Başladım yemeklere sıra sıra mazemeleri doğrama başlarken kuzenlerim girdi mutfağa oooo kuzen yine döktürüyorsun hünerlerini demeye başladılar tabi bende birden havalandım . Tabi ya kuzenler parmaklarınızı yiyeceksiniz derken Dayım girdi birden aşçı yiğen yap bakalım da yiyelim şu yemeklerinden derken ben o sırada o nu düşünüyordum bakmadan doğruyordum mazemeleri küzenim ordan bana bakıp laf söylüyordu eline dikkat et Canım kuzenim diyordu ama ben alışmıştım bir yerlerlerimi yaralamayı hep evet o nu düşünüyorum hala ne hayaller kurduk yemeklerimizi bile beraber yapacaktık ben aşçılık eğitimi tamamlayıp cehf'lik için cariyer yapacaktım kendisi ise avukatlık için cok çalışıp üniversitesini benim kaldıgım şehirde gidecekti böyle düşünüyorduk... Yemek yaparken aklıma bunlar gelmişti tam diğer mazemeye geçtim küzenim bağırdı senin parmağın kanıyor farkında değil misin manyak git elini yıka yeni eldiven giy dedi ben aldırış etmesemde parmağımın kesilmesine küzenim telaşlı bir hali vardı . Tekrar giydim eldiveni elim acımıyor du ama keyif alıyordum çünkü yanımda küzenim vardı ve benim için o endişeleniyordu. Ocağın altını yaktırdım önce etleri ufak bir kaynama aşaması kefini aldım suyunu tekrar değiştirip tavaya aldım etleri sonrasını hatırlamıyorum yemek yapmanın verdiği keyif ile hatırlamıyorum sadece kuzenim beni o halde gördüğünde şaşkın bir şekilde izlediğini söyledi . Eeee bizde övünmüyoruz aşçılığımız ile sadece izleyenler şaşırıyor çünkü övünmek bizde huy degil 😉😉 yemekler hazır süslemeler hazır masadaki servis tabaklarına konup başlanacak öyle planlarken Dayım tekrar geldi ! Tosun şef bana et çıkar biraz saç kavurması yapayım yemeğin yanına dedi . Dayımın saç kavurması da mükemmel olur övmek gibi olamasın 😊 eeee saç kavurmasıda hazır yemek vakti 🍽🍷 herkes masaya oturdu beni bekliyorlardı bağırdım siz başlayın ben geliyorum diye annem yanıma geldi melek yüzlü annem yanıma geldi hadi koca bebek yemege hep beraber başlayacagız tabi bende dayanamadım anneme sarıldım tamam hadi melek yüzlüm gidelim yemeklerimin tadına bakalım anne dedim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi nebze olsada yazıyorum çünkü umudumu yitirmeden başarılı olurum
RandomHer kelime bir anlam ve bir Anlam akılda kalan bir kelime ...