Το βραδυ περασε ανησυχα για την Λιζα. Το μονο που ηθελε ηταν να εξαφανιστει. Το πρωι ηταν ακομα ποιο δυσκολο, η μητερα της την ξυπνησε και της ειπε να ετοιαστει γιατι το βραδυ θα ερθει ο MIKE για να την βγαλει για φαγητο. Η αληθεια ειναι οτι ξαφνιαστηκε αλλα δεν το εδιξε, το επαιξε ανετη....
Λ: ενταξει μαμα θα ειμαι ετοιμη! Μπορεις να φυγεις για να ετοιμαστω για το πρωινο; ....
Την ρωτησε αδυναμα προσπαθωντας να αποφυγει το βλεμμα της. Αλλα οσο να ναι η μανα ειναι μια και καταλαβενει ποτε το παιδι της ειναι καλα ...
Λ:μαμα σε παρακαλω αφησε με μονη μου!
Μ:πφφφφ καλα κοριτσι μου αλλα οτι με χριαστεις πες μου ναι; ...
ρωτησε η μητσρα της θελωντας να της ανοιχτει η κορη της αλλα το μονο που ειπε ή μαλλον εκανε ηταν να γνεψει καταφατικα το κεφαλη. Στην διαρκια του πρωινου κανεις δδεν μιλουσε, η Λεζα επαιζε και το πρωινο της πραγμα που δεν το εκανε απαρατιρητο.....
Κ: ωραιος καιρος σημερα εεε;
Μ:ναι οντως! Τωρα θυμηθηκα τοτε που πηγαιναμε και καναμε πικ νικ στην υπαιθρο θυμαστε;
Λ:ναι το θυμαμαι! Αλλα μαλλον τωρα θα πρεπει να πηγαινετε μονοι τωρα εγω θα εχω οικογενεια τωρα, θα ειμαι γυναικα μεγαλο επιχυριματια και τωρα με συνχωρειτε αλλα πρεπει να ετοιμαστω γιατι θα βγω με τον μελοντα συζηγο μου! ...
ειπε και ανεβηκε γρηγορα τα σκαλια για το δωματιο. Ηθελε να τα σπασει ολα ηθελε να γκρεμησει κατι ηθελε να ξεσπασει αλλα αυτο που εκανε ηταν να βγαλει ενα μπλοκ ζωγραφικη για να ζωγραφισει! Το μονο που την ηρεμει! ... Η ωρα ειχε περασει πολυ ζωγραφιζοντας για την Λιζα, η ωρα σχεδον 5 η Λιζα αρχισε να ετοιμαζεται. Εβγαλε ασπρα εσωρουχα και τ; ακουμπησε πανω στο κρεβατι μαζι με το ασπρο κοντο φορεμα που θα φορουσε. Μπηκε για.μπανιο και αφου εκανε ενα χαλαροτικι μπανιο βγηκε και αρχιζε να ετοιμαζεται. Οι μπουκλες τις καθοντουσαν πολυ ωραιες πανβ στους ωμους της και το φορεμα καθοταν πολυ ωραια πανω της. Το βαψιμο οχι πολυ εντονο αλλα ουτε κι πολυ απλο, οτι πρεπει για να τραβιξει την προσοχη καποιου. Καθος φτιαχνοταν η πορτα χτυπησε και ξεπροβαλε απο αυτην η μητερα της...
Μ:αγαπη μου εχει ερθει ο MIKE
Λ: καλως το' να κι ας αργησε! ...
ειπε ειρωνικα η Λιζα καθος φορεσε το ασπρο παλτο της και τις ασπρες της γοβες. Η μητερα της την περιεργαστηκε πρωτα καλα καλα και επιτα της χαμωγελασε ...
Μ:παντως περα απο την ειρωνια σου εισαι πολυ ομορφη! θα τον τρελανεις
Λ:δεν ειναι αυτος ο σχοχος μου! Τελος παντων παμε! .....
η μητερα της κανε στην ακρη για να περασει αυτη και κατεβηκαν μαζι τα σκαλια. Οταν η Λιζα πησιαζε το σαλονηιοπου εκει καθοταν ο πατερας της με εναν νεαρο, εναν πολυ ομορφο νεαρο! εκανε συμα στην μανα της χωρις να την ποσεξουν και της εκανε α'ι'ιχα αν ειναι αυτος ο Mike και αυτη επησεις της εγνεψε αιχα καταφατικα ...
Λ:πλακα θα εχει