Dupa 2 sapatmani:
Ma intelegeam de minune cu Emily,am inceput sa ma schimb...mi-am schimbat toata infatisarea,acum culoarea la par era o combinatie de mov cu albastru,ma imbracam diferit,si am inceput sa ma machiez.
Astazi este ultima zii de scoala.
Greg-hai sus raza de soare,este ultima zii de scoala.
Tara-unde este mama?
Greg-la lucru nu poate ajunge.
Tara-ehh lasa macar vei fii tu acolo.
Greg-da normal,acum schimate si haide.
Greg a iesit din camera mea si mam schimbat [asa: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93563097 ],am coborat jos la Greg.
Tara-tata haide trebuie sa o luam si pe Emily.
Greg-aa Tara...
Tara-s-a intamplat ceva?
Greg-mi-ai spus tata.
Tara-asa se pare.
A urmat o imbratisare dupa care ne-am dus sa o luam pe Emily,ea era imbracata asa: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93564633 ,da ea are paru..verde..dar cu tentativa de turquois.Am intrat in curtea scoli.
Am inceput sa ma inteleg bine si cu ceilalti,dar Niall tot nu ma agreea..:(
Zayn-hei Tara,Em,veniti cu noi la un suc?
Tara-sigur,spun eu zambind.
Em-imi pare rau dar eu nu pot.
Harry-de ce nu?
Em-plec cu parinti.
Tara-ok vorbim la telefon?
Em-sigur sis'.
Mi-am luat ramas bun de la Em si m-am dus cu baieti pana la mine acasa sa ma schimb[aici: http://www.polyvore.com/rocki/set?id=93693209 ],dupa care am plecat la cafenea.Acolo Niall ma privea destul de insisten.
Tara-ma scuzati ma duc pana la toaleta,spun zambind.
M-am ridicat de la masa si mam inderptat spre toaleta fetelor.Ma uitam in oglinda si ma intrebam....cum am reusit sa ma schimb asa?,in doar 2 saptamani,aceea fata ciudata s-a transformat intr-o fata draguta si acceptata de aproape toti.... .M-am intors la masa,m-am scuzat si am plecat acasa.
Greg-ei bine?
Tara-ce?
Greg-cum a fost?
Tara-dragut,ne-am distrat,am ras.
Greg-aste este fetita mea....
Tara-a ta sunt tata.
Atunci intra pe usa mama.
Mama-am auzit bine?
Greg-ce?
Mama-Tara tocmai ti-a spus tata?,spune mama uimita si mandra de mine.
Tara-ai auzit foarte bine.
Mama-ma simt asa mandra,spune aproape plangand.
Greg-si ai de ce,ai...avem o minunatie de fata,care,se face tot mai frumoasa.
Mama-cine stie peste cativa ani ne va lasa singuri.
Tara-nu o sa va las niciodata.
Greg-gata acum haide la masa am facut pizza.
Tara-nu cred..
Greg-oo ba da.
Tara-si ce mai asteptam.
Am fugit in bucatarie,am luat prima felie de pizza am inceput sa mananc.Stateam linistita cu mama si tata in bucatarie si mancam cand suna soneria.
Greg-ma duc eu.
--La usa--
Greg-buna!
X-buna seara o caut pe Tara..
Greg-aa sigur intra,Tara te cauta cineva..
Tara-vin tata.
Tara-ce faci tu aici?
Greg-eu va las singuri.
X-nu te bucuri sa ma vezi?
Tara-Niall ce cauti tu aici?
Niall-vreau sa vorbim.
Tara-ok haide cu mine.
Ne-am dus sus la mine in camera.
Niall-frumoasa camera ta.
Tara-mersiii...
Stateam si il priveam pe blond cum imi inspecta camera,cu fiecare miscare pe care o facea,parca,ma indragosteam mai tare de el.Ochii lui de un albastru,rar intalnit,accentul acela irlandez...ahh,nici eu nu stiu cum rezist sa nu sar pe el.
Tara-si care este motivul?
Niall-ce motiv?
Tara-pentru care te afli acum in casa mea in camera mea?
Niall-uite vreau sa iti spun sa nu mai salivezi cand te uiti la mine,areti ca o psihopata.
Nu spuneam nimic doar priveam cum se indreapta spre usa,eram uimita,tocmai m-a facut psihopata.Se intoarce catre mine si imi spune.
Niall-si ai girja cu cine iti petreci timpul...
Nu am mai apucat sa spun ceva ca a iesit pe usa,ma uitam in gol si ma gandeam la ce vrea sa spuna blondul.Nu imi venea sa cred ca desi isi batea joc de mine,si nu ma suporta deloc,eu continuam sa il plac.Mam indragostit de cel care isi bate joc de mine. Dar cu ochii aceia,accetul ala irlandez,parul,caracteru,mda...
Si totusi ce vroia sa spun blonul cu asta?
Am coborat jos,i-am spus mamei si tatei 'noapte buna',mam schimbat si m-am pus in pat,nu puteam adormi,ma gandeam intruna la faimosul blond care mi-a furat inima....
Si uite si capitolul 4,ma bucur mult ca va place.Astept parerile voastre.Cei care imi lasa com o sa le scriu cand pun urmatoarea parte.
P.S.:scuzati greselile de ortografie. ;) :D