Ráno sem se vzbudila a šla jsem hned do práce za Zackem
On si seděl u počítače a já sem ho požádala, jestli by mi nešel zvýšit plat.
Zack: Má kvolta je plná, možná kdybys byla extra milá? A ušklebil se
Já: Zacku nebuď celej život zakritec.. Odešla jsem naštvaná za Jinny
Přišla jsem a pomáhala Jinny sundávat židličky ze stolů, aby jsme mohli otevřít kavárnu.
Pak se ještě v mikrofonu ozval Zack takhle si extra milá?
Když jsem to slyšela řekla jsem jenom vtipně Jinny, aby jsme se zasmáli.
Já: Od kdy je moje letní brigáda celoživotním úvazkem (a obě jsme se začali smát).
Jinny: Kamarádka mojí sestřenice je hosteska, servíruje švihákům samý šampanský a k tomu prťavý jídlo. 500 stovek za hodinu
Já: Hmm, šviháci a šampanský nebo a nebo ehmm zase sem odlepovala žvýkačku ze židličky.
Jinny se zasmála a řekla seženu ti číslo chceš? ale musíš mít šmrnc
Já: Šmrnc? Jinny já nemám šmrnc
Zanedlouho jsem přišla domů a druhý den šla na adresu a číslo, když sem tam přišla byli tam fakt holky jako já co chtěli tu práci sakra rychle dostat, sedla jsem si ke stolu na poslední místo, všechny se pomalu začali představovat.
Ahoj já jsem Arabela (Byla to taková mladá a už a ji hezká napohled)
Ahoj já jsem Henrietta ( také nevypadala špatně)
Izabela (Byla trochu silnější ale cítila se sebejistě)
Petronela ( Ta měla hodně výrazný červený svetřík a nevypadala moc příjemně)
Hned vedle ní jsem seděla já a pomalu to ze mě vypadlo
Nicol
Potom přišla nějaká paní a na stole byli snad všechny tipy skleniček jedna dostala do kterého se nalévá bílé víno, a tak dále..
Všechny to uhádli, a potom přišla řada na mě řekla mi dezertní, no a to bych nebyla já kdybych to zase nepopletla že..
Šlo to takhle furt dál, když jsme měli nosit talíře, což se mi totálně nepovedlo, když jsem je už skoro všechny měla v ruce spadly mi na zem. Do háje!
Přišla jsem do kanceláře za paní, ta si jenom prohlídna můj list a vypadal že jí je to líto a řekla.
Si moc milá dívka ale nevím scela jistě..
Já: Já to dopovím, nevíte jestli sem ta správná holka pro vaše klienty, težko přesně říct proč, ale asi to má něco společného s tím, že se nemenuju Arabela ani Izabela ani jinak Bela, ani nemám účes za sto babek, dokonalé nehty ani teď jenom hádám velmi velký nákladně střižený ochlupení, takže i když jsem tu možná jediná co má zkušenost se zkutečnou prací ve zkutečném životě a víte, že bych se fakt moc snažila, prostě nejsem vhodná holka. Řekla jsem to správně ? ..
Paní: Tak nějak, ano.
Povzdychla sem si
Najednou jí začal zvonit mobil jak jsem poznala značka jablko, zvedla to a řekla.
Tady Bella, cože udělala? proboha žívého.. (Docela byla v rozpacíh.) Ano je to už zítra, všichnni jsou zamluvení.
Vstala jsem ze židle a šla jsem si pro kabelku, až najednou ta paní ještě zařvala.
Počkej! Em Nici (pousmála se)
Doma:
Táta: To zní skvěle!
Nici: Jo, kdybych to neodmítla
Táta: O co šlo?
Nici: Vaření a mytí. To samý co dělám v práci i tady. (Zamračila jsem se)
Táta: Byl mizerný plat?
Nici: Né byl lepší asi dvojnásobný, ale stejně ..
Táta: Ale stejně co?
Nici: Je to na horský chatě v Rakousku, 4 měsíce.. (Teď už sem nebyla naštvaná ale bylo poznat, že sem trošku smutná)
Táta: Ahá, no já bych mohl.
Nici: Nemohl! (Okřikla sem ho, vím na co narážel) Vrátila bych se a našla bych tu kostru na sedačce s ovladačem v ruce.
Táta: Surový
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
MYSLÍTE SI ŽE POJEDE NICI, NEBO NE?