- Hedda
Hedda står å møkker i paddocken når Buttercup kommer, det vakre ansiktet er våkent og neseborene vide. Ørene er spisset framover og han vrinsker når han ser henne. Tanya! Hun slenger fra seg møkkagreipet og løper bort til Butter, han er heldigvis rolig nok til å følge etter henne når hun leier han inn i boksen hans. Deretter henter hun hesten sin, Wilmina. Like etter kunne en se en svart hest og rytter galoppere for fullt bortover veien til beitet. Hun følger sporet som Butter har tråkket opp inne på åkeren, og kan tydelig se hvor ulykken har skjedd. Men hvor er Tanya?
"Tanya! TANYA!" Hedda roper nok en gang for full hals, alle i stallen pluss politiet hadde lett i en time nå. Plutselig kommer en stalljente løpende, hun var nettop fylt 9 år og er Tanya's største fan. I hånden holder hun et par med svarte solbriller. "Se hva jeg fant!" Roper lille Tina, og alle kikker opp. Hedda er den som når henne først, hun kikker på solbrillende og ser med en gang at dette ikke er Tanya sine. Skuffelsen skyller igjennom henne, men hvorfor det? Spør hun seg selv, det er ikke akkuratt slik at det hadde hjulpet noe om solbrillene hadde vært hennes. En politimann kommer bort og ser på brillene, derreter spør han Tina om hvor hun har funnet de. Jenta viser han stedet der Tanya hadde falt av, etterpå ser hun at mannen går bort til en annen politimann og snakker med han. Mannen rister på hodet og sier noe hun ikke kan høre, deretter snur han seg mot faren til Tanya like bak henne og begyner å gå. I det øyeblikket han snur seg synest hun at hun ser et glimt av raseri i øynene hans, men når han ser at hun stirret på han så vinker han og smiler. Og Hedda tenker det sikkert bare er noe hun hadde innbilt seg, og forsetter å lete.
Etter at klokken bikker ti avslutter alle utenom faren, og politiet leteaksjonen. Hedda går hjem med en følelse av at en et steinras har gått inni henne. Hvor er Tanya? Hva kan ha skjedd med henne? Hele den natten ligger Hedda våken og kjemper mot gråten helt til hun sovner utmattet ved morgengry. Selv i drømmene forlater ikke Tanya tankene hennes og hun ser Tanya stå og rope på henne, men hun kan ikke løpe til henne eller svare.