Když jsem přijela do Rakouska viděla sem tam holku, byla fakt pěkná, značkové hadry a vlasy měla natočený kulmou, a taky měla sluneční brýle takže sem jí moc neviděla do obličeje, ale musela být fakt pěkná.
V ruce držela ceduli s mým jménem a v druhé ruce měla mobil a telefonovala.
Přišla jsem k ní ale asi si mě nevšimla jenom mluvila do mobilu
Holka: Ahh tohle už nikdy neudělám 'a strašně se smála' půlku si toho nepamatuju. ohh fakticky? Proboha viděla si toho kluka co mi celou noc zíral na prsa? Bylo to fakt trapný. Jo děsnej úchyl a měl chlupatý prsa a chlupatý všechno, umíš si to představit?
Já: Už mě to nebavilo a tak sem tak divně zamávala rukou jakože aby si mě konečně všimla. Asi to pomohlo.
Holka: Kotě musím končit. A dala si mobil do kapsy.
Naklonila si sluneční brýle a dívala se na mě divným pohledem. Potom se divně křečovitě usmála a řekla.
Holka: Vážně ?
Já: Jo ' a zasmála jsem se ironickým smíchem'
Holka: Protočila očima, Tak jo věci si dej do zadu do kufru a nastup.
když jsme nasedli do auta tak mi řekla.
Holka: Říkej mi Sarah
Jely jsem furt dál a dál a já měla pohled na velké hory, musela jsem si dávat pozor aby jsem se nedotknula obličejem skla, okna v autě.
Já: Proboha jsou vážně obrovský
Sarah: Jo jsou to hory, záměrem bylo, aby bylo obrovský ' A podívala se na mě nudným pohledem'
Sarah: Ty ani nelyžuješ, že ne ? Proč tady vůbec jsi?
Já: Kvůli práci, potřebuju prachy.
Sarah: Aha, to jakože něco ušetřit?
Obě dvě jsem se na sebe podívali a trochu jsme se zasmáli
Když jsme projížděli menším městem, naproti nám šly lidi s lyžemi a Sarah troubila, když byla úplně u nich zastavila se a otočila se jedna holka šla k oknu za Sarah a Sarah zesunula sklo, aby jsi mohli povídat.
Sarah: No jo, už tě poznám podle zadku.
Holka: Jasně ošklivko, jdeš ven ?
Sarah: No jo jen vyhodím tu novou.
Holka: Nová holka? Ukááž
Sarah se na mě otočila
Sarah: Nici Julls, Julls Nici
Julls: Ahóój , ' řekla divným toném, jako Sarah'
Ani se jím nedivím vždyť oni mají tak krásný oblečení, ale malovat tolik by se nemuseli.
Julls: tak zatím kočky
Sarah: Tak zatím kočko
Jely jsme dál, než jsme dojely k chatě nádherná, ale byla trochu malá, představovala sem si jí jinak.
Já: Trochu malý ne? Majitel je vůdce kriminálního impéria
Sarah: Je to bankéř. 'Znuděně odpověděla a protočilo očima'
Nici: Takže ano
Sarah: Ty to nechápeš.
Nici: A co?
Sarah: Je to ta nejlepší práce v Alpách, jsou tu jen když přivezou klienta, nebo na rodinných výletech.Jinak tu v podstatě nejsou, když si Milley zlomila nohu, psalo mi asi 30 holek, že tu práci chtějí, ale v agentuře řekli, že tě nejdřív musej vidět.
Nici: Víš co je fakt vtipný? Že sem tu práci nejdřív nechtěl přijmout.
Chvilku bylo trapný ticho
Nici: Dobře možná to není vtipný, ale..
Sarah: Ehm.. Dělej co říkám, když ne, tak jím to o tobě řeknu.
Nici: Hele ještě před týdnem jsem utírala zvratky
Sarah: Se prudce otočila a vykřikla NE! Ty poslouchej ty malá královničko krásy z esecku bez krásy a bez lyží.
Nici: Já nejsem z Esecku
Sarah: Mandsnovi přiletí v pět, všechno tady musí být dokonalí, jestli to zvořeš, nebo hůř, že mě náhodou ztrapníš, tak pro tebe bude uklízení zvratků krásná vzpomínka.
Vzala lyže na rameno otočila se a málem mě praštila do hlavy, naštěstí sem se rychle skrčila.
Nici: Naštvaně sem řekla Jasný!''
Tak já se tu nejdřív zabydlím...
Vešla sem do pokoje, všechno tu bylo tak moderní a krásný.. V předsíni sem uviděla velký obraz od Piccasa.
Vešla jsem na balkón, na velký krásný balkón. Měla jsem výhled na celou sjezdovku.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