tanisma basliyor

465 32 10
                                    

Arkadaşlarına yanlışlıkla Caraline görsel ikiz dedim pardon.




Annem ile babam öleli tam tamına 3 ay geçti ben atlattım ama elena ,bonnie ve lydia unuttumu bilmiyorum sadece elena içine kapanıklaşmaya başladı ve bundan çok korkuyorum.Biz kızlarla aynı evde kalıyoruz.malum elenayla çok korkuyoruz tek başımıza olmuyor.

Caroline:Elena,bonnie ,lydia hadiii aşağıya gelin film izlicez ve misafirimiz var.
Rebekah: Caroline yarın alışverişe gidelim kızlarda gelsin eğer isterlerse .

Caroline: Çok iyi olur bende rahatlatırim  diyodum .tabiki kızlarda gelecek.Bugün bizimle kal istersen .Kızlar ve gecesi yaparız.

Rebekah:Elbette neden olmasın kızlar gecesine varım.Ama ilk önce abilerime haber vermeliyim yoksa benim için endişelenirler.

Caroline: Abilerin olduğunu bilmiyordum.
Kaç tane?

Rebekah:3 tane var. Ve birazdan buraya gelebilirler hazırlıklı olalım.sanaa onları tanıtıyım.takım elbiseli olan abim elijah hep takım elbiseyle gezer bu arada benim abim diye demem beni çok sever.elijah en büyük abim.birde 2 en büyük abim i beni bu kadar Kıskanmaz ama buraya gelir bu arada en sevdiğim abimdir kendisi.ve en küçük kardeşim stiles çok yakışıklıdır ama nik gibi değil.

Caroline: Tanışmak isterım.

Rebekah:Dediğim gibi biraz sonra buraaadalarrr veee geldiler.




Klaroline Ask Cesaret İsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin