yastığı,yürekleri ıslatabildiği kadar.Semih her gece olduğu gibi saat 4 gibi birden "ANNE" diye bağırdı..Neşe uyandı Semih'i öptü ve uyudular.
Ay usulca aldı başını gitti uzaklara,güneş sabah herkese merhaba demek için çıkarken evinden Semih çoktan bir sigarayı daha dertleriyle kül etmişti...Neşe,en neşeli haliyle uyandı Semih'in yüzü gülsün diye aslında güldü Semih hafifçe ve kıyafetlerini giydikten sonra Neşe'nin alnına bir öpücük kondurup,yırtık uçurtmasını alarak olmayan işine gitmek üzere ayrıldı evden...
Semih'in bir işi yoktu onlara devlet bakıyordu hiç görmeden..Ama Semih her gün sabah 8 de çıkıp akşam 5 de eve geliyordu...Nereye gittiğini kimse bilmiyor ve Neşe'den başka herkes onu bir deli yerine koyduğu için merak da etmiyordu..İçkisi felan da yoktu,karısını aldatıyor demeyi kimse düşünmedi bile çünkü Semih'in Neşeye olan sevgisini herkes bilirdi..
Semih kimseye aldırmadan gitti hergünki gibi,küçükken oturdukları evin 100 metre ötesindeki toprak alandaki en yaşlı ağacın altına ve aynı zamanda annesinin ölmeyen cesedinin yattığı mezarlığa...Ona şarkılar söyledi,şiirler okudu,uçurtmasını annesinin toprağına sürdü,sigarasını bu sefer hayata küfrederek üfledi ciğerlerinden...

Akşam eve az da olsa huzurla geldi,Neşe kapıyı açtı ona gönlünü açtıktan sonra... Yemeklerini yediler Neşe,Semih'in karşısına geçip söyledi düşündüklerini:Semihim,anlat şu seni tanıdığımdan beri yüzünün gülmesini engelleyen sebebi,tek istediğim acına ortak olup seninle ağlayabilmek...
Anlatsam benimle ağlamazsın,hep ağlarsın,sadece benimle susabilirsin dedi Semih..
Neşe:Ona da razıyım Semihim sen yeter ki anlat ben bağırarak susarım seninle..

Semih:Çok istiyorsun anlatmamı öyle mi ?

Neşe:Evet çok istiyorum.

Semih:Tamam öyleyse herşeyi en başından anlatacağım .. 37 yıllık ömrümün senden öncesini yani 22 yılını dinlemeye hazır mısın ?

Neşe:Seninle bir ömür aynı yastığa baş koymaya evet dediğimden beri hazırım Semih.

Pekala,iyi dinle o zaman:


Devamı Gelecek...

Uçurtmamı Uçurabilseydim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin