Τι φοραει αραγε κανεις για να παει να γνωρισει τα μελλοντικα πεθερικα του? Ο Μιχαλης ηξερε του δικους της γονεις αυτη ομως δεν τους ηξερε. Προσπαθησε να παρει πληροφοριες απο την μητερα της για το αν ειναι καλη ανθρωποι και η απαντηση που πηρε δεν μπορουσε να πει οτι την ικανοποιουσε,βασικα δεν ηξερε πως μα αντιδρασει,τι να σκευτει. Η μητερα του, η κα Κατερινα ειναι μια πενηνταχρονη ντελικατη γυναικα, πολυ αυστηρη με τους παντες και πολυ εγωκεντρικη θα ελεγε κανεις,εχει το τροπο να φερνει τους αλλους σε δυσκολη θεση,της ειναι ευκολο αλλωστε να μπορει να σχολιαζει για τις ζωες των αλλονων λογο της θεσεις της, Ποιος θα τολμουσε να πει κατι για την Κατερινα Βασιλειαδη, γυναικα εφοπληστη και επιχειρηματια. Ο πατερας του απο την αλλη ο κ Αντρεας Βασιλειαδης ειναι σχεδον το αντιθετο με την γυναικα του. Δεν του αρεσουν τα σχολια και ποσο μαλλον τα πικροχολα σχολια και τα κουτσομπολια! Μεγαλωσε απο φτωχη οικογενεια και εφτασε εκει που εφτασε μονος του! Και ολα αυτα για την γυναικα που αγαπησε και παντρευτηκε φυσικα την κα Κατερινα. Η Κατερινα μεγαλωσε σε πλουσια οικογενεια οποτε ο Αντρεας επρεπε να φτασει στο ιδιο επιπεδο με την οικογενεια της για να μπορεσουν στο τελος η οικογενεια της να τον δεχτουν στο τελος, πραγμα που καταλαβε στο τελος.
Ηταν πανετοιμη. Φορεσε ενα στενο ολολευκο φορεμα που εφτανε μεχρι το γονατο, με τα μανικια να πεφτουν στους ωμους και να εχει ενα ωραιο και καθολου προστυχο ντεκλτε. Φορεσε τα χρυσα ψηλοτακουνα πεδιλα της, εφτιαξε τα μαλλια της σε ελαφριες μπουκλες, περιποιηθηκε το προσωπο της με διαφορα καλλιντικα για να την κανουν να δειχνει το δερμα της ποιο φρεστο και ομορφο και ηταν ετοιμη πλεον να παει στον δειπνο με τα μελλοντικα πεθερικα της.
Το μονο που ελειπε δηλαδη ηταν ο Μηχαλης δεν την ειχε παρει τηλεφωνο ακομη.
"Μηπως πρεπει να τον παρβ εγω?" αναρωτηθηκε απο μεσα της καθως εριχνε αλλι μια ματια στον εαυτο της στον καθρεπτη.
Οι γονεις της ειχα φυγει ειχαν παει για φαγητο μονοι τους, οποτε δεν ειχε καποιον να της πει αν ηταν ωραια η καταλληλη για την περισταση.
Τις σκεψεις της ,της διεκοψε αποτομα απο τον θορυβο του κουδουνιου. Σημαδι που τελικα συμαινει οτι ο Μηχαλης απο φασησε να μην παρει τηλεφωνο και να ερθει απροειδοποιειτα.
"Θ μπορουσες να επαιρνες τηλεφωνο πρωτα! Θ μπορουσα μην ειμαι ετοιμη!" του ειπε με το που του ανοιξε την πορτα