Telefon çaldı bi baktım kendisi arıyor o sırada yanan sigaramın uçu hafif başlayan yağmur ile söndü aldırmadan telefonun diğer ucundaki sesi dinliyor idim susmuyor söylüyor idi sadece 4 sene geçmişim var diyene kadar ve dayanamadım kalbime acı girdi laf söyleyemedim cevap veremedim o saniye ölesim geldi yapamadım çünkü seviyordum HATASI İLE geçmişi ile herşeyi ile kırıldım sanki biri beni can cekeceke öldürüyor gibi oldum sadece sustum ve dinledim hırçınlığı dinmedi söyledi söyledi bir kelime ile telefonu kapattırdım sadece ben senin için ölüyüm kapat telefonu demem ile kapattı sustu konuşmadı bu sefer şaşırdım hiç aldırış etmeden bi sigara daha yaktım yagmurun hafif hafif yagmadı durmuştu yerini sert ve serin rüzgar alıyordu artık hiç birşey hissetmemeye başladım o dk ben hangi ara Böyle oldum diye düşünceler başladı bu sefer artık giydiğim şort ve tişört bile serin tutmuyordu ben bunları düşünürken arkamdan ses geldiğini duydum saat gece yarısı 02:47 geciyordu 5.katın catısından ses geliyor diye yukarı çıkan annemin sesi idi gelen ses annemden saklanmak istedim beni o halde o sogukta görse dayanamaz üzülürdü saklanacak tek yer yan tarafın evinin catısıydı o tarafa geçitim görmesin diye ama sadece seslendi oğlum can yanıma gel biliyorum odanda yoktun yine bıra çıktın üzülme gel anlat beraber oturalım üstüne be giydiğinide biliyorum üzülmeyeceğim bu sefer dedi annem . Şaşırdım annem beni bu halde olduğumu nerden biliyor diye sakladığım yerden çıktım annemin yanına gittim bana sarıldı sadece sus hertarafın buz gibi olmuş dedi sustum sustum ama içimdeki yangın bağırıyordu kimse duymasa bile ruhum duyuyordu . Annem izin veriyorum sigara iç sadece bu seferlik yoksa kendine zarar verirsin dedigi halde içmedim ben susuyordum annem başımı okşuyor ve sarlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi nebze olsada yazıyorum çünkü umudumu yitirmeden başarılı olurum
De TodoHer kelime bir anlam ve bir Anlam akılda kalan bir kelime ...