aug. 21.

397 10 1
                                    

Kedves naplom..
ugyebar mi is lehetne erdekesebb egy szep ,okos ,jofej ,szepcsaj eletenel..
Hat egy kozepes lany elete .
Mivel a szeplany mindent megkap fiuktol ,lanyoktol ,szuloktol ,
rokonoktol stb ...
Mondjuk en is ,de mindeszt csak idovel..
Idovel minden kialakul ,hiszen meg csak 15 vagyok most valtottam sulit ,azon kene torjem az agyam de a.a en csak lopom a napot..
Augusztus van tehat nyar kozepe nemis tudom mittehetnek naploirason kivul..
Talan strandolhatnek ..szulokkel.. bleh ,talan elmehetnek a csajokkal ..es a pasiaikkal hogy unatkozzak.. de nem ,ez erdekesebb
Megmielott a sajat naplom elkonyvelne hogy egy megsavanyodott tini vagyok..ez nemigaz!!
Elvagyok egyedul .

Hiv valaki..

Basszus leirom a beszelgetest :
-hallo? Szoltam a teloba rutinosan.
-hellllo! szoltak bele olyan tipikus menogyerek hangon.
-igen? En ugyancsak nyugottan szoltam - kiaz?
-a vegzeted :) hallottam a nevetest de kisse megijedtem.
-amm mondd ki vagy vagy leteszem. kicsit bevallom nevettem mert bejovos volt a fiu hangja :3
-ma gyere a parkhoz ..tudod mejkhez 3 ra ..hmmm
-a hmm az mivolt ?Hany eves vagy?
-egy suliba fogunk jarni de meg nemlattal.
A jovobeli sulim a legkissebb a vilagon szval ketelkedtem hogy mas is fog oda jarni rajtam kivul, es hogy tudja valaki is hogy osztalytarsak leszunk.
-ki vagy?
-meglatod csak meglatsz es tudnifogod. - az a hangg

Szval blablabla faj a kezem ,a lenyeg hogy nemtudom kilehet ..es ez remiszto.
Mindeggy most nyafogtam hogy unatkozok szval meg van 2 oram addigra tokeletes kell legyek .
Mondjuk azert vagyok ilyen bator mert jarok karatera es a 3ora az nem olyan remiszto idopont.
Tehat ha meg a gyerek jol is nez ki akkor mittegyek ?szepleszek :3
Az en hajam bar nemer a derekamig de a lapockamig eler ha jatra hajtom a fejem xd ...szval leirasom: gesztenye barna haj ,barna szem ,nem sportos de megis csinos testalkat .
Ezzel meglennenk ,a ruha a kovetkezo: focista szamjegyes haspolo, derekig ero rovidgatya, tornacsuka ,bar sportosnak nezek ki nemvagyok az ,csak a vivosportokba vagyok jo ,de nincs kockahasam..se semmi arra utalo jel hogy karatezok.
indulok is megtudom ki ez az alak viszont nemertem honnan tudja hol lakom?
Ezen a kornyeken csak 1 park van tehat oda fogok menni ,es aszthiszem besirnek ha ottlenne .

Kedves naplom szurkolj nekem :3
-Szabo Dalma

Az én NaplómWhere stories live. Discover now