Kapitola 5 - Klienti

43 3 2
                                    

Šla jsem zpátky do pokoje a odhodila sem tašku na postel a všimla jsem si že hned vele mé postele je postel Sarah hmm dobrý no.. 

Vykoukla jsem z okna a viděla jsem jak jdou do chaty Sarah a sní Julls. Zaslechla jsem co si říkaj.

Sarah: Mluvím vážně kočko, je jako kdyby nikdy neviděla sníh, jakoby přijela z Afriky, nebo co.

Julls: Horská holka, která neumí lyžovat 'a zasmála se' To je klasika

Sarah: To mi povídej, zatím kočko.

Julls: Pa kočko

Nici: jenom protočím hlavou a udělam 'muck muck' Jsou fakt dost namyšlený, co si o sobě vůbec myslí. ehh..

Když Sarah přišla dovnitř:

Sarah: tři zlatý pravidla horský holky

Za prvé žádní kamarády na chatě.

Za druhý, můžeš si pařit jak chceš hlavně když bude v 8:00 snídaně na stole, když zaspíš balíš kufry.

Nici: Kámoši snídaně... Jo

Sarah: Za třetí nespat z klientam, pokud nejsou sexy, nebo nový, nebo tě balí. A trochu znervozněla 

Nici: Takže vlastně jenom dvě pravidla ?

Sarah: Vlastně jo.

Potom jsme jeli nakoupit nějaké jídlo protože klienti za chvíli dorazí.

Někde v supermarketu:

Sarah: Tady nakoupíme, základní věci

Nici: Mám dojít pro nějakou zeleninu?

Sarah: 'jenom protočila očima'a řekla šest konzerv kaviárů prosím z běluhy.

Nici: Kaviár jo ' trošku trapas sem si pomyslela' otočila jsem se na sarah a řekla No jasně

V chatě: ¨

Už sem byla dost nervózní s toho, že měli dorazit klienti... A Sarah mě to vůbec neusnadňovala..

Sarah: 'Brala do rukou víno' otočila se na mě a řekla Já budu ve předu, ty si z přípravny, já sněma umím mluvit

Nici: Jo já neumím snobcky, po maturitě sem toho nechala. ' a zašklebila sem se na ni'

Sarah: Ta dělala jako by nic neslyšela a raději se zeptala Co zelenina?

Nici: Žiju pro zeleninu, 'vytahovala sem z tašky mrkve', tak poďte mrkvičky, čeká vás velká akce a chci, aby do toho každá dala 120%

Sarah: To stačí ' a nechápavě se na mě dívala'

Nici: Jo a dala sem mrkve do ledničky Myslela jsem že přijedou v pět?

Sarah: Jo, ale volal pilot že chytil proti vítr 

Nici: Jó jasně. Kdo že volal ? 

Přijeli jsme autem na letiště za klienty (Nici+Sarah)

Sarah: Bože už je tady  ' a zastavila auto'

Nici: kdo?

Sarah: Majitel všech sjezdovek v okolí, správce a frajer.

Vystoupili jsme z auta a venku stál divný muž, vypadal drsně ale byl starej, takže nic pro mě.

Sarah: Niki seznam se s velmi krásným a mocným Berhadnem 

Berh: Jdete pozdě mračil se

Sarah: Otočila se na mě. Řekla jsem ti, že je i okouzlující? a naštvaně se podívala na mě , jakože je hroznej nebo tak něco.

Berh: To je ta nová ? a podíval se na mě

Nici: Usmála jsem se a podala mu ruku a naivně sem si myslela, že mi jí taky podá. Ahoj!

Chtěl mi jí podat ale najednou dal ruku zpátky do kapsy, otočil se a zakřičel Ahooj!

Berh od nás odešel a šel je uvítat.

Nici: A kdo jsou ti ostatní? Zeptala jsem se Sarah 

Sarah: Na to přídeš a natahovala hlavu, aby na ně líp viděla.

Nici: klidně mi přestaň se vším pomáhat ' odfrkla sem si'

A najednou sem ho uviděla, stál tam nádherný kluk s tmavěhněddými vlasy a hnědými oči. Jeho vlasy byli trošku nagelovanné. Na sobě měl bílé tričko a rozepnutou černou bundu a černé rifle.Moje oči furt jenom hleděli na toho krásného kluka.

Po chvíli si Sarah všimla, jak na něho zírám. A pošeptala mi.

Sarah: Pravidlo tři, potom sklopila oči a řekla stejně je zadanej..

Nici: Odmítl tě, že jo?

Sarah: Ehh protočila očima Ne..

Najednou zamířil k nám..

Nici: A co bude dál? Jak snima mám vlastně mluvit?

Sarah: Nebudeš snima mluvit, ani se jim dívat do očí.

A když je potkáš ukloň se.

Přišel ten kluk za Sarah ta se sním objala a já se jako blbá uklonila, zase sem jí na skočila...

Kluk: Čau zlatokopko řekl Sarah

Potom se koukl na mě, jak se ukláním.

Kluk: Není ti nic? A zaraženě se na mě koukal

Nici: Emm néé jen se tady tak protohuju.

Kluk: Jasně, nová pomocnice? a otočil se k Sarah

Sarah: Něco takovýho..

Chvíli jsme se na sebe koukali než sem to ticho překazila.

Nici: Dobrý den já sem Nicol

Kluk: Ahoj já jsem John a ve skutečnosti ho nemám malýho ' A usmál se na mě'

Sarah: Zasmála se v deseti měl.

Sarah: Zasmála se v deseti měl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokračování příště

Na gifu nahoře to je Nicol :)

Holka s prknemKde žijí příběhy. Začni objevovat