Ah Bir de Uçurtmamız Olsaydı

53 2 0
                                    

-Bölüm 5-

Ah Bir de Uçurtmamız Olsaydı

Hayalleri kurmaya kuruyorduk çünkü hayaller için para isteyen yoktu ama gerçekleştirmek için mutlu edecek kadar paraya ihtiyaç vardı..

Oysa 5 liram olsa ne olurdu ki Tanrım ? Yemin ederim o parayla yoldan felan çıkmazdım ! Ne olurdu 5 liram olsaydıda bir uçurtma alsaydım ? Baba denen o adam bir yudum az zıkkımlanıp da bana bir uçurtma alsaydı ne olurdu ?

Anneme de tek kuruş vermezdi o adam.Parası yoktu çalışmazdı sağdan soldan gelen yardımlara el açardı..Aldığı yardımıda gidip orada burada o lanet olası süslü püslü şişelerin içinde satılan göz alıcı,kalp yıkıcılara harcardı...

Ben okuyacaktım,o adam parasını kalp yıkıcılara harcamak yerine benim okumam için harcasaydı okuyacaktım..Büyük adam olacaktım..Fiyakalı bir deri koltukta oturacaktım hatta babamın ayağına gidecektim ben onu ayağıma çağırmayacaktım.Emrimde onlarca adam olacaktı ama hiçbirini ezmeyecektim çünkü öğrendim ben ezilmenin ne olduğunu herkes sokakta bisikletleriyle gezerken 2 tekerlekli vicdansızlık aletinin üzerindeki arkadaşımın bana gülmesinden sonra...Benim bir de evim olacaktı mütevazi ve içinde bana hoşgeldin diyen gülyüzlü kadını barındıracaktı..Annem evin baş köşesinde oturup geliniyle gülüşecekti...

O kalpsiz adam parasını kalp yıkıcılar için değil de beni okutmak için harcasaydı

Ben okuyup büyük adam olacaktım ve anneme dünyada ki bütün uçurtmaları satın alacaktım..

Devamı Gelecek..

Uçurtmamı Uçurabilseydim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin