Louis povesteste:
Era tarziu asa ca am decis sa ne intoarcem.
Cand am ajuns acasa, i-am ales lui Harry o camasa neagra cu inimioare si niste skinny jeans.
Eu m-am imbracat cu un tricou simplu alb si niste skinny jeans de asemenea. Mi-am pus pe deasupra tricoului un plover negru.
Amandoi ne-am incaltat cu niste conversi negrii.
Ne- am dus la baie pentru a ne aranja parul. M-am dat cu putin gel , iar Harry a decis pana la urma sa si-l lase normal.
Am plecat de mana .
I-am deschis usa de la masina si a intrat, apoi am intrat si eu.
Nu am vorbit nimic tot drumul.Pana la urma am ajuns, si Niall ne astepta cu doua beri.
-Louis... Eu nu am baut niciodata. spune Harry putin ingrijorat.
- E ok, nu vei pati nimic .-HEI! a strigat Niall. CE FACETI?
-Bine, tu? raspund eu.
-OMG TU ESTI LOUIS.
Dam mana prieteneste si ma intreaba daca avem nevoie de ceva.
- HAIDETI SA JUCAM ADEVAR SAU PROVOCARE! il aud pe Liam tipand si il iau de mana pe Harry.
Ne-am strans toti intr-un cerc; langa mine erau Harry si Liam, langa Liam erau Sophia ( iubita lui ) si Niall ~ si tot asa .-Cine incepe? intreb eu.
- Niall deoarece e petrecerea lui!
-Mie mi se pare corect.
Timpul trecea foarte repede.
Mi-am auzit numele.
- Adevar sau provocare? intreaba Liam .
-Provocare. raspund eu.
- Te provoc sa stai intr-o camera numai cu Harry timp de 3 ore.Daca nu o faci o sa te pun sa faci ceva nasol si nu cred ca ti-ar placea.M-am uitat la Harry si el a dat din cap in semn ca " e ok " .
- Bine. Accept.
Liam ne-a dus intr-o camera destul de mare, la etaj.
-Distrati-va. spune si imi face cu ochiul .