Aug 24

9 1 1
                                    

Reggel van minden tok jo ,ma arra ebredtem hogy a kutyam Iupiter ugat de torka szakadtabol ,szuleim nincsenek ithon ,dolgozni vannak es anya meg a telefonjat is itthon hagyta.
Nade sebaj arra gondoltam hogy benyomok egy szenyat kozben pedig kihivom Martint hatha meg allna a tegnapi meghivasa .
En : Heloka szivem ❤️ all a tegnapi meghivas?
Martin : Szivem? Amm jah benne vagyok
En : Mmm most nem jarunk?
Martin : nope ,kislany szep vagy meg a mindenem tenyleg de fiatalok vagyunk meg ehez nemkell neked a baratnoi cimer csak en 😏
En : Talan igazad van tul fiatalok vagyunk ehez ..
Martin : Nade akkor a tali ..nallam egy fel ora
mulva?
En : van egy olyan erzesem hogy te csak kiakarsz hasznalni engem 🤔
Martin : Buta vagy te kislany gyere at hozzam leirom a cimem es ..filmezunk eggyet jo?
En : Oke mit nezunk meg ? 😊
Martin : legyen meglepi kicsim ,a cimem pedig kuldom smsben .
Uuuristen hogy ez a fiu mennyire ..ah ..mennyire cuki .
Najo fel ora ,megetetem a kutyat es szepen feloltozok majd elindulok hozza .
Najo egy kicsit kivagottabb inget vettem fel egy szakadt farmerrel es egy tornacipot ,hajammal semmit sem tudok csinalni tul rovid hozza 😂
Kopogok
Martin : Gyere be !
Belepek es latom az izleses hazat amiben lakik ,a szulei nem voltak othon ,borral fogadott .
Leultunk beszelgetni a kanapera az eloszobaban csokoloztunk majd beszelgettunk ezt a kettot csinaltuk felvaltva ,elmeselte hogy az apukajaval el , es hogy egy olyan lanyrol almodott mindig mint amilyen en vagyok .
Meghatodtam es csak arra tudtam gondolni hogy mennyire szerencses vagyok hogy mindossze 2 nap alatt igy belem habarodott egy srac , vagyis elotte biztos latott es mar akkortol fogva . De erre valahogy nem tert ki a tema.
Ket pohar bor utan elkezdte kigombolni az ingem ,
-Dehat nem filmezunk?
-unalmas program ,szivesebben csinalnek valami mast . Mosolygott es tovabb gombolgatta az ingem .
Nincs is annal szexibb mint amikor egy kislany ingben van es bevan csiccsentve
En : kislany ? Miert te mennyi idos vagy?
Martin : tizen ..hirtelen megallt .. tizenot ,mint te ..szeles mosolyra valtott
En : Nos akkor ne nevezz kislanynak ,mondtam okoskodva
Martin megcsokolt majd kislanynak nevezett ,kicsit mondhatni ideges lettem de hamar elmult amikor elkezdte kigombolni a nadragom is .
..nemtudtam nemet mondani

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 12, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Az én NaplómKde žijí příběhy. Začni objevovat