1.1

41 1 0
                                    

Suskambo nelemtas žadintuvas pranešdamas jog jau laikas keltis. Bandžiau su ranka jį užčiuopti. Ir bingoo!! Išjungiau. Šiaip ne taip išsiridenau iš lovos ir ta tikra žodžio prasme nušliaužiau į vonią. Joje atlikau visą rytini procesa. Nusimaudžiusi apsiviniojau kūną rankšluoščių, o kitu rankšluoščių patryniau plaukus, kad jie greičiau išdžiūtu. Pasiemusi apatinius apsimoviau juos ir nuejau į spintą pasiimti savo drabužius. Taip pat pasiemiau ir kosmetinę ir pradėjau varginanti darbą.

*.*.*.*

Baigusi ruoštis nusileidau į apačia kur mama gamino pusryčiys, o tėtis skaitė laikraštį.

-Labas,-nusišypsojau. Tetis pasuko galva į laikrodį taip pat ir aš pažiūręjau į jį. Šūdas!! Man liko 3min ir turiu išeiti net nespėjusi pavalgyti, prigriebusi obuolį nuo stalo nuskubėjau į koridorių užsimečiau savo odine koža apsiaviau savo kerziukus ir išbėgau į lauką.

*.*.*.*

Eidama sutikau Zoja. Su ja plepėjome įvairiomos temomis kol priėjome mokyklos duris.

-Girdejai atsirado naujokai?-nusijuokė ji.
-Man neįdomu,-pavarčiau akis.-Tegul jų atsiranda ir milijonas man vistiek neįdomu.
-Neprisiveik nuo jų, nes jie nėra tokie geri kokie apsimetantis.
-Neprisiveik nuo jų, nes jie nėra tokie geri kokie apsimetantis,-nusivaipiau pakartojusi jos žodžius, o ji tik pavartė savo akis.
-Nevartyk dar iškris,-nusijuokiau, o ji sužvairavo.

Priejom prie spintelių ji nuėjo prie savo greta manęs, o aš prie savosios. Atidatiau spintele ir išsitraukiau reikiamas knygas šiandienos pamokoms. Visi mokiniai pradėjo šnapždėtis. Zoja priėjusi prie manęs į kažką labai žiūrėjo, bet aš nekreipiau dėmesio ir ji pradėjo daužyti su alkūne man į ranką.

-Gal jau baigsi!?-užšaukiau, kad girdėtu tik ji. Zoja pavartė akis ir žvilgsniu parodė durų pusen pro kurias įėjo kaip supratau naujokai. Visi tylėjo kaip žeme pardave, todėl netyčia prunkštelėjau. Visi atsisuko į mane tarp jų ir naujokai. Naujokė priėjo prie manęs.

-Kas nors nepatinka?-pasitvarkė rankinę ir persimetė plaukus į kitą pusę. Ir vėl prunkštelėjau. Kaip supratau jos vaikinas piktai pažiūrėjo į mane ir pakėle antakį, apsikabino ta blondine per liemeni.-atsakyk, nejau praryjai liežuvį?-nusijuokė blondinė, pavarčiau akis.

-Pirma - man nepatinkat Jūs,-parodžiau pirštu į juos.- Antra - liežuvio nepraryjau, net norėdama nepavyktu, trečia - atšok nuo manes,- pavarčiau akis ir užtrenkiau spinteles dureles, nuėjau koridoriais. Burbejau sau po nosimi kokia ji pasipūtelė ir t.t. Nuskambėjus skambučiui pradėjau eiti greičiau į klasę. Ir mane pasivijo Zoja.

-Tu katik padarei klaida, mieloji,- papurtė galva ji.

-Ta prasme?-nusijuokiau.

-Tu žinai su kuo katik prasidėjai?-įėjom į klasę ir visų žvilgsniai į mus, bet daugiausia į mane. Aišku gi visi stebėjo spektaklį prie spintelių kurį iškėle ta blondinelė. Nuėjome į suola klasės gale ir atsisėdome.-Jie gi buvo blogiukai ankstesnėje mokykloje ir juos išmetė už jų "darbelius",- parodė kabutes. -Ir jie patys kerštin...- Zoja nespėjo pasakyti kai į klasė įėjo mokytojas ir tie du.

-Prisistatykit,- sumurmėjo mokytoja atsisėsdama į savo vietą.
Pirmas prakalbo juodaplaukis -Zayn Malik 19-metis, dainininkas.
Po jo ėjo ir ta pasipūtelė -Cara Goldav 17-metė, modelis. Nuo šiol mes baisiausias košmaras kas pasipainios mums po kojomis.-ji pažiūrėjo į mane ir nuėjo į laisvą suola.

-Kur jau ne,-prunkštelėjau prisiminus jos pasakytus žodžius.

*.*.*.*

Pasibaigus pamokoms ejau link išėjimo, bet buvau pastumta Caros.

-Žiūrėk kur eini nevykele,- nusijuokė ji ir prie jos prisidėjo Zayn.- Mes būsim tavo didžiausias ir baisiausias košmaras mieloji koki tik gali išsivaizduoti,- ji palietė mano skruosta, bet aš jos ranka patraukiau, ji nusijuoke ir jie dingo iš mokyklos teritorijos. Labai negalvojau apie jos žodžius, nes jie man nepadarys nieko. Tikinau pati save nors nežinau ar pati patikėjau savo žodžiais. Bet nieko blogo nenutiks tiesa?

Severe destinyWhere stories live. Discover now