Capitolul 5.

422 19 4
                                    

*Dimineata*

Mam trezit destul de tarziu,avand in vedere ca nu prea am dormit.M-am dus la baie mi-am facut toaleta si mam schimbat si am coboart jos.

Tara-neata lume :D

Mama-buna dimineata Tara

Tara-ce avem bun de mancat?

Mama-clatite cu gem de visine :D

Tara-yamy preferatele mele.

Am mancat si m-am dus in sufragerie la tv.Schimbam posturile si nu gaseam nimic interesant asa-ca am decis sa ies afara.

Mama-unde mergi?

Tara-afara sa ma plimb

Mama-eu ti-a-si recomanda sa mergi sus si sa iti faci bagajele.

Tara-de ce unde mergem?

Mama-unde mergi tu mai bine zis...:D

Tara-ok m-ai facut curioasa

Mama-daca iti faci bagajele vei afla,si ar fii bine sa te grabesti

Tara-ok ok

Am urcat sus si am inceput sa impachetez.Mi-am pus haine cat mai subtiri,deoarece nu stiam unde mergem dar mi-am pus si cateva haine mai groase.Dupa o ora de chin si calvar am terminat de impacheat si am coborat jos.

Tara-mama sunt gata.

Mama-super pentru ca masina a si sosit.

Tara-si totusi unde merg?

Mama nu zicea nimic doar merge si deschide usa.

Mama-Tara vei pleca in vacanta cu Harry,familia lui si prieteni vostri.

Harry-mergem la cabana parintilor mei,sper sa iti placa.

Tara-aaa ok m-ati lasat muta,ok pai ce mai stam aici?

Harry-oh sigur,dami voie sa te ajut.

Dupa un drum de 2 ore,unde am fost nevoita sa stau langa Niall,a dat Dumnezeu sa ajunge.Era o cabana foarte frumoasa si pe placul meu.Pana ce am despachetat s-a facut seara,asa-ca ne-am strans in jurul focului de tabara facut de tatal lui Harry.

Em-bun ce ziceti sa jucam adevar si provocare?

Tara-da este o idee grozava!!,spun eu incantata.

Zayn-da chiar este o idee grozava :D

Em-bun Harry ce alegi?

Harry-provocare

Em-te provoc sa te arunci in rau...

Nu il credeam pe Harry asa de inebun in cat sa se arunce avand in vedere ca era ora 22.

Em-Zayn ce alegi?

Zayn-adevar.

Em-ii adevarat ca iti place de o persoana care se afla acum aici?

Zayn-da este adevarat.

Stiam de ce a pus Em intrabarea asta,pentru ca ea il place nebuneste pe Zayn si acum cred ca si el pe ea,doar daca nu ma place pe mine,dar eu una nu cred asta.Am mai jucat mult pana ce a venit randul lui Zayn.

Zayn-tara ce alegi?

Tara-provocare

Zayn-te provoc sa il saruti pasional pe Harry timp de 2 minute.

Nu mai stiam ce sa fac.Niall cand a auzit a facut ochii mari cat cepele.Harry se uita pervers la mine.Nu vream sa il sarut pe Harry,dar,trebuia.

   Mam apropiat incet de el pana cand buzele noastre facusera contact.Limbile noastre se lasau purtate de val.Cand a vazut Niall s-a ridicat si a plecat.Nu i-am dat importanta,probabil ca s-a plictisit.Ne-am dus toti la culcare.Eu dormeam in camera cu Emily si Zayn,mda....ciudaaaat.Harry dormea singur.Niall doarmea cu Liam iar Louis dormea in sufragerie,pentru ca nu a vrut sa doarma cu Harry.

   Bun sa dormi in pat cu Em si Zayn este o teroare.M-am dus in sufragerie unde se pare ca nu era Louis ci Harry.

Harry-hei de ce nu dormi?

Tara-pentru ca nu pot de Em si Zayn,sunt criminali,mai aveam putin si cadeam jos din pat.

Harry-te inteleg,cand mergeam in turnee eu trebuia sa dorm cu Zayn si ajungeam sa fac cunostinta cu podeaua.

Am mai stat am mai ras dar s-a facut ora 3 si am adormit in bratele lui Harry.

*Dimineata*

Eram in lumea viselor si dormeam extrem de bine,pana ce un blit ma trezeste.

Tara-ce morcovi lui Louis faceti.

Em-oo Doamne uite ce dragut sunt.

Louis-omg ce i-asi manca.

Niall-sunteti impreuna?,isi deschide si el gura intrun fina,si si de data asta era nervos.

Eu si Harry ne uitam unu la celalalt nu stiam ce sa zicem.Pana cand Harry a spart ghiata.

Harry-da suntem impreuna..

Tara-da!..da?..adica da suntem impreuna

Niall nu mai spune nimic doar sa dus in bucatarie.

   Pe toata durata cat am stat la cabana Niall nu m-a bagat in seama nici pe mine nici pe Harry.Harry...ei bine este un scump,desi la inceut nu aveam sentimente pentru el,acum am,doar ca inima mea tot la acel blond ramane.

    Am ajuns acasa unde:

Mama-ei bine cum a fost?

Tata-s-a atins Harry de tine?

Tara-:-???

Mama-ne-a spus Anne.

Tara-aaa asta explica multe,pai a fost distractiv nu nu s-a atins Harry de mine si sunt putin trista..

Mama-cum adica fetita mea este trista?

Tata-ti-a facut ceva Harry?

Tara-nu nu Harry este un dulce doar ca...

Mama-haide stii ca ne poti spune..

Tara-pai imi place de Harry  si simt ceva pentru el,dar simt ceva si mai puternic pentru Niall.

Tata-draga mea tot ce te sfatuiesc eu este sa iti asculti inima ;)

Mama-tatal tau are draptata.

Tara-da doar ca inima este mai confuza decat creierul

Tara-ma rog eu ma duc sa ma schimb iar dupa ma duc la petrecerea lui Louis ;)

Tata-ok dar promitemi ca ai grija de tine ok?

Tara-sigur ;)

Dupa 3 ore ma aflam la petrecerea lui Louis care era una reusita.Pan cand cineva ma trage de incheietura.

Tara-ahh ce faci lasama.

Niall-vreau sa vorbim.

Tara-da am inteles de ultima data sa nu ma mai uit dupa tine acum ma poti lasa.

Niall-nu despre aste este vorba.

Tara-si atunci?

Niall-de ce stai cu Harry?simti ceva pentru el?

Tara-nu vad de ce ti-ar pasa...

Niall-pentru ca Harry este prietenul meu.

Tara-da simt ceva pentru el.

Niall-il iubesti?

Tara-de ce te intereseaza?

Niall-Cum am mai spus Harry este prietenul meu.

Tara-nu-i adevarat,altu' este motivul....

Niall-ba nu

Tara-ba da...atunci cand minti iti musti buzele,ca acum.

Niall-bine da ai dreptate...motivul este cu totul altul.

Tara-pai vreau sa il aflu

Niall-Tara vezi tu eu.......

Si uite si capitolul 5 :D. Vreau sa va multumesc celor care va place aceasta poveste si astept in continuare parerile voastre ;)

Intrebare:Ce credeti ca ii va spune Niall lui Tara?

P.S.:Scuzati greselile de ortografie;)

Niall Horan-fan fictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum