«Η μητέρα μου θέλει πολύ να σε γνωρίσει» είπε ενώ έμπαιναν πλέον μέσα στο σπίτι.
«Μπα; Αλήθεια;» ρώτησε προβληματισμένη
«Ναι. Της είναι περίεργο το ποια θα παντρευτώ» είπε ειρωνικά.
Ξεφυσηξε από ενόχληση και είπε να μην σχολιάσει την απάντηση του η οποία ήταν ειρωνική.
Οταν έμπαιναν στην αυλή, εκει βρήκαν διαφορους καλεσμένους, ντυμένοι όλοι τοσο κομψά, που για μια στιγμή η Λιζα ένιωσε λιγο ευάλωτη. Διάφοροι σερβιτόροι εξιπηρετουσαν τους καλεσμένους, προσφέροντας τούς κρασί η σαμπάνια.
Γύρισε να κοιτάξει για λιγο τον Μηχαλη και τον βρήκε να κοιτάει προσηλωμένος σε μια κατεύθυνση. Προσπάθησε η ίδια να ακολουθήσει το βλέμμα της αλλα της ηταν δύσκολο μιας και είχε κόσμο και δεν μπορούσε να καταλάβει που ακριβως κοιτούσε."Δεν πάμε να πιουμε κατι; "Ρώτησε η Λιζα θέλοντας να σπάσει το πάγο με τον Μηχαλη
Ο Μηχαλης γύρισε και την κοίταξε εξεταστηκα πανω κάτω και ύστερα πήρε τον λόγο
"Οχι" Ειπε απότομα κάνοντας την να μην ξαναμιλήσει" Μηχαλη!" Άκουσε μια γυναικεία φωνή απο πίσω της η Λιζα να φωνάζει τον Μηχαλη και γύρισε να κοιτάξει ποιος η μάλλον ποια τον φώναζε
Ο Μηχαλης ατάραχος γύρισε και είδε την Μαρία να τον πλησιαζει, μόλις έφτασε κοντά του τον αγκάλιασε σφιχτά. Ο Μηχαλης έβαλε απλά την παλάμη του στην γυμνή μέση της.
Η Λιζα εκει σαν ένας κοινός θεατής τους παρακολουθούσε και κατάλαβε οτι ειναι σαν να μην υπάρχει εκει. Ένιωσε περιττή !" Σε έψαχνα και δεν σε έβρισκα! Που είχες παει; " Ρώτησε η Μαρία τον Μηχαλη βγαίνοντας απο την αγκαλιά του
"Έγιναν πολλα θα στα πω αλλη στιγμή. Νόμιζα οτι δεν θα ερχόσουν είχες πει οτι θα πήγαινες στην Ιταλία "
"Ναι αλλα τελικά άλλαξα γνώμη. Προτίμησα να ερθω εδω σε εσενα! "
Οταν η Λιζα άκουσε απο το στόμα της Μαρίας να βγαίνει η λέξη "εσενα" απο τα χείλι της γύρισε την πλάτη της σε αυτούς, δεν ήθελε να τους βλέπει. Σήκωσε για λιγο το κεφάλι να δει λιγο τον κόσμο και να ξεχαστεί ομως αυτο που αντίκρισε ηταν κατι που δεν περιμενε. Τα περισσότερα μάτια και μάλιστα γυναικεία ηταν πανω σε αυτήν και στον Μηχαλη που ειχα ακομα την παλάμη του στην μέση της.
"Λες να ξερουν για εμενα και τον Μηχαλη;" Αναρωτήθηκε η Λιζα και κατέθεσε ξανα τα μάτια της ώστε να μην βλέπει τα βλέμματα τους.