Merhaba arkadaşlar. Bu bizim gurup olarak ilk hikayemiz. Şimdi karakterlerin tanıtımını yapıcaz. İyi okumalar...
Eylül: Cips,bitter çaklıt,dondurma ve uyku herşeyden önce gelir Eylül'ün hayat felsefesinde. Yaşı 17. Deli dolu bi kız biraz da erkek fatma. Burcu akreptir burcu hakkında iyi bişey söylenirse inanır kötü bişey söylenirse inanmaz biraz inatçıdır. Biraz küfürbazdır. Resim yeteneği çoook iyidir ve kitap okumayı sever. Özellikle sherlock holmes romanlarına bayılır. Polisiye romanlar onun için vazgeçilmezdir.
Kumsal: Uyku ve yemek hayatındaki en önemli şeyler denilebilir. Tabiki spastik kamkilerinden sonra. Yaşı 17. Sıcakkanklı, samimi ve azcık birazcık küfürbaz. Ve Burcu kova. O da burçların kötü yanlarına inanmayıp iyi yanlarına inanan biri. Yazmayı ve okumayı çok seviyor. Laf sokmak onun için vazgeçilmez.
Azra: Abur cubur ve yemek onun da vazgeçilmezi. Kedileri çok seviyor. 17 yaşında. Burcu balık. Fazla sinirli değildir. Oda biraz küfürbazdır. Çabuk sinirlenmez sinirlenince ise onu kimse tutamaz. En büyük zaafı kamkileri tabikide. Onları hiç birşeye değişmez. Şakacıdır. Sıcakkanlıdır.
Elçin: Grubun sap olmayan tek kişisidir. Sevgilisine sırılsıklam aşıktır ve sevgilisini acayip derecede kıskanır. Yaşı 17. Burcu koç. Sıcakkanlı ve cömerttir. İnsanlara yardım etmeyi sever. Küfretmez. Alıngandır ama kamkilerine alınmaz.
Okuduğunuz için teşekkürler...