Yeter!!

316 21 5
                                    

Hatırlatma

Artık daha fazla beni incitmesine, hayalkırıklığı yaşatmasına izin vermeyeceğim. Halâ durmaksızın bana bakmasına daha fazla dayanamayıp

"YETER!!! BANA BAKMAYI KES!!!" diye bağırmamla tüm okul bana şaşkınlıkla bakarken onunda onlardan bir kalır yanı yoktu. Eskisi gibi onun bana olan bakışlarına sevinip, ümitlenmemi bekliyorsa çok bekler.

"SANA DİYORUM ATAKAN SOYKAN O LANET BAKIŞLARINI ÜZERİMDEN ÇEK!!!" Yine aynı eski donuk bakışlarla bakmaya başladı. Ardından ayağa sert bir şekilde kalkıp giderken, yemekhanede sert bir şekilde düşürdüğü sandalyenin sesi yankılandı. Bu sefer öylece kaçmasına izin vermiycem. Bende onun arkasından koşar adımlarla çıktım. Bahçeye çıktığını görünce arkasından gitmeye devam ettim. Okulun arkasına gidince bende arkasından gittiğimde bir dal sigara yakıp dudaklarına götürmüştü ki sertçe elinden alıp yere attım.

"Benden bu kadar kolay kaçamazsınn!!" gözlerine baktığımda adete ateş fışkırıyordu. Beni sertçe duvara itip, duvarla kendi arasında sıkıştırdı.

"NE VAR LAN!!!" diyerek adeta kükredi. Bağırmasıyla afalladığımdan cevap veremedim. Cevap vermemem onu sinirlendirmiş olmalı ki

"SANA DİYORUM LAN NE İSTİYORSUN" Onu bir anda var gücümle itip kendimden azda olsa uzaklaşmasını sağladım.

"İSTEDİĞİM NE BİLİYOR MUSUN? HERDEFASIN DA BENİ SEVMEDİĞİNİ, UMURSAMADIĞINI SÖYLÜYORSUN AMA SÜREKLİ BAKIŞLARININ ÜZERİMDE DOLAŞMASINDAN NEFRET EDİYORUM." diye bağırdığımda göz yaşlarım özgürlüğüne kavuşup yanaklarımdan usulca süzülmeye başlamıştı. Aramızdaki mesafeyi kapatıp beni yine duvar ile kendi arasında sıkıştırdı. Çenemden tutup başımı kaldırıp onun gözlerine bakmamı sağladı. Bir eli belimi sararken, diğer eliyle yanağımı okşayıp özgürlüğüne kavuşan göz yaşımı sildi.

"Benden nefret edemezsin. Çünkü beni hala seviyorsun"

"Seni sevmiyorum aksine nefret ediyorum." Elini kalbimin üzerine koyup, kulağıma doğru eğilip fısıldarcasına konuştu.

"Dudakların bunları söylesede, kalbin ve gözlerin öyle demiyor." bu sefer ben elimi onun kalbinin üzerine koyup konuştum.

"Peki senin kalbin ne söylüyor?" dediğimde elini, onun kalbinin üzerindeki elimin üzerine koyup

"Vâr olmayan bir kalbin düşüncesi olmaz ki.! dedi ve beni öylece bırakıp gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK KIZ  (AŞK=LANET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin