aug. 22 .

121 6 2
                                    

Nos igen az eletem 1 perc alatt a tokeletesbol a legrosszabba zuhant.
Luca nezeseben lattam azt a nemismerek rad ,ezt nemhiszem el ,nezest.
Egyszercsak elloktem magamtol Martint ,pedig legszivesebben megcsokoltam volna es Luca szemebe neztem majd elfutott.
Senki mas nemvolt a wcben szerencsemre ,de megis ugyereztem mintha egy nagyot botlottam vola a tomeg kozepen ,es mindenki engem nezne.
Martin atolelt,de en nemtudtam mittegyek .
Elkezdte ujra szivni a nyakam mintha misem tortent volna .
De en nemhagytam ,utanna szaladtam Lucanak .
-Luca !Kerlek varj.
-Dalma en ezt nemhittem volna rollad!!Mitcsinaltatok?
Kicsit mosolyogtam de alig volt eszreveheto ,mondjuk o eszrevette.
Ennyire jovolt?Else mondod mert szegyenled?Bisztos vagyok benne hogy nem kartyaztatok.
-Nemtortent semmi olyan amit te nemtettel volna mar meg! Minek nezel te engem?
-Jo csak olyan furan nez ki a fiu.
-Martin, es jarunk.
-Miota?
-Maota...
-De dalma nelegyel naiv pls ,netegyel semmit amit majd megbansz ok?
-En nemfogok - bar nagyon gondolkoztam hogy mit engedjek s mit nem..de nemfogom..lehet tenyleg megbannam.
-Menj vissza hozza ..tegy ugy mintha misem tortent volna ..
-Nemgond hogy nem veled leszek?
-Mi?
-Eggyosztalyba leszunk asszem s...vagod..
-Nembanom ..
-Azis lehet hogy addig szakitunk de nah ..mindketten elkezdtunk rohogni ,innen tudtam hogy nemharagszik.
Martin ott alt a wc mellett zsebredugott kezzel...mikor elindultam fele akaratlanul mosolyogtam es magamban mondtam Istenem :3
-Dalmi, szolithatlak igy?
-Igen, ha leszel a Martim.
Megint elpirosodtam ,de nemerdekelt, nyomtam az arcara egy puszit es azzal elindultunk a to fele ahol kishattyuk voltak .
Az eggyikuk nagyon gebe volt szoval megkerdeztem Martit hogy veszunk nekik kekszet.
Meghivott egy kekszre ,hat nem galans? Lol.
Miutan megvettuk odamentunk a tohoz es elkezdtuk etetni oket nagyon aranyosak voltak ,en a gebenek adtam a legtobbet ,aztmondta hogy egyem meg en az utolsot nehogy lemenjen a vercukrom mivel olyan kibebaszott meleg volt hogy tiszta izzadtsag voltam es nagyokat pihegtem. Cukin nezhettem ki ..ja nem.
O bezleg tokeletes volt .
Ahogy a hajan megcsillant a napfeny es a szemebe sutott .
Ahogy az egesz arcan csillogott a feny ra a mosolyara.
Nembirtam ki ,megcsokoltam .
7 korul jarhatott az ido ,addig csokoloztunk a padon, +en minden percben minimum 1szer elvesztem a szemeiben.
Olyan tokeletes volt ez a nap.
Elis felejtkeztem a szuleimrol ,a telom kikapcsoltam es ugyet sem vetettem a vilagra.
Elindultunk hazafele..
Az ajtonknal mikor bementem volna elkapta a derekam es hosszan megcsokolt.
Ugy szabadultam el a kezei kozul ,hogy nyogtem mikozbe csokolt es kozben eltoltam magamtol majd gyorsan beszaladtam.
Befutottam a szobamba es hanyattfekudtem az agyamon.
Az erzes ami elfogott ,tokeletes volt ...
-Sz.D.






Az én NaplómWhere stories live. Discover now