ugyancsak aug 21.

202 9 0
                                    

Megmindig nemhiszem el mitortent ..
Ezt az egeszet mint egy szep mese ugy fogom leirni mar erzem...
Szoval ugy kezdodott hogy elertem a parkba kicsit kestem mert randiknal ez lanyok reszerol kotelezo.. :3
elertem..es rogton meglattam a baratnomet Lucat..na ott mar fucssnak ereztem a napom mivel szeretem a csajt mert az LBm ..
De ma nemhianyzik randin.
Plane ilyen ismeretlenfius randin.
Szerencsem hogy epp a to mellett allt a tesojaval es nemlatott.
Am ahogy a dolgok peregtek a fejembe ,ereztem valami szellot ahogy a kezem mellett elmegy ,egy fiu volt ..
Fekete haju kek szemu csoda volt ,a legszebb feher tonusu borrel .
Fekete ing volt rajta geometrikus formakkal ,egy testresimulo kek famer az aljan felturve, es pont egy ugyanojan tornacsukaval mint az enyem azaz passzentes par lennenk .
Bealtt elem es megkerdezte ;
-Dalma aki tul szep?
Elpirosodtam ..varj, igen bisztos elpirosodtam.
-Amm rollam beszelsz?
Szinte vihoraszva mondtam ezt ki.
-Nem csak itt alsz elottem es gondoltam mondok itt valamit :))
Amugy nagyon orulok hogy eljottel..
-kellemes meglepetes hogy meg jol is nezel ki ,a bejovos hangod utan.-mondtam olyan betegesen :))
Muszaj volt valami kemeny dumat mondjak hogy fusson el velem a wcig mert lattam Lucat hogy kezdenek pakolni ,es felem laktak tehat uccu neki neszepitsuk.
-khmm ez ...hm szoval..-makogott ossze vissza ....olyan piros fejet :)
-gyere a wcbe velem kerlek !
Csinaltam mintha nagyon kene
De asszem felreertelmezte mert felhuzta a szemoldoket es megfogta a kezem majd kozelebb huzott.
-Gyere! mondtam es elfutottunk.
Amikor bementunk es beakartam zarni az ajtot o is bejott ..na itt ugyereztem hogy kiugrik a szivem a hejjerol.
Teljesen elmult a pirossag az arcarol maradt az a tokeletes bor .
-miert jottel be? ekozbe zarta be az ajtot.
-amm ..nyalta meg a szajat .. bejossz nekem es ha mar neked is .. gondoltam tortenhetne valami
na itt gondoltam arra hogy hasznalnom kene a karate tudasomat, de keso volt mar.
FIGYELEM hosszu leiras kovetkezik:
Megcsokolt de konkretan belenyomta a nyelvet a szamba, miutan megtette lenyugottam..mar nemvert ugy a szivem ,de ekkor elkezdte szivni a nyakam, ahogy ratette a szajat a szamra ,ujra ereztem azt a karates erzest ,te tul lazito volt a csokja ,mintha nembirnek mozogni ameddig a szank osszeer.
Ahogy ujra elkezdte szivni a nyakam ,nemtudom mert de hangokat adtam ki ,amieneket meg soha ,talan azert mert kicsit csikolt ,talan azert mert a szank levalt egymasrol es igy akartam visszakerni.
Az utobbi volt a baj ,megerezte es orvosolta.
Legalabb 10 perce ment a fojamat mignem elhuzta a fejet ,majd hosszu bongeszes utan homlokon csokolt ,mig en vegig ugy neztem mint egy kiskutya es a kezem felvolt tartva ,majd a kezevel megerintette a derekam.
Kiszivtam a nyakat ,mikozben o megfogta a melleimet .
Talan ez a pillanat volt eddigi eletemben a leg erotikusabb perc .
-Allj .szoltam pedig semmi nemvolt ellenemre.
-Igen? Mondta o is azzal a kiskutya tekintettel a legaranyossabban a foldon.
-Meg azt se tudom hogy hivnak !
Erre mindkettem rohogni kezdtunk :))
-Martin :))
-Szep nev ..
-A tiednel nemszebb.
Megint full voros voltam gondolom .
Ujra megcsokolt hogy a kezeivel micsinalt arrol nemvagyok hajlando nyilatkozni :))
Szoval ez iyg ment legalabb meg egy fel orat .
Mar majdnem 5 ora volt mire eszembe jutott hogy 6-tol megyunk vasarolni a szuleimmel.
Nagy nyogesek kozepedte szinte nyuszitettem hogy mennem kell.
Mire o elkerte az fb nevem es bejelolgettuk egymast.
Ahogy kileptem az ajton ott allt velem szembe Luca .
Epp a tukorbe nezte magat.
Csak egy gond volt ,ez a lany wc .
Luca felsikitott hogy mit keres itt egy fiu stb.. erre Martin mondta engem atolelve hogy
-Csak a wct hasznaltuk.
Harabdaltam a szamat de nemtudam mit mondjak.
Luca mejjen a szemembe nezett egy olyan de kurva vagy nezessel .
Nagyon rossz volt ...
-Sz.D.




Az én NaplómWhere stories live. Discover now