Hfd 19

1.4K 40 1
                                    

Pov Wout
9.40

'Lieffie wakker worden' zeg ik en geef Britt een kus op haar wang 'hoelaat is het?' '10 over half 10' zeg ik en stap uit bed 'zo vroegg' zegt Britt slaperig en ik open een gordijn 'ik ga vanmiddag naar huis' zegt Britt en ik pak een broek en t-shirt 'mag ik een t-shirt van jou aan?' 'mij best' zeg ik en gooi naar haar een t-shirt 'kom uit bed' zeg ik en til Britt op 'ssshhh..stil is' zegt Britt en ik ben stil 'whihihi' hoor ik van een andere kamer en Britt kijkt mij aan 'Esther' zegt Britt en ze gaat op de grond staan 'kom we gaan kijken' 'nee kom lief nee' zeg ik en open mijn deur 'ik ga naar de wc' 'oké tot zo' zegt Britt en ik loop naar de wc 'heb jij dit getekent?' 'wat? euhm..ja' zeg ik *media* en pak de tekening uit Britts handen 'het is super mooi' zegt Britt en ik leg de tekening weer in mijn bureau la 'ontbijten?' 'ontbijten' zegt Britt en ik loop naar de keuken.

Pov Britt

'Ik ga maar is naar huis' zeg ik na een uurtje en geef Wout een kus 'tot overmorgen' zeg ik en geef hem nog een kus 'en morgen dan?' 'ik ga morgen mijn kamer veranderen' zeg ik en loop naar de deur 'doeg' zegt Wilma en ik zwaai nog even 'doei' zeg ik en geef Wout nog snel een kusje 'doeg' zegt Wout en ik loop naar mijn huis 'hey mam ben thuis' 'lieverd we gaan straks naar de klus winkel' 'oké' roep ik en loop naar Eshters kamer 'Es ik kom erin' zeg ik en open de deur 'hey whatsupp?' 'Esther heb jij iets met Thi..' 'shhh' zegt Esther en sluit snel de deur 'mam mag niks weten' 'oké' 'we hebben sinds eergister' 'was je vannochtend bij Wout?' 'nee hoezo?' 'owh nou kijk ik dacht dat ik jou hoorde lachen' 'wacht wat?' 'maar het was dus Wilma' zeg ik lachend en Esther kijkt verbaasd 'oké ga nu weg' zegt Esther en ik loop haar kamer af 'Wout neem op' 'dit is de voicemail van Wout app of sms mij groetjes' 'jezus Wout' zeg ik en ik leg mijn mobiel weg 'Wout kom on' zeg ik 'met Wout' 'jemig neem is op' 'hey wat is er?' 'het was niet Esther bij Thijs' zeg ik en ik hoor Wout kuchen 'ja klopt ik zie je morgen weer liefje ik snap dat je mijn stem wilt horen' 'Wout what the fack?' 'ik hou ook van jou kusjes' 'Wout' zeg ik boos maar hij hangt al op 'ping' snel open ik whatsapp:
Woutje❤️: mijn broer was erbij sorry💋
Ik: maakt niet uit ik ga nu naar de kluswinkel doeg x ❤️
Typ ik nog en sluit mijn mobiel af.

'Wat mag ik allemaal?' 'je mag een nieuw bed en nieuwe kast een nachtkastje decoratie en behang owh ja vloerbedekking en nieuwe lamp en nieuw gordijn' zegy mijn moeder en ik loop naar de bedden afdeling 'deze' zeg ik na 15 minuten te hebben geprobeerd te liggen 'je krijgt wel je oude matras' 'is niet erg' zeg ik en we zetten hem op ons bestel lijstje 'daar kan je nieuwe meubels voor je kamer' 'en je mag nieuwe bureau' zegt Ton en ik loop naar het behang 'deze met tekst' 'en nog een andere of dat niet?' 'en deze witte' zeg ik en we lopen naar de lampen 'die is cool' 'ik mag er wel 1 voor mijn nachtkastje he?' 'ja hoor' zegt Ton en ik zet er weer 2 lampen bij 'daar is decoratie' 'dan gaan we daarheen' zeg ik en we lopen naar de decoratie 'dat is echt allemaal leuk' zeg ik en pak een paar dingetjes 'nu de bureaus' zeg ik en loop naar alle bureaus en de stoelen 'moet ik een nieuw bureau of mag ik er ook niks?' 'lieverd waar zet je je laptop dan op?' 'owh ja dat is waar' 'oeh deze' zeg ik en loop naar een zwarte bureaustoel 'en dan wil ik deze' zeg ik en we lopen naar de kasten.

'Wanneer gaan we het dan verbouwen?' 'morgen' zegt Ton als we thuis zijn 'nice' zeg ik en loop naar mijn kamer 'met Wout' 'hey is Thijs ernog bij?' 'nee' 'wie is bij Thijs geweest?' 'hij zei Esther' 'Eshterrrr' gil ik en ik hoor Wout wat zeggen 'jaaaa' 'kom iss' gil ik en hoor Esther lopen 'moet hangen doegg' 'wacht' 'wat?' 'moet ik morgen helpen met klussen?' 'extra hulp is altijd welkom' zeg ik 'nou doegg lieff' 'doeii xjes' zeg ik en Wout hangt op 'je was bij Thijs he?' 'oké ja' 'jemig oké zeg dat dan gewoon' 'ja sorry ik ga nu weer hoor' 'doei' zeg ik en Esther loopt weg 'eten' roept mijn moeder en ik loop naar de keuken 'sla' zeg ik en schep wat sla op.

'Het was lekker mam' zeg ik en loop naar de woonkamer 'lieverds' 'ja?' 'we willen verhuizen?' 'maar mijn kamer dan?' 'die krijg je in je nieuwe kamer' 'maar waar dan?' 'tegenover de weg' 'in die villa?' 'ja we willen nog een kindje' 'oké maar hier hebben we nog 2 kamers vrij' 'klopt maar ik ben zwanger...van een drieling' 'wat?' 'ja..' zegt mijn moeder en ik loop naar mijn kamer 'wanneer verhuizen we?' 'volgende week' 'dat is facking snel' 'sorry lieverd' 'ik snap het niet' zeg ik en gooi mijn deur dicht 'met Wout' 'we gaan verhuizen' 'wat wanneer waarheen?' 'mijn moeder is zwanger van een drieling, volgende week, aan de overkant' zeg ik en ik hoor Wout kuchen 'die villa?' 'ja' zeg ik en pak een kauwgum 'ik kom straks naar je toe' 'hoezo?' 'ik moet wat vragen' 'oké?' zeg ik vragend 'nee wacht kom naar het riviertje achter de ijswinkel' 'wanneer?' 'over 2 uurtjes' zegt Wout en ik open mijn kast 'tot straks' zeg ik 'tot straks lieff' zegt Wout en ik hang op 'hey' 'wat is er?' 'niks' zeg ik en trek een jurkje aan.

Badboy and badgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu