Harry povesteste:
"A trecut cativa ani de cand l-am cunoscut pe Louis. Viata mea s-a schimbat complet de atunci, intr-un sens bun.
Acum ne-am maturizat. Aratam complet diferit fata de atunci.
El avea 18 ani , eu 16.
Acum am 22, iar el 24.
Cat de repede trece timpul!
In acesti ani ne-am decis sa ne mutam impreuna si acum locuim intr-o casa mare , cu etaj si curte. Avem si o masina!
Dar nu asta este cel mai important.
Astazi sunt pe cale sa il cer in casatorie pe Louis!!
Am trait destul cu el, il iubesc asa ca am facut decizia buna.
Il voi duce undeva special. Nu sunt sigur unde.M-am ridicat din pat. Langa mine era Louis, dormea ca un copilas.
I-am dat un sarut scurt, si am coborat scarile.
I-am facut clatite si omleta.
-Boobear! il strig eu. Haide, ca avem ceva de facut azi!
-Acum!Louis a coborat scarile. Era doar intr-un tricou si boxeri.
-Mrr, dat ass!
Louis roseste si isi acopera fata cu mainile.
Termina de mancat in vreo 10 minute, apoi se duce sa se imbrace cu ceva.Coboara in cateva minute imbracat cu niste pantaloni skinny si un maieu lung. I se pot vedea foarte clar tatuajele.
Ne-am facut " maching tatoos ( scuze daca nu se scrie asa ) " .
- Haide. Mergem la o ... Plimbare. il mint eu.
- Bine.
L-am luat de mana si l-am dus in masina. Am mers cu 150 km/ ora.
-Harry, unde mergem?
Nu i-am raspuns.
In rest nu am mai vorbit, tot drumul am fost amandoi prinsi in gandurile noastre.
Am ajuns peste jumatate de ora in fata unei paduri micute.L-am rugat sa astepte zece minute, apoi sa urmareasca drumul de flori facut de mine.
La capatul drumului eram eu, inconjurat de toata lumea: mama lui Louis, mama mea, tatal lui Louis, tatal meu, Lottie si Gemma.
Eram organizati perfect.
Parintii intr-o parte, surorile in alta.Toata lumea era emotionata.
Eu eram nervos si ma jucam cu lantisorul meu.Au trecut 10 minute.
Louis a facut ce trebuia sa faca si a ajuns imediat.Cand a ajuns, eu m-am asezat in genunchi si am scos cutiuta cu inelul in ea.
Louis si-a acoperit gura cu mana. O lacrima si-a facut aparitia pe fata lui.
- Louis William Tomlinson, vrei sa te casatoresti cu mine?
-D- da! striga Louis si se arunca in bratele mele.