Byla jsem hrozně zmatená a nechtěla jsem aby se o mě Ni staral, dokážu se o sebe snad postarat sama...
O PÁR MĚSÍCŮ DÉLE 10.LEDNA
"Musím ti něco říct Kate" ŕekla Molly do telefonu poměrně klidně.
"Co se stalo Moll?" Povzdychla jsem si
"Rozvádíme se" nahlas polkla.
"Cože ?! Co se stalo ? A co bude s malým ?" Byla jsem překvapena. Pak jsem uslyšela v telefonu ještě něčí hlas, který Nickovi určitě nepatřil.
"On.... On mě nechce a malýho vychovám sama" řekla tak nejistě a tak jako by jí to bylo jedno.
⌚️⌚️⌚️
Naštvaně jsem hovor ukončila. Vyšla jsem z kadeřnictví, nasedla do auta a jela k Molly. Bydlela v malým paneláčku pár metrů od mne. Zaparkovala jsem auto a vešla. Vyjela jsem výtahem do patra číslo 3 a zamířila k jejím dveřím. Dvakrát jsem stiskla zvonek jako obvykle a uslyšela kroky. Otevřela Molly. Měla na sobě jen ručník což mě překvapilo protože nevypadala jako by vyšla ze sprchy. "Co tu děláš Kate ?!" Řekla svírajic ručník aby jí nespadl. Ani jsem se jí neptala jestli můžu dál a šla jsem". Koukla jsem do obýáku tam nic, kuchyně taky nikdo, koupelna zase nic. Pak jsem si všimla zavřených dveří do ložnice. Pomalu jsem je začla otvírat. S otváráním dveří se ale ozvalo " Zlato ? Kolik je hodin ?" Ležel tam potetovaný kluk moc hezkej nebyl, na sobě měl jen peřinu. Zavřela jsem a koukla se na Molly. "To si děláš prdel ? Jsi normální ? Kde je malej ?" Řvala jsem. "K-K-Kate já já ti to vysvětlím" řekla potichu a prošla kolem mě do ložnice. Když vyšla ten chlap už byl oblečený a šel před ní do předsíně, obul si boty a chvilku koukal na Molly která měla skloněnou hlavu a koukala na svoje nohy. "Dej mi pusu ještě" řekl tak přísně a naštvaně. Moll se ani nepohla. "Říkám ať mi dáš pusu" zařval na ni až teprve sebou Moll hnula a podívala se mu do očí přičemž jí políbil a odešel.
"Co to mělo být ?" Zeptala jsem se jí. "To byl Steve. Udělala jsem něco hrozného Kate. Rozbrečela se. Skoro se v předsíni zhroutila tak jsem jí odvedla na gauč do obýváku. "Moll řekni mi všechno prosím" hladila jsem jí po zádech. "Kate začlo to tak že sem našla u Nicka v tašce taštičku ve které byla kosmetika a no podprsenky a tanga a tak. On mi nic nedával a ten den přišel domů trošku nalitej někdy v 10. Plakala. "Tys mu to chtěla oplatit ? Moll vždyť si máma a ne nějaká děvka !" Řekla jsem potichu, neodpověděla. "Potřebuju do koupelny" špitla a odešla. Nakonec sem usoudila že sem to možná trochu přehnala tak sem se jí chtěla jít omluvit "Moll ?" Zeptala sem se před koupelnou ale nic se neozvalo tak jsem dveře otevřela. Když jsem to spatřila udělalao se mi zle ...