Aud din spatele meu o voce de baiat,una foarte cunoscuta.
-Andreea?
Eu: Ovi, te-ai intors. *îmbrățișare*ma bucur mult! Dar de ce?
Ovi: N-are voie omul sa vină în concediu?
Eu*razand*:Ba da, dar nu mă așteptam! Când ai ajuns?
Ovi: Azi dimineață. Aa, Arnold a venit acasă?
Eu: Da...
Arnold: Ne cunoaștem?
Ovi: Nu. Dar Are mi-a povestit despre tine. Sunt Ovidiu, stau pe strada ei, însă de 2 ani lucrez în Austria și vin rar acasă.
Arnold: Lucrezi? Dar câţi ani ai?
Ovi: 23
Arnold: Okay... Apropo, ești înalt.
Ovi*razand*: Am 1,90 ,deci da, sunt.
Eu: Mă rog. Hai la mine! Radu o să se bucure să te vadă!
Ovi: Bine. Și cum mai sunteți? S-a întâmplat ceva important cât timp am fost plecat?
Eu: Daa, foarte multe! În primul rând......Mă bucur extrem de mult că Ovi a venit în concediu! Nu l-am mai văzut de mult timp! El a avut grijă de mine și de Radu când eram mici. Ne jucam foarte mult împreună și mergeam zilnic la el împreună cu Radu. Ţin foarte bine minte că o dată am jucat jocuri video până la 2 noaptea, când am dormit o dată la el. El e cel care mă știe mai bine ca oricine și în care am încredere maximă!Din păcate Ovi nu stă decât 2 zile,mi-aș fi dorit să stea mai mult! Însă e bine și așa! Când am ajuns acasă, Radu s-a bucurat enorm de mult! Kana-chan il stia doar din povestile mele și din poze, așa că a fost încântată să îl cunoască. Din nou, ca în fiecare weekend am făcut maraton de filme. În caz că vă întrebați, nu, pe părinţii mei nu ii deranjeaza deloc. Am rezistat până pe la ora 4 dimineața, dupaceea am adormit. Atunci mai erau treji Arnold, Radu și Ovi. Mă întreb ce s-a mai întâmplat în film...
Arnold: Hei, chiar vă place filmul ăsta?
Radu: Nu. Doar că fetelor le place și nu prea avem de ales.
Ovi: Arnold, esti in clasa cu ea?
Arnold: Da, deasemenea stau si vis-a-vis.
Radu: Și e și îndrăgostit de ea... Deci e mereu în jurul ei.
Arnold: CE TOT SPUI ACOLO?!
Ovi: Oo, atunci ai un rival!
Arnold: Stai ce?
Radu: Da, oricum n-o să mă las. Am mai multe șanse. Știu mult mai multe despre ea și spre deosebire de idiotul ăsta de lângă mine, mi-am dat seama de sentimentele mele deja. Nici măcar nu-și dă seama că e îndrăgostit.
Ovi: Știi, vă încurajez pe amândoi, dar aveţi grijă. Până și eu, care sunt cu 7 ani mai mare, sunt speriat de puterea ei. Faceţi un pas greșit și vă treziți în spital. Atât am de spus.
Radu: Nu e ca și cum e prima dată când mă bagă in spital. Partea bună e că dupaceea are foarte mare grijă de mine. Când mi-a rupt din greșeală mâna a ajuns să doarmă cu mine. Nu că mă plâng.
Arnold: Așa ceva nu e posibil, nu? Adică... E o fată! Înțeleg că e puternică, dar asta e prea de tot!
Ovi: A făcut jujitsu de mică. Eu aș crede pentru că vroia să se antreneze mereu cu noi. Eram la un moment dat speriați, însă cumva, între timp, Radu s-a îndrăgostit de ea. Nu știu ce și cum a făcut, dar Are a început să își stăpânească puterea.
Radu: Păăi, doar i-am zis că dacă ne va mai lovi, nu ne vom mai juca cu ea. E prostesc, dar a mers.
Arnold: Tu vorbești serios? Mai e ceva ce ar trebui sa stiu?
Ovi: Nu-i place intunericul sau sa fie singură,ii e frică de furtuni și ii place inghetata de cappuccino. Si are zilele alea când...e mai ciudată. Atunci las-o in pace. Poate aduce in discutie lucruri pe care le-ai facut acum cine stie cat timp si sa te faca sa te simti vinovat si de lucruri pe care nu le-ai facut. Numai câteva persoane în lumea asta o pot liniști in situatia de față si nu pari sa fi una dintre ele.
