Da da.... o sa imi spuneti ca:'de ce este asa de scurta?' sau 'data viitoare fa-o mai lunga' DAR PUR SI SIMPUL NU AM INSPIRATIE si nici timp.....nu stiti cum e sa traiti cu 2 dracusori in casa(nu intrabati ;) ) Oricum a sosit si capitolul 7 si sper sa va placa:*! ENJOY
*Dupa 3 saptamani*
Totul decurgea normal,cel putin din perspectiva mea :D.... .Era ora 15 eu stateam si ma uitam la desene :)) imbracata in pijamalele mele preferate(cu Tom & Jerry).Era amuzat sa ii vezi cum se fugareau unul pe celalalt.Stateam linistita pana cand usa a inceput sa sune.
Postasul-buna ziua domnisoara Cooper
Tara-buna ziua
Postasul-aici aveti scrisorile si bine inteles ziarul
Tara-multumesc
Postasul-o zii buna in continuare
Tara-la fel
A inchis usa si mam pus sa vad ce scrisori am...da da,asta este facutara la net,asta la telefon,asta la curent,asta este de la Jack,asta de la Mark....stai ce?Jack si Mark?
,,Obbi Doobi.....Tara vreau sa stii ca imi lipsesti enorm de mult si iti garantez ca ne vom vedea curand ;).LA MULTI ANI MY ANGEL,sa fii fericita la cei 17 anisori.....-Al tau Jack <3''
Ododod Jack este cel mai bun prieten al meu,eu locuieste in Romania acum:(
,,Stiu ca nu iti face placere cand vine vorba de mine dar tot ce vream sa iti spun este La Multi Ani,iti doresc fericire,iubire si sanatate.-Mark''
Mdaaa fostul iubit..:( dar dragut din partea lui ca si-a amintit :D
Deci da azi este ziua mea.....si nimeni nu stie asta......deci ma bucur....deobicei iese urat pentru ca nici o surpriza nu poate sta departe de mine...mereu aflu.Ma duc lenesa pana in baie unde imi fac un dus si ma aranjez.M-am imbracat [Asa: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96322402 ] si am coborat jos sa imi i-au micul dejun.
Am mancat si mi-am zis sa ma pun la tv,am deschis televizorul si era pe programul de stiri......deci nici macar nu respiram....deci nervi mi-au ajuns la extremul absolut...
Prezentatorea:O noua stire....posibil o noua despartire,faimosul Harry Styles din trumpa britanico-irlandeza One Direction a fost surprins de catre colegi mei azi dimineata in timp ce mergea de mana cu o fata....si nu,nu este iubita lui (Tara Cooper).Sursele noastre spun ca de 2 saptamani in fiecare dimineata Harry iese din incinta locuintei lui cu aceasi fata.....Se v-a desparti cuplul Tarry?Vor fii in continuare impreuna? sau Harry v-a fii fericit cu noua lui iubire? Pentru mai multe stiri ramaneti cu noi.
Deci asa ceva nu cred...nu a durat mult si pe usa intra Em,Zayn,Liam si Louis.Au venit si toti m-au luat in brate in timp ce eu plangeam de nervi.
Tara-lasati-ma singura putin....
Louis-Tara sigur esti bine?
Tara-la naiba Lou lasa-ma,spun eu in timp ce am dat cu pumnu in perete....am facut doa o micuta urma.
Louis-ok ok te las..
Deci genial nu?De ziua mea baiatul pe care il iubesc este plecat iar iubitul meu ma inseala cu o alta fata...de 2 saptamani.Mai genial de atat nu se putea.M-am schimba[Asa: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96323276 ] deoarece celelalte erau ude de la atata plans.Am coborat jos unde se pare ca doar Liam mai era.
Tara-unde sunt ceilalti?
Liam-Em cu Zayn la parinti lui Em si Louis s-a dus sa se intalneasca cu Elenour.