Capitolul-1

722 19 8
                                    

Sa fii cidata scolii este cel mai rau lucru,nu ai o prietena buna care-ia sa ii povesteti tot ce ai pe suflet,nu ai un prieten care sa iti fie alaturi mereu si sa te sustina in tot ce faci,noroc am doar cu parinti care sunt intelegatori si ma iubesc,asa sunt eu o ciudata de 16 ani care este batjocura scoli....dar....toate astea se vor schimba.

  O dimineata obisnuita....

Mama-Tara..micul dejun este gata...

Tara-vin mama

Ma ridic din pat,ma duc la baie imi fac toaleta si ma imbracat asa: http://www.polyvore.com/tara/set?id=92699783 , am coborat jos unde mama ma astepta cu mancarea

Mama-este bun?

Tara-da...mersii

Mama-ma bucur ca iti place

Am zambit dupa care mi-am luat ramas bun de la mama.Am iesit pe usa si ma indreptam spre liceu,cand am ajuns in curtea liceului,Zayn Malik si gasca lui erau acolo,din gasca lui fac parte: Harry Styles,Louis Tomlinson,Liam Payne,Niall Horan si Jessica...prietena lui Zayn....da da sunt in liceu cu One Direction.....toti inafara de Jessica sunt in ultimul ani,dar din pacate,am ghinionul ca Jess sa imi fie colega.Urc scarile si trec repede pe langa ei,dar il aud pe Zayn strigand.

Zayn-ciudatoooo!!!

Nu-l bag in seama si intru in clasa unde ma pun in ultima banca,orele se termina repede.Mam ridicat din banca si am pornit spre iesirea scolii dar exact cand sa cobor scarile,Jessica imi pune piedica si ma rostogolesc pe scari in jos.Am incercat sa ma ridic dar nu aveam putere,il aud pe Horan care striga.

Niall-ba sunati careva la salvare,imi ia capul in mainile lui si imi spune ca totul v-a fii in regula,dupa care tot ce vad este intuneric....

Ma trezesc intr-o camera de spital....Horan era pe scaun langa patul meu si ma tinea de mana...

Niall-doctore s-a trezit...

Doctor-i-a sa vedem,cum te simti domnisoara?

Tara-sunt bine,doar ca ma doare capul

Doctor-este datorita faptului ca ai cazut,bun pai mai stai aici cam o ora dupa care poti pleca acasa

Tara-multumesc..dar,mi-a anuntat cineva parinti?

Doctor-da,stai linistita

Tara-multumesc mult

Niall-esti bine?

Tara-tu ce mai cauti aici?

Niall-dupa ce ca am fost dragut cu tine,te-am adus la spital...mai si comentezi?

Tara-nu eu ti-am cerut sa faci asta....ai facut-o de buna voie

Ei bine am schimbat inceputul...sper sa va placa acum,daca sunt greseli gramaticale va rog sa ma scuzati.

Niall Horan-fan fictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum