5

40 8 3
                                    

Obudził mnie dźwięk przychodzącej wiadomości.

Powoli otworzyłam zaspane oczy i odblokowałam ekran.

1 nieodebrana wiadomość od Nathan Vine.

To już u mnie codzienność.

Nathan Vine:Pamiętaj dzisiaj czeka cię spotkanie.Masz jeszcze 2 godziny księżniczko.

Czułam się jakbym szła na rozmowę o pracę.Nigdy nie wiesz co się stanie.

Niechętnie wstałam z łóżka.Postawiłam na black total look i założyłam do tego białe superstarsy.W końcu czarny wyszczupla.Gdy znalazłam się na zewnątrz w pobliżu mojego domu zauważyłam białe sportowe auto.Przeszłam obok niego obojętnie jednak za swoimi plecami usłyszałam głos Nathana.Szybko się obróciłam.

-Nathan?Co ty tu robisz?Skąd wiedziałeś gdzie mieszkam?-zaczęłam zadawać serię pytań,a on skutecznie mnie uciszył składając pocałunek na moich ustach.Złapał mnie za rękę i poprowadził w stronę pojazdu.Otworzył mi drzwi,a ja cicho podziękowałam.Obszedł samochód i usiadł na miejscu kierowcy.Całą drogę przejechaliśmy w milczeniu,aż w końcu Nathan zaparkował na podjeździe dużego,śnieżnobiałego domu.
Poprowadził mnie w stronę wejścia.Otworzył drzwi i zaprosił do środka.

-Usiądź-powiedział w końcu wskazując mi miejsce na sofie.

-O czym chciałeś ze mną porozmawiać-zapytałam bez okazywania emocji.

-Wiesz,że bardzo mi się podobasz...

-I co w związku z tym?

-Uwierz mi nie chcę cię skrzywidzić.

-Na jakiej podstawie mam tak myśleć?

-Bo cię kocham?-odparł,a ja na chwilę zaniemówiłam.

-Chociaż spróbujmy.

-Dobrze księciu-odpowiedziałam  po chwili namysłu przez co wywołałam uśmiech a jego malinowych ustach.

Boże czemu on musiał być taki idealny?

-A księżniczka zostaje dzisiaj na noc ? -zapytał zabawnie poruszając brwiami.

-N-n-nie mogę-mój głos zaczął się przerywać.

-Tylko jedna noc-popatrzył na mnie smutno.

-No dobra.

Nie wiem czemu on tak na mnie działał.Co się ze mną działo?

Cały dzień spędziliśmy razem na plaży.Wróciliśmy do domu gdy było już ciemno.Nathan wziął mnie na ręce i położył na łóżko.Delikatnie przykrył mnie kocem.On sam opadł bok mnie i objął mnie od tyłu.Po chwili zasnęłam.

I Hate EveryoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz