Louis povesteste:

-Gemma!!! Ce s-a intamplat? striga Harry.
- Haha, fraiere. aud o voce venind din baie.
-Iar m-ai pacalit?! Te urasc!!!! Mi-am facut griji! Creatura proasta! Nici nu stii...spune Harry, dar Gemma il opreste.
-Am vrut sa vad cat de tampit esti sa ma crezi!
-ITI DAI SEAMA CA DACA CHIAR VEI AVEA NEVOIE DE AJUTOR EU O SA CRED CA E O GLUMA?!striga Harry nervos.
-Blah blah blah... continua Gemma, dar Harry nu o mai asculta.

Harry se arunca pe canapea si deschide televizorul.
-Imi pare rau Louis... Te-am facut sa te panichezi degeaba. Am o sora tampita.
-Hei, nu e nimic. Si eu am o sora foarte enervanta.incerc eu sa il consolez.
-Pun pariu ca a ta nu face asa!
- Nici nu stii. Odata m-a pacalit super rau. Aveam 5 ani, ea 8. Era la ea in camera si a luat niste sange fals si l-a turnat in pat. Apoi, a strigat super tare si eu m-am dus sa vad ce se intampla cu ea. M-a pacalit ca a fost omorata. Presupun ca asa fac fratii...
-Haha! rade Harry.
E asa de dragut cand rade, simt ca mi se formeaza un curcubeu in mine si ca pe el merg 100 de unicorni adorabili. E asa de asdfghj.
-Harry, trebuie sa plec . Ne vedem maine!
-Pa! spune Harry si ma imbratiseaza scurt.

Harry povesteste:
Louis a fost foarte dragut ca m-a adus acasa. Sora-mea a stricat totul. Pff, ce rea e.
Am urcat scarile si m-am dus in camera mea, apoi am deschis calculatorul.
"Hmm, hai sa il cautam pe Facebook. Sa ii dau o cerere de prietenie." imi zic eu.
"Louis Sun... Louis James Troyan... Ah! Uite aici! Louis William Tomlinson. "
M-am uitat pe profilul lui. Inainte sa ii dau cerere am apasat pe relatii.
"Intr-o relatie, huh? Cu cine? Nu a pus niciun nume, dar tot zice ca e intr-o relatie. Hmm... "
*beep*beep*
Am primit un mesaj.
X: Hey, babe!
Scriu nervos inapoi.
Eu: Cine esti? De unde ai numarul meu?
X: Nu conteaza asta :>>
Eu: ba da. Spune.
X: nu .
Il/o las in pace. Poate e doar cineva care vrea sa imi faca farse la telefon.

Daca tot am deschis telefonul, m-am uitat la ora. Ora 17:00. Hmm.
*beep*
X: vino maine la ora 16:00 in parc.
Eu: de ce? Nici nu stiu cine esti.
X: doar vino.

Nu o voi face. Maine am scoala, si plus poate e vreun hot sau cineva care vrea sa ma omoare. Poate ca sunt depresiv, dar nu vreau sa fiu omorat. Daca ar fi sa mor, as vrea mai degraba sa ma sinucid.

-Dragilor! Sunt acasa! o aud pe mama intrand in casa.
-Buna! tip eu, dar probabil ca nu ma aude.

Ma duc la baie si imi fac o baie fierbinte. Inainte sa intru in cada, imi iau o carte cu mine si aprind cateva lumanari, apoi arunc un bath bomb in apa, care se face imediat albastra.
Muschii mei devin foarte incordati, ceea ce pe mine ma face sa ma relaxez la maxim.
Dupa ceva timp, termin cartea, asa ca decid sa ies din cada si ma arunc in pat.

Louis povesteste:

Imediat ce ajung acasa imi salut sora si ma duc direct la mine in camera si deschid calculatorul punand niste muzica.
Intru pe Facebook si vad ca am o cerere de prietenie. Si de la cine altcineva sa fie inafara de Harry? Zambesc si ii accept cererea, apoi ma uit pe profilul lui.
Are o poza foarte draguta de profil, asa ca i-am dat like .

Ii trimit ceva pe chat:
~ hei!
vazut
~Ce faci? De ce nu imi raspunzi?
Vazut

Fmm de seen.

Imi dau seama cat de obsedat sunt, asa ca incerc sa ma calmez.
"nu e sfarsitul lumii daca nu iti raspunde. Poate e la baie si a lasat chat-ul deschis. Poate face baie :>>>"

Daca tot veni vorba de baie, ma duc acolo si imi fac un dus scurt, apoi ma imbrac in pijamalele mele obisnuite .

***
Hei, ce ziceti de acest capitol? =))) nu e cine stie ce pentru ca nu am avut inspiratie, dar sper ca e destul. :)

Now kiss me, you fool.//LSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum