Nog twee weken en dan is de de zomer voorbij dacht Jenny bij zichzelf.
Niet dat ze daar naar uitkeek. Al de hormonen en huiswerk in één lokaal dat was nu niet bepaald iets waar ze zat op te wachten. Maar ze wilde ook dat de zomer snel voorbij was en dat ze haar twee vriendinnen terug zou kunnen zien elke dag. Ariana en Alexa waren Jenny's beste vriendinnen. Ze waren er voor haar. Althans dat dacht Jenny toch. Maar zodra ze terug was van vakantie zou Ariana met haar afspreken en dan zou ze kunnen luisteren naar al haar verhalen die ze heeft over haar reis naar Griekeland. Ariana was Jenny's 1ste beste vriendin omdat ze elkaar ook langer kenden, Alexa is er pas later bijgekomen.
"Kom je mee naar het strand liefje?" de vraag van haar moeder wekte haar uit haar diepe gedachten.
"Nee ik blijf hier, gaan jullie maar" Ik wilde echt niet naar het strand om te zien hoe m'n moeder en vader elkaar zaten af te lebberen in het zand. Soms wou ik echt dat ik niet enigskind was zodat ik een ouder zus zou hebben met wat ervaring. Zij zou me dan dingen leren en met me praten. Maar nee mijn ouders wilden geen kinderen. Ik was een ongelukje zei mam altijd. Maar ja, ik werd dan ook verwekt in het toilet van een concertzaal. Dat is niet bepaald proper.
🎶When you ready come and get it Nananana Nananana When you re-eady when re-e-e-eady when you ready come and get it...🎶
Nu was het haar ringtone die haar wekte uit haar dagdroom. Dat was haar ringtone voor Ariana. Dus ze moest haar gsm snel vinden. Ariana hield niet zo van wachten. Waar heb ik die rot-gsm nu gelaten. Onder m'n bed
fantastisch wat doet ie daar nou weer.
Ariana: Heeeey Jen watsupp
Jenny: Niet zo veel m'n ouders zijn naar get strand en ik zit thuis wat te nixe en jij?
Ariana: Ik ben hier op een cruise in Griekeland Lol hahaha maar ik heb goed nieuws voor je...
Jenny: Waaaat???
Ariana: Ik kom morgen al terug thuis, Dus je kunt de rest van de zomer samen met mij hangen!!!
Jenny: Yeeeeeeeeeeeeeeeesssss!! Je bent echt een schat Ari weet je dat. Waarom kom je eigenlijk vroeger thuis.
Ariana: Ooh, niets speciaal pap heeft wat ruzie gemaakt met opa en we werden naar huis gestuurd. Hahaha
maar dat is niet erg want ik heb je gemist. Kom je morgen langs?
Jenny: Hahaha ja en keey om hoelaat land jullie vliegtuig?
Ariana: Weet ik niet zeker ik sms je de details nog wel. Keeey maar ik moet nu echt weg.Weet je hoeveel dit gesprek kost.
Jenny: Oh ja dat is waar je zit in het buitenland. Keey dan tot morgen.
Ariana: Tot morgen Jen.
Ik kan het niet geloven. Yes, yes, yes ik zie Ariana morgen. Geen supervervelende gesprekken met m'n ouders en geen saaie gezelschapspelletjes meer. Nu kanik 2 weken met Ariana lachen en hangen.
Van al dat gelukkig zijn krijg je wel honger. Ik ga wat eten zoeken in de keuken dacht Jenny bij zichzelf.
Mmmm Oreos, die gaan zo lekker smaken. Nu eens kijken wat erop tv is.
Ze ging liggen op de oncomfortabele zetel en zocht naar een leuk kanaal. Ze landde op 'Jersey Shore' daar bleef ze even naar kijken maar voordat ze het wist viel ze in slaap.
Het geschud aan haar arm maakte haar wakker.
"Jenny, Jenny wordt wakker schat!"
Oh nee ze had het mis de fake-bezorgde stem van haar moeder maakte wakker. Ze dacht als ze haar ogen hard genoeg dicht kneep dat ze terug naar haar prachtige droom kon gaan. Maar nee dat gunde haar moeder haar niet. Ze lag net zo prachtig te dromen over Luke. Ooh wat was dat een mooie droom. In haar droom kuste Luke haar en fluisterde de tekst van Boyfriend-Justin bieber in haar oor.
"Jenny liefje sta op je vader en ik willen je iets vertellen." Kwam haar moeders stem weer door Jenny's droom.
Stilaan opende ze haar ogen en zag ze haar jonge, mooie moeder met haar lange blonde haar.
Ze ging rechtop zitten en keek slaapdronken naar haar gsm om te zien hoelaat het was.
09:10pm wom dat betekent dat ze vanacht niet zal kunnen slapen.
"Schat we hebben fantastisch nieuws voor je" hoorde ze de kalme stem van haar vader zeggen.
"Ja, ik luister wat is er zo fantastisch" zei ik op een sarcastische manier alsof het echt fantastischer kon zijn dan m'n droom over Luke.
Maar toen ze haar moeder over haar buik zag strelen verdween die gedachten. "Ik ben zwanger!!" zei haar moeder met een over-optimistische stem.
Ik was stomverbaasd. Ik wist niet wat ik moest zeggen. "Huh , maar hoe, wanneer,waarom" dat was alles wat ik er kon uitbrengen.
"Kijk nou schat ze is helemaal sprakeloos, ik zei toch dat ze het leuk zou vinden." zei m'n vader tegen m'n moeder.
Ik knikte alleen maar, als ze wisten wat ik echt dacht zouden ze niet zo gelukkig zijn.
"Zijn jullie al naar de dokter gegaan?"
Vroeg ik.
"Ja, we komen er net van" en ze liet me een foto zien met een witte stip op.
"Wat is dit" Vroeg ik weer stomverbaasd.
"Dat is je zusje of broertje" zeiden ze allebei opgewekt
Ik knikte alleen maar en liep meteen naar m'n kamer. Ik sloeg de deur dicht en ging op het bed liggen. Ik sluitte m'n ogen en hoopte dat ik toch nog in slaap kon vallen, maar tevergeefs dus ik pakte m'n Ipod en zette Youtube aan. Ik drukte op een fimpje van Alex Agnew maar voor hij z'n eerste grap kon maken viel ik in slaap.
JE LEEST
Passion or Love
ChickLitJenny is een normale 16-jarige tiener. Ze is een nobody, iemand die je niet zou herkennen in een drukke menigte. Maar ze heeft wel 2 goede vrienden die er voor haar zijn. Het nieuwe jaar begint en Jenny wordt door de knappe 5de jaars Luke ontdekt...