KARAKTER TANIMI:

57 14 2
                                    

Burak SAYER ( Nick Bateman )

Fazla değişir ! Üniversite 2.sınıf mimarlık bölümü öğrencisi olan biri. Ailesinde tek değer verdiği kişi kardeşi, fazla sert görünse de özünde çok tatlı biri. Kimi zaman Allahım bu çocuğu öldürmek istiyorum diyeceğiniz, kimi zaman ise ay ne kadar çocuk tatlı yaaa diyeceğiniz yakışıklı mı yakışıklı sempatik mi sempatik bir çocuk. Ya gülüşüne ne demeli... Kimseyle kolay kolay arkadaş olmaz. Herkes tarafından bilinmeyi, tanınmayı çok seven biri. İnsanlarla eğlenmekten çok hoşlanmaz. Kötü alışkanlıklardan nefret eder. Çok sinirlenmedigi sürece sigara içmez. En sevdiği yemek mantı. En sevdiği içecek ise sprite.

Ayrıca arabalardan çok hoşlanır ayrıca araba koleksiyonu var, eşyalarını paylaşmayı sevmez. Çok koyu GALATASARAY fanatiği.

Evin KUTAY ( Victoria Justice )

Bir kere en başta fakir ama gururlu kız. Üniversite 2.sınıf hukuk öğrencisi, en büyük hayallerinden biri savcı olmak birde sevdiği kişi ile birlikte karavanla dünyayı gezmek. Derslerinde başarılı olan bir kız. Ailesine çok düşkün ve evin tek çocuğu. Ne kadar tatlı gözükse de özünde biraz agresif. Gezmeyi çok seven biri. Arkadaşı olacak kişiyi çok iyi seçer ve dikkat eder. Egoist olanları sevmez. Kafasına estiğini yapan bir kız. Eğlenceli, çılgın çocuksu bir yapısı var. Kendi bildiğini yapan, başkasının emir kipi ile konuşmasından nefret eder. Paraya önem vermeyen, parasıyla herşeyi elde eden insanlardan hoşlanmayan bir karakter. En sevdiği yemek etsiz olan bütün yemekler, en sevdiği içecek ise şekersiz kahve. Ve çok koyu BEŞİKTAŞ fanatiği.
Hayat felsefesi ; nerde huzur orda mutluluk.

Giray SAYER ( Andrea Danyer )

Abisinin tam aksine çok tatlı. Eğlenceli yerinde hiç durmayan bir çocuk. Abisinin yanında gezmekten çok keyif alan bir karakter. Eşyalarını seve seve paylaşabilir.
Annesinin hala ona bebek gibi davranmasından nefret eder. Abisine bulaşmaktan haz alan biri. Tek hayali ünlü bir basketbolcu olmak. Bundan önce basketbol adına aldığı bir sürü madalyası var ve bunların sadece kendisine özel olduğunu düşünüyor çok özel kişiler dışında kimseye göstermemekte kararlı.

Çağatay GENCER ( Jon Kortojanera )

Üniversite 2.sınıf mimarlık bölümü okuyan çok tatlı, biraz agresif biri. Ve değer verdiği kişi yada kişiler için canını bile vermeye hazır olan biri. Ne kadar sert görünsede aslında çok duygusal biri. Ailesine gelirsek annesini çok küçük yaşta kaybetti. Babasını da hastalığından (Alzhmeir) dolayı -alzhmeir yazmasını bilmeyen yazarın dramı :) - aslında aile konusunda hep bir yanı eksik. Ama bu bütün şeylere rağmen kimseye eksik tarafını belli etmez. Çizim yapmaktan çok keyif alan biri. Ve hayatında spor olmazsa olmalarından biridir. Ve partilerden hiç eksik kalmaz :D. Kızları tavlama da aşırı sempatik.

Batu SAYLAM ( Rodrigo Guiarao )

Üniversite 2.sınıf mimarlık bölümü öğrencisi olan batu, aşırı derece de komik bir karakter bu kitabın neşesi diyebiliriz. Bence en çok batuyu yazarken eğlenicez, tabi burak'dan sonra :) Aşırı derecede motor tutkunudur. Bir tane motoru var ve genelde bebeğim diye hitap eder. Yemek yemeyi kendisinden çok sever ve hiçbir şekilde yemek ayrımı yapmaz. Burak'a olan korkusundan dolayı ;
Hayat felsefesi : abi bizi döver valla ! :D

Misal KAYA ( Chloe Marefz )

Doğal sarışın ve bir erkek kardeşi var. Tatlı yemeye bayılır. Her türlü tatlıyı yiyebilir. Fazla rahatına düşkün, sinirlendiğinde gözü kimseyi görmez ve eve geldiğinde duvarlara tekme atarak, sinirlendiği kişiye sosyal medyadan küfür ederek rahatlatıdığını söyleyebilirim. Lunaparktan çıkmaz fazlasıyla eğlenmeyi bilen bir kız. Ha bide voleybol oynamanın hastası... :D

Buğlem ÖZDER ( Shlamit Malka )

Üniversite 1.sınıf sağlık bölümü öğrencisi. Biraz çılgın, sempatik, kafasına göre hareket eden bir kız. Maço erkeklerden hoşlanır. Annesini sever ama babasını daha çok sever, yani babasının prensesi desek daha doğru olur. Küçük şeylerle mutlu olabilmeyi başaran biri. Evinle küçüklükten beri iyi arkadaşlar, tabi kavgalarını saymazsak. Bazen birlikte pijama partileri yapar, bazense sınavlara çalışmak için birbirlerinin evinde kalırlar. -tıpkı bizim gibi :))- Bir tane abisi var kıyafet sevgili vb klasik abilerin yaptığı kısıtlamalardan dolayı pek anlaşamazlar ama birbirlerini çok seviyorlar...

Bu bizim birlikte yazdığımız ilk hikayemiz . Açıkcası çok heyecanıyız.
Umarım beğenisiniz. İyi veya kötü yorumlarınızı bekliyoruz.
Votelerinizi eksik etmeyiniz !!!
Vote sınırı şimdilik 5 :)))

YAZAR : H&B

NarsistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin