5.

174 21 48
                                    

Elda's P.O.V

-NUK MUND TA BESOJ KETE CMENDURI QE PO BEJME  , po bertiste ne mes te nates , kush tjeter pos Ann , -ME DEGJON BOTE?

-Ann! ja mbylli gojen me duar me ne fund Jerina.

-Ann per zotin jemi ne mes te nates dhe nese nuk je ne dijeni , gjthashtu kemi dalur mshefte.

-Pa dijenine e prinderve tane ,mbarova un fjalen e Sidoreles

-Posi , posi . rrotulloi syte ajo , -Jemi gje afer?

-Me duket se duhet te ecim edhe dhjete minuta , klubi eshte afer universitetit te artit. ia ktheu pergjigjjen Jerina

-Tipike . E kjo ishte tipike Ann , gjithnje duke ta bere rrafsh.

-Shuni se erdhem . I tashe.

-Pash familjen kosovare? nuk e di pse e perdor kete fjale aq shpesh .

-Ann per zotin me the edhe nihere kosovare-

-Ann , Didi , mjaft . - na bertiti Sidorela .

Kjo Sido po qe ta can koken.

Por tani ne ishin mu para deres se klubit , dhe gjeja e fundit qe duhet te benim ishte te ngrindeshin , e aq me pak para kti sternjeriu muskuloz.

Na studjoi njehere mire pastaj vari turinjte dhe na tha:

-Nuk pranojme te mitura ketu.

Ann na jepi nje fetyre qe thoshte ' Prisni e rregulloi un kete '

Oh zot ,kjo s'eshte gje e mire , nuk eshte aspak gje  e mire .

Sic duket edhe Jerina e dallo kete gje sepse mu ngjit ne krah dhe po  me perqanfonte nga prapa.

Ndersa Sidorela ishte disa hapa me tej , e fiksuar pas nje kotele.

E cuditshme , e di.

-Un e mitur ,zoteri? ai mashkulli I stermadh , aka Hulku , ne te vertet qe nuk ka qejf te drejtohet me zoteri , sepse mblodhi grushtin - Un e mitur ? Une ajo qe mund te kaloje per nje 19 vjecare?-Ajo , beri me gisht nga une 'Hulku' -mund te kaloje si nje 18 vjecare e ti per nje 16 ,ndoshta 17 , edhe pse te katerta jeni 15. Oh per zotin po un vetem pak makeup kasha vendosur jo aq shume.

-T'lutem lena mu hi . fillova ti pergjerohesha un , nuk e rrezikova veten per asgje un.

-Oh te lutem mos bej rolin e murgeshes ketu , rrotulloi syte Anna

Sikur me interesonte ajo mua , un asaj po I beja nje nder .Jerina papritur del perpara Hulkut dhe e shikon e vdekur ne sy. Cfare ka ndermend te beje? 

"Goca... Kur tiu them une, futuni. " tha ajo perpara se te gjuante me kembe Hulkun ne kryqezimin mes kembeve. 

" Tani.... " nuk kishte nevoje qe ta perseriste dy here. Sapo ai ra ne toke duke mbajtur me dore veglen e tij ne u futem me vrap brenda ne club. 

" Kurvicka te vogla. " e degjuam te peshperiste ne dhimbje Hulku gjigand... Por nuk doli aq gjigand. 

" Jer, ti moj bushter e zgjuar. " i tha Ann duke i quajtur me shpulle ne te pasmet. 

" Mos me caj trapin kot, nuk do rrija te degjoja lutjet tuaja. " tha ajo duke na rrembyer nga nje tekila nga tabakaja e kamarierit. Ai po e shikonte i habitur. 

" Cfare mutin ke qe shikon? " e pyeti Sidorela e acaruad tashme. Kamarieri i shkrete u largua me koken ulur i turperuar. 

Moren nga nje tekila te katerta dhe e kthyem me fund. Shija e alkolit me dogji pak fytin por me vone la nje shije te mire. 

Ann nxorri nga xhepi disa kartemonedha duke buzeqeshur si nje mace Cershire. 

