4:22.Całą noc nie spałam.Wszystko przez tego debila.Zamknęłam oczy i próbowałam zasnąć.Obudziłam się po kilku godzinach.Było jeszcze trochę wcześnie.Mimo to wstałam i zeszłam do kuchni,aby spokojnie zjeść śniadanie.Włosy lekko spięłam i naciągnęłam koszulę nocną,która sięgała mi do połowy ud.Z szafki wyciągnęłam talerz i wsypałam do niego musli.Wlałam do niego mleko i usiadłam na wysokim krześle przy wyspie.Spokojem mogłam się nacieszyć tylko chwilę,bo od razu zaświecił się ekran telefonu.
1 nieodebrana wiadomość od Nathan Vine.
Nacisnęłam przycisk otwórz.
Nathan Vine:Widzimy się w szkole.
Me:Chyba śnisz.
Nathan Vine:Tylko o tobie.
Nieodpisałam na tą wiadomość.Szybko się przebrałam i poszłam w kierunku przystanku autobusowego.Tym razem się nie spóźniłam.Po kilku minutach byłam na miejscu.Przed wejściem czekał jakiś chłopak.Gdy podniósł głowę i odgarnął kosmyki włosów z czoła wszystko sobie uświadomiłam.To był Nathan Vine.Ten sam na,którego wczoraj wpadłam.Mam nadzieję,że mnie nie zauważył.Ukryłam twarz we włosach i szybkim krokiem skierowałam się do auli wykładowczej.
-Flower!-usłyszałam za sobą męski głos.
Jeszcze bardziej przyspieszyłam kroku.Wiedziałam,że chodzi o mnie.Byłam jedyną dziewczyną w szkole o takim imieniu.
-Flower!-ktoś zawołał nieco głośniej.
Niechętnie się obróciłam.Przede mną stał Nathan.Zamarłam.
-Chciałbym ci coś powiedzieć...-odpowiedział poważnie.
Wstrzymałam oddech.
-Spodobałaś mi się i...
-Nie kończ- przerwałam mu.
-Nie kłamę-odparł i przyciągnął mnie do siebie.Poczułam ten sam słodki zapach jego perfum.
-Przestań...-powiedziałam cicho.
-Nie chcę cię skrzywdzić.Chciałbym tylko żebyś była moją dziewczyną.
-Wszyscy tak mówią...-prychnęłam.A on popatrzył na mnie smutno.
-Możesz mieć każdą.
-Ale chcę tylko ciebie-odparł i złaczył nasze usta w krótkim pocałunku.Po chwili oderwał się i spojrzał mi głeboko w oczy.
Niepowinnam tego robić,ale cholernie mi się to podobało.
CZYTASZ
I Hate Everyone
RandomNo to tak... Jestem Flower.Opowiem wam coś o sobie.Jestem osobą bardzo aspołeczną i ogólnie nienawidzę rozmawiać z ludźmi.Szczerze? Nigdy nie miałam chłopaka.Żaden na mnie nie zasługiwał.