To je on !!!

97 8 0
                                    

POHLED NIALLA

Ráno mě vzbudili kluci. Respektive Louis. Stáhl ze mne peřinu a vylil na mne studenou vodu. Zařval jsem a běžel za ním do obýváku. Chvilku jsme se honili u pohovky až jsem uslyšel svoje jméno v televizi na MTV.
MTV- A máme tu další zprávu. Nialla Horana včera vyfotili u Starbucks leží na nějaké dívce. Co tam asi dělali ? To ví jen sám Niall.

Celý jsem zrudl a kluci se mi začli posmívat.
Já- Já já jí srazil..

Vykoktal jsem
Kluci- Tak srazil jo?!

Začali se mi kluci tlemit.
Liam- Každopádně se nasnídej a.. Jedem na zkoužky...

Řekl celkem otcovsky a já poslechl.

POHLED KATE

Když jsem dohovořila s Molly, típla jsem to a odložila mobil na noční stolek. Vyndala jsem si ze skříně tílko s kraťasama a před tím než jsem si je vzala na sebe rozčesala jsem si vlasy a vyčistila zuby. Nakonec jsem si ještě udělala drdol. Vyndala jsem si kabelku dala si do ní peněženku a mobil. Ještě jsem si obula conversky a šla do Starbucks kde jsem si sedla a objednala latte. Seděla jsem tam když v tom mi někdo poklepal na rameno. Jak jsem předtím nevnímala realitu tak jsem se tak lekla až latte skončilo na mojom oblečení.

Podívala jsem se na původce mého šoku. Byl to nějaký hodně zahalený kluk tak že mu byli vidět jen oči.
On- Ehm....promiň.

Omluvil se a já se podívala na tu spoušť.
Já- To neva stejně jsem chtěla už jít.

Řekla jsem a šla ven. Ale jak jsem vyšla on šel pořád za mnou. Potom se zastavil a ohlédl se na nějaké holky co stáli kousek od nás. Ohlédla jsem se a už mě zase sledoval.
Já- Kdo jsi ?

Řekla jsem a strhla jsem mu kapucu. Byl to Niall v celé své parádě. A než jsem se vzpamatovala už se mnou v náručí běžel do auta. Doslova mě hodil na zadní sedadla a sám si sedl jako řidič a rychle ujížděl.

POHLED NIALLA

Jel jsem rychle do hotelu a cestou si sundaval z hlavy šátek čepici i kapucu.
Ona- Kam jedem ?! A proč si tady ?!

Řvala na mě hooodně zmateně.
Já- Jedem do hotelu abys nebyla v tom mokrým.

V zrcátku jsem jen viděl jak se otočila k oknu a sledovala cestu. Zaparkoval jsem u holelu a nandal si zase moje "maskování".
Já- pojď..

Otevřel jsem jí dveře a vedl jí do pokoje.
Já- Kluci ste tu ?!

Zavolal jsem na kluky kteří tam už asi nebyli.
Ona- Kde jsou ostatní ?

Zeptala se
Já- Ty budou asi ještě na zkoužce.

Řekl jsem v pohodě. A šel pro nějakě moje oblečení.
Ona- A ty s nimi nezkoušíš..??

Zeptala se a já slyšel její kroky
Já- No utekl jsem !

Volal jsem a popadl moje tričko s kalhotama a donesl je Kate.

POHLED KATE

Stála jsem asi v obýváku toho hotelu a Ni zatím zašel do nějaké místnosti. Koukala jsem se z okna a přemýšlela jestli to byla náhoda nebo...
Ni- Kate na.

Řekl Niall a podal mi nějaké oblečení.
Já- Děkuju...

Řekla jsem a krátce jsem ho objala. Potom jsem se zavřela do nějakého z pokojů a začala se převlíkat. Když už jsem byla dala jsem si špinavé oblečení do kabely. Potom jsem si ale všimla kytary co stála opřená v rohu. Neodolala jsem a vzala jsem jí a naladila si jí a začala zpívat little thing. Tekli mi slzy protože mi přišla smutná ale i šťastná. Po celou dobu jsem se dívala na kytaru a ani jsem si nevšimla že se na mne Ni díval. Stál mezi dveřma a nevěděl co říct.
Já- Promiň měla jsem se zeptaz.

Řekla jsem a začla vracet nástroj
On- Byla si úžasná..

Vydechl a hleděl na mě.
Já- Myslíš ?

Zeptala jsem se váhavě.
On- Já to vím !

Řekl důrazně a obejmul mě.
Já- Už bych asi měla jít !

Řekla jsem a Ni kývl
On- Odvezu tě.

Šeptl a on se začal oblékat do mikiny a pláštěnky protože tam pršelo. A zima byla protože bylo kolem 8.hodiny.
Ni- Tumaš .

Začal na mě Ni dávat pláštěnku.
Já- To je dobrý já mám daštník.

Usmála jsem se a on odešel do "svého" pokoje a po chvíli byl zpět.
On- Ale mikinu si vezmeš.

Řekl a už mi jí podával.

Zakroutila jsem hlavou a vzala si jí na sebe. Jak jsme vyšli tak na chotbě jsme potkali kluky.
Liam- čau Nialle kde si byl ? Jestli zejtra nebudeš umět text tak tě asi zabiju...
Harry- Ani nám jí nepředstavíš Nialle ?

Všiml si mě Harry
Niall- Harry, Liame, Zayne a Louisi to je Kate. Kate ty je už asi znáš.

Jen jsem kývla a kluci mi podávali ruce.
Louis- Ehm... Ty máš Niallovo oblečení... Vy ste...

Začal se Louis smát. Celá jsem zrudla a Ni poznal že nemůžu mluvit.
Niall- Omylem jsem jí polil ve Starbucks. Loui se přestal smát
Louis- No dobře, tak užijte si to rande !
Niall- Vezu jí domů za chvíli se vrátím...

Vzal mě za ruku a vedl do auta. Když jsem u mého domu chtěla vystoupit Ni mě chytil za ruku.
Ni- uvidíme se ?

Zeptal se a já sáhla do kabelky pro fix a vzala si jeho ruku na kterou jsem mu napsala moje číslo.
Já- Klidně můžež zavolat.

Usmála jsem se a zavřela dveře od auta. Ještě jsem mu zamávala a po tomto zajímavém dni jsem šla hned spát. Díky Niallovi vůni z toho oblečení jsem rychle usla.

---------------------------------------------------
Tak chci vám zdělit že další díl bude asi až někdy v neděli nebo sobotu protože v sobotu 10.1. Jedeme na hory. A budem tam do 17.1. Takže nevíme jak budem stíhat...
*Míša*

Love in the starsKde žijí příběhy. Začni objevovat