Arnold: Înțeles. Dar chiar nu pot face nimic? Nu prea as vrea s-o las asa. Nici cu inghetata sau ciocolata nu merge?
Ovi:Doar daca o pui la usa si pleci.
Arnold: Si dacă trebuie sa vorbesc cu ea?
Radu: O lași pe altădată sau îi scri un mesaj.
Arnold*se ridică,râde *: Mersi pentru informații, băieți. Vin imediat,merg pana la baie.
Ovi: Okay.......deci? L-am descurajat?
Radu: Nu,nu se lasa asa usor. Însă cred ca i-am creat dubii.
Ovi: Bine,dar n-o face sa sune rău. Tot ce am spus e adevarat.
Radu: Aproape. N-am ajuns la spital din cauza ei. Mi-am rupt mana la fotbal,dar ea chiar a avut mare grija de mine atunci. Atunci m-am îndrăgostit de ea.
Ovi: Si ce ai de gând să faci în legătură cu ea?
Radu: O să aștept până la momentul potrivit. Nu vreau să grăbesc situația.
Ovi: Deci ți-e frică.
Arnold: De aia eu am mai multe șanse. Şti,eu știu ce simt pentru ea. Nu mai prea ai avantaje,Radu. Nu o să renunț la ea.
Radu: Dar daca ea o sa iti spuna ca nu te place? Si ca va fi cu mine? Ce mai spui atunci?
Arnold: Esti langa ea de 10 ani si nu ai facut nimic. De ce să-mi fac griji acum?
Radu: De unde ști că ea nu e îndrăgostită deja de mine?
Arnold:Pentru că văd felul în care se uită la tine. Nu are nimic de a face cu dragostea.
Radu: Mai bine decât la tine. În urmă cu nu foarte mult timp era de părere că nu ar fi trebuit să te întorci. Acum poate că e mai bine,dar ea e mult mai confortabilă cu mine.
Arnold: Poate pot să recuperez. Îți urez succes,o să avem amândoi nevoie. Și cel mai bun să câștige! Spune-le că am plecat acasă, si ne vedem luni. Astazi trebuie sa merg la o adunare în familie,deci nu ne putem intalni.
Ovi:Nu cred ca o sa ne mai întâlnim prea curând,deci îți urez succes. Și te rog nu o răni,respectă-i deciziile,indiferent care ar fi ele.
Arnold: Pe scurt, crezi că Radu va fi ales.
Ovi: Nu zic asta. Sansele sunt 50-50. Deci te încurajez și pe tine.
Arnold: Mulțumesc. Oricum,ne mai vedem! Drum bun!
Ovi: Mersi!.....Cred că e un băiat bun,însă orgoliul îl strică.
Radu: Pare ok,dar trebuia să il întâlnești în primele 2 zile. Parcă suferea de dublă personalitate. În prima zi s-a comportat îngrozitor,în special cu Are. Apoi în a 2-a zi a devenit cel mai dulce si cu capul în nori tip pe care l-ai putea întâlni vreodată. Și nu exagerez.
Ovi: E ciudat. Însă Are pare să-l placă,și la cât de încăpățânată e,n-o să-i schimbi prea ușor sentimentele. Singura șansă e să te fi plăcut de mai demult.
Radu: Nu știu, dar sper.Sper sa reusesc!
Ovi: Dacă continui ca până acum,dar te străduiești puțin mai mult o să poți.
Eu*somnoroasa*:Hmm...despre ce vorbiți?Bună tuturor! Am revenit după o lungă absență și nu am de gand sa ma scuz,chiar daca as găsi cateva motive bune. Imi pare rău si sper că încă mai sunt persoane care mă urmăresc. Unii dintre voi poate dorm acum,deci imi pare rau daca am trezit pe cineva. În timpul în care am lipsit,cineva aproape m-a convins să renunț la această comunitate minunată,dar iată-mă din nou aici. Peste o săptămână s-ar putea să pun un alt capitol,însă nu promit nimic.
Mulțumesc că ați citit și ne vedem data viitoare!✌
CITEȘTI
Viaţă de liceu
РазноеE vorba despre o fata normala pe nume Areande care e in primul an de liceu. Totul parea bine. Are prietenii si familia langa ea , e populara si pare ca totul ii merge bine. Aici apare Arnold, al ei prieten din copilarie care a disparut din viata ei...