Ann P.O.V
Okay!Kjo ishte e cuditshme!Une te pastroja,like...Are these people out of orbit or what?
-Shikoni pak ju qorre,une skam pastruar ndonjehere ne jeten time te pastroj tani.Ato me hodhen nja ca shikime sikur mua vertete me interesonin ato shikime.
-Shiko pak Ann,e kuptojme qe je femije i perkedhelur por te pakten sillu sikur pastron.-u fut Jerina aty pa pike lidhje.Kjo vajze s'ishte ne vete.
-Lere killerin se do i dali nami...-Shton Sidoja.
-Ne fakt,do e marri vesh gjithe shkolla qe bene pastruesen.
Ja pra,aty i keputa nja ca te shara.Dua te them,une sherbej vetem per te mallkuar njerez,per tu zene me ta,per tu tallur dhe per te bere hackerin.Asgje tjeter!
Ato filluan te pastronin nderkohe qe une beja foto pa vetedijen e atyre.Moren lloj-lloj pozicionesh.Lere atehere kur per pak ja moren valles kur u vu muzika popullore.E ndjeja qe keto vajza do me gajasnin fare.
Ah dhe aty hyri ajo.Marina Cruz!Ishte me plastiket e saj.
-Shikoni pak ke kemi ketu vajza!New girls!Na vajten ne drejtori,do na marrin famen me keto budalliqet me duke.Thjesht doja tju thoja qe ne jemi ketu qe mbizotrojne...Mire picirruke?
Ja keputa nje te qeshure,vajzat po me Shikonin dhe qeshen gjithashtu.Seriozisht e kishte kjo?A e dinte kjo kush jam une?
U ngrita ne kembe dhe ne fakt pamja ime e veshur me te zeza,u jepte njerezve tmerr lere pastaj kur ngrija vetullen qe dridheshin.Te pakten keshtu me thoshin ne 9 vjecare kur lija oret e mesimet,zihesha me drejtorin dhe mesuesit.
-Shiko pak ketu ti kimikat,plesht,borzilok i thare...Nuk u be nje majmune qe me hedh 8 kile make up ne dite te merret me mua sepse qartazi ja thyej kafken dhe e bej te pendohet qe ka lindur.Le te kemi dicka te qarte...Barbi!Ketu,tek ne ketu nuk mbizotron ti.Ketu,kur ti hyn ta fik duhanin ne lule te ballit.Shpresoj ta kesh te qarte cfare dua te them.
Vajzat u afruan afer meje duke i ndjelle sa me shume frike plastikeve.
Sapo ato u larguan ne shperthyhem ne te qeshura.
Nderkohe Marina po fliste me plastiket e saj ne anen tjeter.
-Hm ajo Ann eshte e rrezikshme,dhe ajo Elda sec kishte nje shikim ironik ndersa ajo Sidorela per asnje minute nuk hiqte ate buzeqeshjen fitimtare nga fytyra...Ajo Jerina sec duket cik e cmendur.Do kemi pune keto vite vajza.Nuk kemi konkurrence per fame as per bukuri thjesht duhet ti shtypim si pleshta.
(CrazyllekXx)
ESTÁS LEYENDO
Mbreteroret e rrezikshem (Shqip)
FanficE dini se cfare jane shoket e ngushte?Por ata te ngushtit fare fare?Nuk jane ata qe nuk iu lejojne te futeni ne probleme por ata qe iu shoqerojne edhe ne cmendurite e tua me te cuditshme. Pese shoke ne gjimnaz vendosen perpara zgjedhjeve te jetes,ne...