-Crezi că te iert? Asta crezi? Unde ai fost în acest timp?
-Am avut treabă...
-Aha. Dar un mesaj, un telefon, ceva? A fost aşa de greu să faci un simplu efort şi să te gandeşti la mine?
-Nu, pur şi simplu am uitat. Uite Tris, ştiu că am fost nesimţită atunci, dar, chiar îmi pare rău. Voiam doar să îmi dea Luke atenţie, după ce ai plecat, am plecat şi eu.
-Nu contează. Am înţeles. Doar că, ei bine, eu şi Lu..
Nu am apucat să termin pentru că Luke a intrat pe uşă.
La dracu' , acum şi-a găsit şi el să vină.
-Iubito, am ajuns.
Mama e în regulă cu relaţia, îl place pe Luke. Iar el, se simte ca acasă.
-Ce!?
Kate a strigat.
-Oh, ăă, Kate, nu?
Bolboroseşte Luke. Dacă nu aş fi fost în situaţia asta, sigur aş fi râs de Kate, care scotea fum pe nări, şi era toată roşie. Clar era enervată.
-Oh, dar Tris, ai uiat să îmi spui ceva, nu?
Spune Kate, în timp ce Luke vine în spatele meu şi mă cuprinde cu mâinile lui mari de talie.
-Ăăh, nu cred, mai era ceva de spus, Kate?
-Iubito, cred că se referă la relaţia noastră. Îmi spune Luke abţinându-se să nu râdă.
El ştie că Kate îl place.
-A, da, scuze. Kate, el e iubitul meu, dar cred că ştiai asta.
Am spus foarte ironică.
-Eu vă las. Mă duc la Austin.
Mi-a spus Luke, şi m-a sărutat scurt pe buze, apoi a plecat sus, în camera lui Austin.
-Cum ai putut?
Urla la mine. Era mai roşie decât o roşie. Era nervoasă.
Ea nu mi-a fost o prietenă bună în tot acest timp, eu de ce i-aş fi acum? Cum ea m-a dezamăgit, şi eu pot să fac asta.
-Scuză-mă? E vreo problemă că am şi eu un iubit? Nu înţeleg de ce te deranjează. Nu am nevoie de permisiunea ta.
-Totul e datorită mie! Dacă nu spuneam eu să ieşim, tu încă erai singură, plângând ca proasta dupa Ryan.
-Draga mea, cred că te-ai lovit la cap. Aminteşte-ţi! Când a venit Jake şi Luke, cine a venit şi m-a îmbrăţişat? Aa, da, Luke a făcut-o! Ştii de ce? Pentru că mă ştia dinainte. Pentru că a ajuns să mă cunoască. Ştii ce, eu, în tot acel timp, puteam să îţi fac cunoştinţă cu el. Dar ştii de ce nu am făcut-o? Pentru că tu erai prea absorbită de ideile lui Jake de a râde de mine, încât, în loc să îmi spui mie să te ajut, i-ai spus lui Jake. Şi mai ştii ceva? Din vina ta şi a ideei de a merge cu Jake şi cu mine la 'întâlnirea' aceea, ai stricat tot. Dacă în ziua aceea nu are atât de plină de tine, eu te-aş fi ajutat, şi totul ar fi fost bine. Dar nu, tu ai fost cea mai tare, şi uite, ai stricat tot!
Unde ai fost în acest timp?Era mirată de ce am spus. Am vorbit cu atât calm, dar şi cu batjocură.
-Ţi-am spus, am avut treabă, am plecat din oraş!
Oh, tot ea strigă?! Ook .
-Ai fost la dracu' !
-Tris, nu face asta. Sunt prietena ta cea mai bună, ai uitat?
Am izbugnit într-un râs colorat.
Acum chiar m-am enervat.-Nu draga mea, dacă erai prietena mea cea mai bună, nu erai dusă la dracu' în timp ce eu stăteam şi plângeam. Dar ştii de ce plângeam? Ha, nu ştii. Hai să te lămuresc. Pentru că în următoarea zi, ghici cu cine m-am întâlnit. Cu Ryan. Şi mai ghiceşte ceva, mi-a spus că suferă, şi că simte ceva pentru mine. Şi mai ghici ce, când mi-am făcut în sfârşit curaj să îi spun ce simt de atât timp, a ales să plece, dracu' ştie unde, să nu mai lupte. Păi, draga mea, văd că nu eşti prea bună la ghicitori.
Era fără cuvinte, nu mai spunea nimic. Mă simţeam bine, dar se simţea ironizarea în voce, nu urlam.
-Apropo, uite aici.
Am spus şi mi-am ridicat tricoul. Pe abdomen, în partea dreaptă, aveam făcut un tatuaj, de luna trecută. Era o inimă, doar conturul negru, iar în ea aveam făcut tot cu negru, 3 litere. Un 'K' un 'R', şi un 'M' . Mai aveam loc în ea, destul loc.
-Ştii ce semnifică? Literele din inimă reprezintă persoanele pe care le-am pierdut. Tu, Ryan, şi Maya.
-Nu cred că ai făcut asta! spunea cu lacrimi în ochi.
-Păi să crezi, plecă, nu mai am nevoie de tine. Şi apropo, mulţumesc că în ultimul timp m-ai folosit doar.
CITEȘTI
Always Together
Romansa'Dragoste' e doar un cuvânt, până când cineva îi dă un sens. Oare va reuşi cineva să facă asta şi pentru Tris? Va fi cineva nou, sau cineva la care nu s-ar fi aşteptat, sau asta va fi doar un joc? Va reuşi acel baiat să o seduce? Va fi ceva serios...