Annem sarılırken ağladığını gördüm anne neyin var demeden annem sakın bir kelime söyleme yavrum dedi. Bende sustum annem ne oldu aranızda diye sorana kadar tabi . Çok anlatmasamda anlattım biraz seni bu hale getiren bi kız ve sen bu kızı gönülden seviyorsun birşey diyemiyorum evladım dedi ama bu son olacak diye söz verdirdi bana bende ne kadar söz vermesemde söz dedim çünkü yaralı gibi idim ve kendimde değildim . Annem şaşırıyordu bu halime çünkü 2 ay boyunca bi günüm hüzünlü geçememişti hiç gece yarılarına kadar oturmuyordum taki akşam konuşmalar olana kadar ama yinede ümidim var çabalarım olacak ben kendimi övmeyi sevmiyor isem kendiside öğrenecek bunu hayat devam ediyor demesini biliyor ise benim kırılan ve zedelenen kalbimi düzeltemesinide bilecek hayat devam ediyormuş ya etsin bakalım . Ben bunları içimden geçirirken halbuki sesli söylüyormuşum annem senin düşündüklerin bunlarmı deyince şaşırdım 😊 Zaman geciyordu ben annemin kollarında gökyüzüne bakıyor ve ay dede ile konuşuyor gibi idim saat 05:25 olmuştu babam annemi göremeyince oda telaşa düşüp annemi evin içinde aramaya çıkmış o sırada bana da bakıyor bulamayınca her zamanki gibi beni catıya çıktığımı düşünüp oda yukarı geldi annemle bizi görünce şaşırdı ve sakince aşağı inin yeter bu kadar diye mırıldandı babam annemde sessizce bana hadi kalk inelim dedi .indik ada cayı yaptı annem içtim eline sağlık dedikten sonra daha bitmedi oğlum dedi annem aha şimdi bittim dedim sıradaki içeçek şekersiz ıhlamurdu ve Tadı acı oluyordu . Ihlamuruda içtikten sonra biraz uyudum kaç saat uyudum farkında değildim kalktığımda saat 17:48 di telefona baktım 34 cevapsız arama 17 mesaj vardı bunların 5 aşçılık okulundan arkadaşımdı geri kalanı ondan idi merak edip aramıştı mesaj bile atmıştı son mesajı açtığımda bana trip atma zaten kötüyüm bide senin tribinle uğraşamam yazıyordu. Bu mesaja sesli güldüm kahkaha atıyordum sanki 😂😊😊 gülmem geçtikten sonra ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim yıkarken içeriden kız sesi ve erkek sesleri geliyordu ilk başta anlamadım odaya gitmem ke çıkmam bir oldu .üstümde siyah atlet ile vampirli şortum varıdı . Gelenler küzenlerimmiş beni gören kuzenler hemen odamı bastılar güldüler resim cektiker ifşanı yakaldık kuzen diye bende rahat davrandım odama giren öz kardeşlerim gibilerde kuzenlerim di ama kardeşim gibilerdi şakalaştık eğlendik sonra odamdan çıktılar bende üstümü değiştirip misafir odasına geçtim ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi nebze olsada yazıyorum çünkü umudumu yitirmeden başarılı olurum
De TodoHer kelime bir anlam ve bir Anlam akılda kalan bir kelime ...