Buğün düne göre bin kat daha iyiyim. Dün gece saat 1 civarı ev telefonu çaldı annem kalktı ve açtı tabi annem gece gelen telefonlara baya agresif bakar ama niyeyse bu telefona canımlı cicimli açtı hadi hayırlısı... Sonra annem paldır küldür oda daldı ve ışığı açtı ve "öykü kalk bana yardım et arkadaşın melissa mı ne gelecekmiş, yatak hazırla" dedi ve resmen uçarak gitti bende malesefki ben o tatlı yatağımdan çıkıp oturma odasına güzel mi güzel bir yatak yaptım, doğrusu bir türlü gözüme uyku girmedi zaten annemde televizyonun önünde uyuya kalmış. Ben kitap okusam diye düşünürken telefon çaldı açtım ilk "Alo" dedim cevap yok sonra tekrar "Alo" dedim yine cevap yok sonra tam kapacakken bir kız sesi bağırdı, ilk korkdum sonra "pardon siz kimsiniz" dedim de keşke demeyeydim o dünyalar güzel kankam Melissa'ydı yani kısaca daha yeni jeton düştü her neyse sonra hemen "ay melissa pardon tanıyamadım affedersin"
"Öykü ben melissa değilim karıştırdın galiba"
Ama o Melissa değilse kim di? Ya Oktaysa yok canım o beni niye arasın gecenin bir saatinde, AKILDA DELİ SORULAR? Desem tam yeridir neyse sonra...
"Ordamısın?"
"Evet de acaba siz kimsiniz ben çıkartamadım da" dedim ve telefon birden yüzüme kapandı çok korkuyordum kimdi ki? Neyin nesiydi bu kişi...
Sonra annem uyandı doğrusu resmen yerinden fırladı,
"Anne şey... Melissa ne zaman gelecek bilgin var mı?"
"Sabaha karşı burada olur"
"Tamam o zaman ben biraz kitap okuyacağım anneciğim" dedim ve hemen odama çıkıp SON MEKTUP kitabımı okudum. Uyandığımda Melissa tam dibimde durmuş telefonunda selfi çekiyor, harbi bu kız manyak diye boşuna demiyorum neyse bir "Meliss" diye bağırdım kız yerinde hopladı resmen sonra bana bakarak "ooo... Öykü hanım sonunda kalka bildiniz bravo"
"Hoş geldin kanka" dedim ve yastığa kafamı gömüp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülünce daha güzel
Teen Fiction16 yaşında bir kız hayattı sadece okul,aile ve dosttan ibaretti ama onu tanıdığı an o sıkıcı hayattı film şeridi gibi gözünün önünden geçti... "sen de bu ilginç aşk hikayesine tanık olmak istersen kitabım burada istediğin her saniye,saat,salise,gün...