Nemocnice

93 6 1
                                    

Ráno jsem vstávala až někdy v 11, prptože mi nějaký chytrák zavolal a tím mě vzbudil. Aniž bych se podívala na display vzala jsem to.
Já- Ano? Tady Thomson...

Řekla jsem raním chraplákem.
Ni- Ahoj to jsem já Niall.
Já- Ahoj co potřebuješ ?
Niall- Jen jsem se chtěl zeptat jestli jdeš na náš koncert...
Já- Jo moc se tam těším...
On- Ok. Kde budeš ?
Já- Někde u podia...
On- Ehm...Už musim končit jdem zkoušet...

Řekl a típl to.

*Začátek koncertu*
Liam- Čau Londýne !

Zavolal do mikrofonu Liam a Harry začal nějakou písničku zatímco já hledal v publiku mé štěstí. Nic jinýho jsem nevnímal než ječící publikum.

Harry- N-Nialle zpíváš.

Strčil do mě Harry ale já si za boha nemohl vzpomenout. V tu chvíli jsem snad zapoměl i jak se jmenuju. Moje sólo se v tichu odehrálo a kluci zpívali a pořád mě propichovali očima.

Harry- Nialle tak zkusíme třeba little things aby ses rozpíval. Neposer to...

Šeptl mi Harry a já se jen podíval do země.

Liam- Nialle co se děje ?

Zeptal se.

Já- Ona nepřišla..

Šeptl jsem a z očí mi vyteklo pár slz.
POHLED LIAMA

Když jsem uslyšel Nialla že nepřišla a měla tak mě lákalo zjistit proč.

Já- Nialle ? Pujčíš mi mobil ?

Zeptal jsem se a Ni vytáhl mobil z kapsy. Čapl jsem ho a šel do šatny. Našel jsem její číslo. Když to zvedla zqčal jsem hned mluvit.

Já- Ahoj Kate si na koncertě.?

Ona- Dobrý den ja nejsem Kate já jsem jen zvedla její mobil... Já jsem sestřička...

Liam- Kate má sestru ?

Ona- Ne já jsem z nemocnice. Kate má zlomenou nohu a lehký otřez mozku...

Liam- promiňte a děkuju. Nashle.

Celý zničený jsem šel na podium a zavolal na kluky. Všichni kromě Nialla sme udělali kruh.

Já- Kate je v nemocnici jak mu to řeknem.?

Harry- Já  mu to řeknu...

Ozval se Harry.

Harry k němu přišel. Něco mu povídal a Ni mu na to kýval hlavou pak nečekaně vystřelil z místa a s brekem někam utekl... Fanoušci sledovali kam běží.

Já- Promiňte za zdržení ale dnes Niall už novystoupí..

Promluvil jsem a kývl směrem ke klukům

POHLED KATE
Konečně nastal tento den. Konečně uslyšín jejich zpěv na živo. Honili se mi myślenky v hlavě. Zamkla jsem a šla po chodníku až na zastávku. Tam jsem ale nedošla. Vedle sebe jsem zaslechla kroky. Podívala jsem se tím směrem. Byl to pohledný mládenec s hnědými vlasy, zelenýma očima a krásnýma ďolíčkama když pohnul koutkem rtů...

On- Ahoj já jsem Deny Forks a ty si kdo ?

Já- Kate, Kate Thomson...

On- Ty znáš Nialla že jo ? Zeptal se a já jen kývla. On do mě ale strčil.

Love in the starsKde žijí příběhy. Začni objevovat