1.Thowback.

313 43 22
                                    

Sidorela P. O. V
Throwback para tre vjetesh.
Shkolla eshte armiku im me i madh, dhe sot duhet te ishte dita e pare ne gjimnaz. Yei sa qejf... Aspak. Me duhet te zgjohesha cdo dite heret. Shume heret dua te them kush eshte ai qe zgjohet qe ne 7 te mengjesit?! Shkolle e re, klase e re, mesuese e re, bla bla tani po bej si ato naivet mendjelehta. Pasi mora canten ma nja dy libra u nisa per ne shkolle. Te thoje qe shkolla ishte e madhe ishte nje nenvleresim. Ishte gjigande duhet te kishte rreth 2 mije nxenes qe studionin aty. Nuk thone kot qe ne gjimnaz gjendet tipat me te cuditshem te njerezve. Ne nja ane ndodheshin geek. Mm aty do te kopjoj detyrat e mia ne te ardhmen. Pastaj kemi kukullat barbi, idiotet e mbuluara me plastike dhe silikon. Ve bast se mund te ndertoja nje shtepi me gjithe ate trukim qe kane vendosur ne fytyre. Pastaj vine garipat. Duke ngacmuar cdo qenie njerezore me dy kembe ato jane vertet trapa. Pasi na therriten emrat per tu paraqitur ne klasat perkatese mesuaesit u futen brenda duke udhehequr nxenesit neper klasa. Klasa ime ishte ne fund te korridorit. U ula ne nje nga bankat e fundit te klases vetem. Si sherlok holmes qe jam vendosa te shqyrtoj njer nxenesit. Ne anen e kundert te klases paralel me banken time ishte ulur nje vajze e gjate me floket e zinj. Dukej sikur nuk i interesonte se cfare behej ne klase, ne banke me te nje vajze tjeter me syte jeshile dukej vertet e acaruar me cfare po shihte rreth e rrotull. Pas mbarimit te tre oreve te para u drejtuam rreth menses. Te gjithe gjeten vendet e tyre.
-Nuk mund ta besoj se kam ngecur ketu per tre vitet e ardhshme te jetes time.
Mermeriti neper dhembe vajza me syte jeshile. Gjate ores se matematikes mora vesh qe ajo quhej Anna.
-Me t'pas ty n'klas po mduket akoma ma keq. Tha ajo vajza e gjate, Elda. Ishte transferuar kete vit ne Tirane.
Nuk mund ta besoj qe keto te dyja filluan dhe po grinden qe diten e pare te shkolles. Dreqin po ndodh nje sherr dhe une nuk po marr pjes?! Kjo eshte e padrejte. Jepi Sidorela fute ne aksion James Bond.
-Ejj ketu me keq eshte per mua. Me ju te dyja ne klase?! Zot ckam bere per ta merituar kete?
-Ti moj, e di se kush jam une?! As qe e ke idene se me ke po ngaterrohesh. Sidoo.
-Mos guxo te me therrasesh ashtu ose perndryshe...
-Perndryshe cdare?? Do te shkosh ti thuash drejtorit? Foli Elda me Annen.
Kjo do te thoshte lufte, nuk kisha ndermend te humbisja qe ne diten e pare te shkollesh. Mendo shpejt, mendo shpejt. Pa e kuptuar se cfare isha duke bere mora kosin e frutave dhe ia hodha Eldes ne bluze.
-Ti moj. I shef kryt ku te shkojn tashti.
Elda u ngrit ne kembe dhe me derdhi ne koke sallaten e saj dietike, ndieva vajin te me rridhte ne fytyre.
-Haha ju te dyja dukeni si zombi. Ops me fal po ju jeni zombi. Me falni shume zonja.
Anna ishte duke qeshur me ne te dyja.
-Oh jo nese mendon se ke shpetuar e ke shume gabim.
I thashe une perpara se tia derdhja Pepsin ne bluze.
-Oh mos gje Ann e vogel ka bere pipin?!! Pampersat nuk kushtojne shume.
Ky ishte vetem fillimi. Ne te tria vazhduam ti gjuajme njera tjeters me cdaredo ushqimi te mundshem qe na zinte dora. Kir papritur nje vajze shume simpatike vjen aty me nje torte te madhe ne dore. Oh po Jerina, ishte ne banken e pare te klases. Shikonte nga dritarja gjithmone ndoshta duke deshiruar te ishte jashte kesaj shkolle.
-Ju te tria dukeni shume bukur keshtu tha ajo duke drejtuar gishtin nga rrobat dhe floket tona. Nje ngerdheshje fshihej ne buzet e saj.
-Por tani vajzado te dukeni akoma me mire tha ajo perpara se te ishim mbulur nga torta qe mbante ne dore.
-Dreq mermeriti Ann perpara se te vazhdonte te gjuante me torta.
Pas pese minutave ishim mbuluar te katerta cdo gje qe mund te hajej.
-Ju te katerta ne zyren time tani.
Ky tullaci derrkuc duhet te ishte drejtori.
-Nuk mund ta besoj qe jeni ne zyren e drejtorit qe diten e pare. Bravo vajza duhet tiu pergezoj. Keni thyer rekord.
-Mos do te na jepni nje cmim tani z. Drejtori tha Jerina.
Te katerta ne qeshem.
-Mjaf nuk do tiu lejoj te mos me respektoni ne zyren time.
-Mos do te na perjashtoni. Oh sa frike, ju lutem bejeni. Kesaj rradhe ishte Ann ajo qe foli.
-Ju te katerta meritoni nje ndeshkim dhe une di ate perfektin. Merrni fshesat dhe leckat zonjusha sepse keni nje mense te tere per te pastruar. Befsh qejf.

-Plakush budall mermeriti Elda kur dolem nga zyra e drejtorit.
-Mesa duket do te jemi ortake ne pastrim, duhet ta durojme njera tjetren apo jo vajza? Propozova une.
Ato te tria tunden kokat ne shenje pohimi.
-Un jom Elda.
-Ckemi une jam Jerina.
-Ann.
-Dhe une jam Sidorela, besoj se keto do te jene tre vite te gjata.
Te katerta vazhduam te pastronim duke bere si te cmendura ne ritmin e muzikes. Ky ishte fillimi nje miqesie te madhe.

Mbreteroret e rrezikshem (Shqip) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora