3

264 39 60
                                    

Elda P.O.V

-Hahhahah o zot ia pe fetyren kur i thash ato fjale? po mburrej Ana si gjithmone me veprimin e vet. 

-Leje o la , se ate do e kisha bere edhe un me sy te mbyllur - Po hidhej tani Jerina.

-Te plasi inati Jero?

Nuk e di pse po qendronim ende bashke, por ja qe ishim . Nuk po shkonim mire , kjo ishte e dukshme por te pakten nuk po aktronim.

-Faj kam un qe rri ketu me juve ,besomni qe smundet njeri me ju duru.

-Ahh Elda keshtu duhet tash e mbas.

-Po qy-

Fjala mu nderpre ne gjysme kur u ndesha me nje trup muskuloz , teper muskuloz. Sa mund te betohem qe shkolla po me rrutullohej.

-Hej kujdes! - ulerita une .

Nuk e di kush ishte ky tipi , ama kete punen e fitnesit e kishte marre per seriozisht.

-Joo bukuroshe kujdes ti se mos perplasesh me ndonjeri, kush me mende ne koke ecen ne mes te korridorit kur para tij po kalon Elias Hunter.

Per te paren here pava ate. Ishte nje greek god.O zot nuk e di si munde te krijoje ti nje njeri te tille. Floke te zeza e te perkryera . Taman ashtu si i kam qejf un , te luaja me to . Syte e tij ngjyre jeshile qe dukej si livadh per tu lozur.Edhe pse mbrenda isha duke enderruar per te , kete nuk e lashe te shfaqej ne fetyren time.

-Kujdes ti se ku shkon. - kete here ishte Sidorela ajo qe atakoi , sepse un isha e perhumbur ne syte e tij , por edhe ai ne te mite. Sdi pse po kjo ndjejne ishte.... sigur te ndihesha e sigurt.

-Per sa kohe qe ndeshemi me vajza po aq te bukura si ty nuk e kemi problem - Po fliste tere burrerri krahu i djadhte i Hunterit . Dukej i perhumbur ne syte magjepses te Sidoreles.

-Flit per vete - ia preu shkurt Elias ende duke me shikuar ne sy - nuk eshte e pranueshme te me ndalesh udhen ashtu.

-Nime - ia bera un me nje sarkazem te plote , dhe mblodha duart. - sa interesant.

-Kosovare je? - me ne fund ai krahu i djadhte i heku syte nga syte e Sidoreles dhe me foli mua posa dalloi theksin tim.

-Jo bre , prej Shqipnis osht veq qashtu po ka qef me fol - tani Ann po bente theksin tim .

-Ty ste ka hije fare - ia qepi gojen Jerina.

-Ore une ty... keshtu vazhdoi zenka e tyre , une isha shum e perqendruar ne Elias per te vezhguar.

-Si e ke emrin vajze e zakonte - theksoi kete fjaline e fundit.

-Ska cte duhet ty Hunter.

-Je duke me shpallur lufte?

-Ndoshta - ngrita vetullen une.

Mu afrua aq ngate sa trupat tane gati u ngjeshen , ishte aq i nxehte . Fryma e tij qe ngrohte veshin tim , e ai me peshperiti.

-Do te pendohesh Didi

Okay kete nuk e kishte me seriozitet apo jo?

-Po ky emer nga pjelli tash? e pyeta edhe pse ishte pak larg keshtu qe duhej te rrisja zerin pak.

-Te shkruan ne vidhe zemer -qeshi nje qeshje djallezore dhe ma beri me sy. Ai krahu i djadhte e shikonte Eliasin si te ishte i semure , ndersa un do te vrisja Anen per ate qe me beri.

-EMRIN E KAM ELDA IDIOT,


Mbreteroret e rrezikshem (Shqip) Where stories live. Discover now