"Kujt ia ia vodhe ato leke Ann? " e pyeta duke u ngerdheshur. 

" Sekret profesional. " u pergjigj ajo duke me shkelur syrin. Nje mut eshte sekret profesional. 

Syte e saj shkuan tek stripistet meshkuj qe po jepnin shfaqje ne mes te skenes, disa nga grate qe dukeshin si mund te ishin mamate tona nga mosha po iu jargaviteshin si hiena. Gra te deshperuara. 

"Mos u beni shume karroqe mire, ohh dhe mos hapni kembet per ndonje pallosh leshi, te pakten te ngelemi shtatezane nga ndonje bythe bukur. " tha Sidorela duke nxjerre buzekuqin e kuq nga canta dhe duke e aplikuar ne buzet e saj. Te njejten gje berem dhe ne te tjerat. 

"Ata stripistet bejne mire te jene" te medhenj", po i paguaj sa qimet e kokes. " jerina hoqi xhaketen prej lekure duke mbajtur veshur vetem fustanin e zi te ngushte. Kishte bythe te bukura e pranoj. 

" Elda, zhvishu. Skemi ndermend te dukemi sikur po shoqerohemi me nje deshtake. "Sidorela po qendronte perpara me nje fustan te bardhe me nje choker ne qafe. 

" Ufff ai banakieri qenka seksi" 

"E di, shife njer ate stripistin si shpellar ne te majte. "

" Jepi Daddy. " bertiste Jerina duke i gjuajtur me shpulle ne te pasmet. 

" Cfare kaloresi. " alkooli me kishte hipur ne koke dhe as nuk e dija se cfare po flisja. Dija vetem se po ferkohesha me nje stripist si nje kurve ne mes te skenes. Shikoj shikimet e atyre plakave tere xhelozi. 

" Prizat tuaja nuk punojne me. "bertiti Sido nga tavolina e pokerit. Mbante ne duar disa chipsa dhe disa po i fuste ne gjoks. Cfare mutin...?" 

"Boll beret si bushtra te eksituara.... Pa mua. " Ann mori mikrofonin nga DJ dhe doli ne mes te skenes. Ecte e lekundur duke qeshir si e marre. Ishte tap shukja. 

" Kjo kenge eshte per kto bythbukurit dhe parakolp bukurit. Na rrjepen nga lekte po... Nje mut. " kenga I am sexy and I know it doli dhe te gjithe filluan te shkundnin dhe tundnin te mirat e tyre. 

" Ik pirdhuni tani. " bertiti Ann me mikrofon perpara se te hidhej nga skena si nje rockstar dhe te gjithe ta kapnin. 

Pas shume ferkimesh, parskolpesh meshkujsh, puthjesh te nxejta dhe tekesh me tekila une, Ann dhe Jer ishim ulur ne nje nga tavolinat boshe te lokalit. 

" Skam asnje kacidhe ne xhep. " tha Ann duke futur doren ne pantallonat e shkurtra xhinsqe mbante veshur. 

" Mbetem Troke, si mutin do te shkojme ne shtepi? "

" Me keto sigurisht. " u afrua Sido duke hedhur ne tavoline disa chilsa pokeri. 

" Si mutin i gjete keto Sidorel? " Jerina mori nje chips ne dore duke e kafshuar. Ishalla nuk eshte fallco. 

" Nje derr plak po me vinte rrotull, ia futa me take pas kokes dhe i mora chipsat. Tjerat i fitova tek kazinoja. Ata budallenjte dine vetem te shohin gjokse te zbuluara. " ishte vertet krenare per veten. 

" Ketu jane rreth 10.000$.Bushter me fat. " i thashe une duke marre disa ne dore. 

" Cfare do te bejme me gjithe keto para? " pyeti Ann, e cila ishte mbeshtetur ne karrige. 

" Kam nje ide. " i thashe une ndersa iu bera me shenje te afroheshin. 


Written by Elda &  Sidorela

Mbreteroret e rrezikshem (Shqip) Where stories live. Discover now