7

20 5 0
                                    

-Kurwa...-jęknęłam leżąc na łóżku i czytając jakieś beznadziejne strony w necie.

Kto jest takim debilem i przeszkadza mi w moim wolnym czasie?

Powoli zwlekłam się z łóżka i  poszłam w kierunku drzwi wejściowych.Gdy je otworzyłam nie wierzyłam własnym oczom.Przede mną stała Carolyn.

Poprawka ten ktoś kto przeszkadza mi w  wolnym czasie jest płci żeńskiej.

-Co jest takie ważne,że przeszkadzasz mi w odpoczynku?-zapytałam wracając do swojej poprzedniej czynności.

-Eee...wiesz,że za tobą nie przepadam z wzajemnością.

Nie no kurwa nie zauważyłam tego wcześniej.

-I myślisz,że nagle zostaniemy przyjaciółkami-prychnęłam.

-Nie,nie po to przyszłam.Mam ważną sprawę,która też po części dotyczy ciebie.

-No...

-Mam pewne podejrzenia,ze twój ''chłopak''jest gejem -powiedziała bez żadnych emocji.

Gdybym w ustach miała wodę na pewno bym się zaksztusiła.

-Śledzisz go?-krzyknęłam wstając gwałtownie z łóżka.

-Można tak powiedzieć.

Dlaczego niby miałby mi to robić?Mógł od razu powiedzieć,ze jestem tylko kolejną laską do zaliczenia.Kocham go.Albo ta suka jest zazdrosna i to wszystko to zwykła ściema albo ona mówi prawdę.

-Aż tak ci się nudzi,że śledzisz mojego chłopaka?

  Pewnie to jej kolejne zajęcie zaraz po wstrzykiwaniu sobie botoksu.  

-Widziałam go kilka razy jak całował się z jakimś chłopakiem.To był czysty przypadek.

-I na tej podstawie już wysuwasz wnioski?Dobra nie chce mi się z tobą dalej rozmawiać. Mogłabyś wyjść?

Nie za bardzo jej wierzyłam albo nie chciałam w to wierzyć...


***

-Nathan moglibyśmy porozmawiać?-zapytałam niepewnie.

Chłopak przerwał pisanie w zeszycie i odwrócił głowę w moją stronę.








To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 29, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

I Hate EveryoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz